Sharons ABC-bende - Toch nog een beetje vreugde

Gestart door Sharon, 28 juni 2008, 16:06:32

« vorige - volgende »

Kimm

ga maar gauw ff kijken dan naar de foto's! :D  ;)

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Ik zit hier in Krimpen helemaal blij te wezen voor jou! Mooi werk dat Caily nu al op je hand stapt. Voor een valkje van die leeftijd die niet eerder tam gemaakt is, zal dat over het algemeen nog niet meevallen. Maar jij steekt daar natuurlijk zóveel tijd in, dat Caily er gewoon niet aan ontkomt, hè! Hardstikke gefeliciteerd met dit resultaat en ga zo door!

Met een knuf van vliegmaatschappij

G G S & B

;D   ;D   ;D   ;D

danielle

Hoi Sharon,
Echt super de update die je hebt geschreven. Je hebt echt al ontzettend veel bereikt bij Caily. Als je dit al na zo'n korte tijd hebt bereikt, dan zit het er denk ik echt wel in dat je haar goed tam krijgt.
Echt super goed van je  :D
Ga zo door, he!

Groetjes Danielle

Sharon

Hoi Kim

ik heb even snel naar de foto's gekeken hoor. Ze is echt prachtig! Je hebt er een mooi valkje bij hoor meid! Geniet maar lekker van d'r, maar dat doe je vast wel! Is ze al tam?

Hoi Hermien

fijn dat jij ook zo blij bent  ;D ;D Ik vind het ook echt super fijn dat ze dat al gedurfd heeft! Het is idd niet evident om zo'n valkje nog tam te krijgen, laat staan dat dat zo gemakkelijk gaat. Ik heb gewoon echt geluk met haar dat ze het echt in zich heeft zitten om tam te worden. Ik probeer ook echt zo veel mogelijk tijd in haar te steken. Ik ga zeker zo door blijven gaan hoor!

Geef jouw vliegtuigmaatschappij maar een dikke knuffel terug van mij en mijn trio  :-*

Hoi Danielle

dank je wel voor je lieve woorden  :-* Ik heb in die twee weken idd al behoorlijk wat bereikt met haar. Ik ben er echt wel blij mee dat het zo goed gaat. Het is natuurlijk altijd afwachten of zo'n valkje nog wel tam te krijgen is. Ik denk ook echt wel dat ze echt tam zal worden met veel liefde en aandacht. En zo blijven we zeker doorgaan hoor!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Kaatje

Hoi Sharon,

Zo meid, mijn complimenten voor jou en Caily hoor !! Wat super dat ze op je hand heeft gestaan om lekker trosgierst te komen eten !

Ik heb er ook alle vertrouwen in dat Caily helemaal tam gaat worden en een lekker kroelkipje wordt ! Je hebt al een heleboel bereikt met haar, helemaal geweldig  :D

Liefs, Karin

Sharon

Hoi Karin

dank je wel meid!  :-* Wat ben je toch een schat.

Ik vind het zelf ook echt ontzettend leuk dat ze dat al heeft gedaan. Ben echt trots op d'r! Ik weet nu ook echt zeker dat ik haar tam zal krijgen. (Ook al duurt het misschien wat langer dan bij een jonger valkje). Of ze een kroelkip wordt... daar kan ik nu nog niets over zeggen. Dat zullen we over een tijdje wel weten  ;) Zou wel erg leuk zijn! Ik ben idd in ieder geval al best ver met haar gekomen in die twee weken.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Anja

Het is hier zo licht dat het niet anders kan dan dat jij nog steeds zo glundert.

Liefs Anja

Sharon

Hoi Anja

;D ;D ;D Tja, dan valt het idd behoorlijk op  :P ;D Ik zal er voor zorgen dat vannacht het licht gewoon uitgaat dat je toch kunt slapen  ;D :P

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Anja

Sharon

Hun dagboekje

Sharon

Hoi allemaal

weer even een kleine update tussendoor.

Hier gaat alles echt super. Al mijn vogeltjes doen het heel erg goed en ik geniet echt elke dag zo ontzettend veel van ze. Ik vind het heerlijk om ze bij me te hebben, om ze te zien en horen spelen, om ze geluidjes te horen maken, om de kleine ruzietjes af en toe te zien...

Angel is ondertussen alweer iets meer dan een jaar bij mij, en dan dringt toch wel tot je door hoe snel de tijd eigenlijk wel niet gaat. Ze is echt zo'n heerlijke kroelkip die zeker een paar keer per dag gekroeld wilt worden, en zelfs het liefste de hele dag lang  ;D :P Zelfs als ik ze een goede nacht wens en het tijd is om te gaan slapen, komt ze nog naar mij toe voor een nachtkroeltje. Ik vind dat echt geweldig en geniet er met volle teugen van. Ik kan me mijn leven zonder haar echt niet meer voorstellen. Ze is echt een schatje  :-*

Met Boyd gaat ook alles prima. Het lijkt er een beetje op dat hij uit de puberteit begint te raken en weer iets gemakkelijker in de omgang wordt, maar dat durf ik nog niet met zekerheid te zeggen  ;) Hij stapt in ieder geval altijd keurig op en heeft mij nog nooit gebeten of zo, dus daar ben ik al heel erg blij mee. Het is gewoon een heerlijk ventje dat supergraag eet (hij doet haast niets anders lijkt soms wel  ;) :P) en echt lekker speels is. Hij vindt altijd wel iets te doen. Het liefste zijn hij en Angel lekker aan het slopen. Hun slachtoffer: de krant die onder de houtsnippers ligt... af en toe is die echt helemaal in reepjes gescheurd door ze  :o Ze weten dat ze het eigenlijk van mij niet mogen doen, maar ja... als de kat van huis is...  ;D ;) Iets anders wat Boyd erg graag doet als hij op mijn vinger zit, is in mijn vingers happen, bij de nagel. Dit is op zich niet erg, maar af en toe hapt hij behoorlijk hard. Daarom ben ik hem dat nu ook af aan het leren. Hij en Angel spelen ook altijd erg graag met mijn kleding: met ritsen of haakjes.

Caily doet het ook echt heel erg goed. Ze eet en drinkt nu eindelijk uit de daarvoor voorziene bakjes sinds ik die op de grond heb weggehaald. Ze zou van mij nog wel iets beter mogen eten, maar misschien dat dat nog wel goed komt. Ik meen me te herinneren dat Angel in het begin ook niet zo geweldig goed at. Met het tammaken gaat het ook heel erg goed. Ze komt nu echt helemaal op mijn hand staan om zo trosgierst uit mijn hand te eten. Ze is echt helemaal niet bang aangelegd en heeft volgens mij echt een heel zachtaardig karaktertje. Het gaat met haar helemaal goedkomen  :) Iets wat wel wat minder is, is dat ze af en toe echt vreselijk hard schreeuwt. Voornamelijk 's ochtends, waardoor iedereen dus wakker wordt  :-\ Ik weet niet of ze dit ook doet als ik 's ochtends les heb, en dus op school zit, maar ze doet het wel als ik er 's ochtends ben. Ik blijf hopen dat dit nog gaat minderen. Ik negeer haar dan ook compleet als ze zo aan het schreeuwen is. Nu maar hopen dat het werkt.

Zo, dat was de 'kleine'  ;) update weer.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Caroline

Fijn dat het allemaal zo goed gaat met je lieverdjes!!

Balen dat Caily zo ontzettend schreeuwt .... doet ze dit alleen 's morgens of hoor jij het alleen 's morgens maar doet ze dit ook op andere tijden??

Wel vreemd.

Ik heb "gelukkig" geen schreewers .... kan je dus helaas geen tips geven.  ::)

Maar inderdaad negeren is stap één denk ik.

Groetjessssssssssssssssssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sharon

Hoi Caroline

wat lief dat je toch nog allemaal in boekjes komt met wat je allemaal voor je kiezen krijgt  :-*

Ik vind het ook erg fijn dat het zo goed gaat met mijn schatjes hoor. Alleen dat schreeuwen van Caily is idd wat minder  :-\ Als ik in de weekends de hele dag thuis ben, dan hoor ik haar 's middags niet meer schreeuwen. Het is dus echt alleen maar 's ochtends dat ze dat doet. Ik blijf het gewoon negeren en hopen dat het vanzelf minder wordt.

Ik weet trouwens niet of ze ook schreeuwt als ik er niet ben (dus als ik doordeweeks op school zit).

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Je doet het echt super meid.
Fijn dat alles zo goed gaat.

Jammer van het schreeuwen van Caily.
Misschien wil ze graag bij Boyd en Angel.

Hoop voor je dat het overgaat.

Liefs Jeanine

Sharon

Hoi Jeanine

bedankt voor je lieve woorden  :-* Ik ben ook echt heel erg blij dat het allemaal zo goed gaat.

Ik blijf hopen dat het schreeuwen idd minder gaat worden. Dat is nog even afwachten.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje