Sharons ABC-bende - Toch nog een beetje vreugde

Gestart door Sharon, 28 juni 2008, 16:06:32

« vorige - volgende »

Patries

whahah xD wat een gekkie ! zo heb ik er hier nog eentje :P

leuk hoor! heel veel succes nog met ze!

xxPatries

bezoek ons Dagboekje eens!

Annelies

Hoi Sharon

Wat gaaf joh dat je zulke vorderingen maakt met caily, jij krijgt ook echt alles tam hé  ;D ;D ;D ;)

Ben blij dat je zo geniet van je kanjers meid je verdient ze.

Liefs Annelies

Kimm

na 3 maanden kunnen ze nog veranderen van geslacht he?  ;D  ;D  :P

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sharon

Hoi Patries

ja, je hebt helemaal gelijk hoor, het zijn gekke kippen  ;D Thanks meid!  :-*

Hoi Annelies

ja, dat is echt super! Ik ben echt zo trots op haar. Ik ben echt blij dat ze het zo goed doet. En dat terwijl ik eigenlijk niet eens heel veel tijd heb om aan haar te besteden  :-\ Enne... ik krijg helaas niet alles tam... denk maar aan Levi toen...  :-\ Maar verder krijg ik idd alles tam (inclusief jongens  ;D ;D :P).

Thanks meid!  :-*

Hoi Kim

whahahaha... wat ben je toch ook een heerlijke meid hè  ;D ;D

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

lynette

Hey Sharon

Ik kom weer even bijlezen  ;D
Wat leuk dat Caily al goed opstapt. Haha ik herken het als er gefluit word ik me omdraai ze lekker de snavel dicht houden die stiekemerds.
Inmiddels zijn de jongen hier ook al een eigen karaktertje aan het vormen en heb een duidelijke man er tussen zitten die kan al behoorlijk tetteren. En die weet ook waneer hij stil moet zijn. Als ik me camera wil pakken om te flimen hihihi

Groetjes Lynette  :-*

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Sharon

Hoi Lynette

leuk dat je weer even komt lezen  ;D Ja, ik ben echt heel erg trots en blij dat mijn meissie het zo goed doet hoor! Het had net zo goed helemaal anders kunnen lopen...

En dat ze stoppen met fluiten is eigenlijk best wel jammer. Ik weet nu dat Caily echt mooi kan fluiten. Kan Boyd nog wat van leren  ;D

Wat leuk dat je jongen nu al een eigen karaktertje aan het vormen zijn. Wat is dat toch super om te zien dat elk valkje anders is  :-* Geniet maar lekker van ze meid! Dat verdien je wel!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Kimm

hoi sharon,

is caily gestopt met fluiten?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Het is niet heel erg vreemd dat een poppetje fluit. Hier fluit Belle ook wel eens. Maar zo gauw iemand een geluid maakt begint Gorgi gewoon net even iets harder ;D
En ik weet dat Caroline ook een poppetje heeft dat geweldig kan fluiten.
Jou Caily is gewoon een hele getalenteerde dame ;)

Liefs Jeanine

Caroline

Gaaf .... een fluitende popje .... of is het nu een ventje?? ???

Ik weet er alles van .... het ene moment fluit Anaïs, het volgende moment denk ik, neeee, het is echt een popje.

En dan Jil .... vanavond zit ze lekker te fluiten maar als ik JOOP! moet geloven .... ik het echt een popje.  ::)

Daarnaast heb ik Rocky, een 100 % lutino pop, die als ze er zin in heeft kan fluiten als een dokwerker .... en mijn Pablo, vader van 15 kinderen heeft nog noooooooit gefloten.  :-X

We zullen altijd blijven gokken of we moeten veertjes trekken of ze moeten eieren gaan leggen.  ;D ;D

Je hebt een heerlijk ABC .... gewoon lekker genieten.

Fijn weekend.  :-*

PS. fijn dat Caily minder gaat schreeuwen.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sharon

Hoi Kim

neenee, Caily kan nog steeds erg mooi fluiten hoor. Als ze daar zin in heeft tenminste  ;)

Hoi Jeanine

ik weet dat het voorkomt dat een popje ook fluit, maar ik was toch behoorlijk verbaasd! Vond het wel erg leuk natuurlijk. Zou leuk zijn als ze idd zo'n getalenteerde dame is  ;D

Hoi Caroline

ja, idd echt super gaaf dat ik nu eindelijk een valkje heb wat mooi en goed kan fluiten. Nu blijft inderdaad de vraag: popje of toch een ventje? We zullen het idd alleen maar zeker kunnen weten door DNA test of als ze nestjes krijgen  ;)

En ik heb idd een heerlijk ABC! Ik geniet echt elke dag heel erg van ze  :-*

Jij ook fijn weekend.

En het schreeuwen van Caily is ietsje minder geworden, maar het mag van mij nog minder  ;)

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Anja

Hoi Sharon,

Meid wat heb jij het goed voor elkaar zeg. Mijn complimenten wat betreft Caily. Superrrrrrrrrrrrrrr

Ook ik heb een popje wat fluit. Wel valt mij op dat een popje op een andere toonhoogte fluit dan een man. Tenminste hier is dat zo.

Liefs Anja

Sharon

Hoi Anja

hahaha, dank je wel hoor! Je laat me helemaal blozen  :-X Het tam maken is nog niet helemaal klaar hoor! De volgende stap is haar uit de kooi te halen, en dan kijken hoe ze het daar doet  :) Komt vast helemaal goed met d'r  ;D

Leuk dat ook jij een fluitend popje hebt! Dus ze fluit op een andere toonhoogte? Als Caily fluit is dat best wel zachtjes. Helaas heb ik geen fluitend ventje om mee te vergelijken  :P

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Anja

Hey sharon,

Yobi fluit zachter als een mannetje dus wrs zal Caily toch wel een popje zijn.

Ik weet dat je er nog niet bent met het tam maken maar als ik lees wat je al voor elkaar hebt dan gaat de rest van het proces jou geheid lukken.

Liefs Anja

Sharon

Hoi Anja

hmmm, dan zou Caily idd best een fluitend popje kunnen zijn. Mijn gevoel zegt eigenlijk ook dat ze een popje is hoor  :D We zullen zien  :)

Ja, ik ben in een paar weken tijd erg ver met haar gekomen voor een valkje wat 8 maanden in een volière heeft geleefd  :) Ben ook echt trots op haar hoor! Ik denk ook wel dat de rest ook zal lukken hoor  :)

Bedankt!  :-*

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Caroline

Ik zit net te denken .... aan je Caily .... als het een popje is moet je volgens mij het visgraatmotief nog zien in haar staart en de spots aan de onderkant van haar slagpennen.

Ze is immers al ouders dan 8 maanden en dus ze is al in de rui geweest.

Als je haar in het licht houdt kun je het het beste zien.

Een mannetje verliest na de eerste rui namelijk zowel het visgraatmotief als de spots.

Helaas is eht bij een lutinootje lastig zien omdat ze zo ontzettend licht van kleur is.  ;)

Ik heb hier Oilily, mijn gewone lutino, echt bij het raam in het lcht moeten houden om het goed te kunnen zien maar .... als je veertjes moet trekken voor DNA-analyse moet je haar ook vast houden.  ::)

Ik ben benieuwd??

FIjne zondag,

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.