Sharons ABC-bende - Toch nog een beetje vreugde

Gestart door Sharon, 28 juni 2008, 16:06:32

« vorige - volgende »

Sharon

Hoi Caroline

bedankt voor de tip over hoe ik eventueel bij Caily kan zien of ze een popje of ventje is. Als ik haar zo bekijk kan ik niet echt iets zien bij d'r. Op dit moment maakt het voor mij ook niet uit of Caily een popje of een ventje is. Ik wacht dus gewoon even geduldig af  ;)

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

danielle

Hoi Sharon,
Jij zit dus ook in je laatste jaar? Lekker druk he  ::) .
Succes ermee.

Ik heb weer je updates gelezen. Wouw wat doe je het goed met Caily en wat een geduld heb je! Echt super hoor.
Hihi het is dus nog even afwachten of Caily een mannetje of popje is. Dat maakt het toch extra spannend. En als hij/ zij maar lief is he ;)

Groetjes Danielle

Sharon

Hoi hoi

zo, weer even tijd voor een update. Caily heeft vandaag een behoorlijk avontuur beleefd!  :D Ze is er voor het eerst sinds ze bij mij is uit de kooi geweest, en ze heeft het echt heel erg goed gedaan! Vooral voor de eerste keer.

Ik haalde haar langzaamaan uit de kooi terwijl ze op mijn hand trosgierst aan het eten was. Toen ze buiten de kooi was, keek ze eerst verbaasd op, om heel snel daarna op haar kooi te springen. Toen is ze naar boven geklommen en heeft zo een tijdje bovenop haar kooi gezeten  :) Volgens mij was ze behoorlijk onder de indruk van wat er gebeurd was, en was ze er een beetje door overdonderd.

Nadat ik haar daar even had laten zitten ben ik weer naar haar toegelopen. Ze bleef eerst rustig zitten; totdat ik haar wou laten opstappen  ::) Toen heeft ze even heel erg wild door de kamer heen gevlogen (met de nodige kleine botsingtjes erbij  ;)). De kamer was voor haar natuurlijk nog helemaal nieuw, en ze moet nog ontdekken waar ze kan vliegen en landen. Na een paar keer zo opgevlogen te hebben landde ze op mijn bureau, en daar is ze even blijven zitten. Ik ben toen ook maar aan mijn bureau gaan zitten, en dat vond ze geen probleem. Toen ik haar weer op wou laten stappen na een tijdje was er weer een wilde vlucht  ::)

Maar goed... op een gegeven moment was ze op de bank geland, en toen ben ik ook weer naar haar toegegaan. Ik kon gewoon op de bank gaan zitten zonder dat ze bang werd. Na een tijdje stapte ze zelfs weer op  :) Daar was ik best wel trots op. Ik heb toen een stukje met haar gelopen terwijl ze op mijn vinger zat. Toen ze weer wegvloog, vloog ze op de kooi van Angel en Boyd. Dit vond Angel behoorlijk raar, en die ging dan ook meteen kijken wie die gekke kip was die aan haar kooi hing  ;D Natuurlijk de eerste keer even blazen naar elkaar  ;) Maar verder alles goed. Ook toen heb ik Caily een paar keer op kunnen laten stappen. Natuurlijk ging dit niet meteen van de eerste keer, maar dat valt ook niet te verwachten als je pas voor de eerste keer weer uit de kooi bent  :) Maar ze heeft het toch wel een paar keer gedaan.

Uiteindelijk vond ik het wel mooi geweest, en heb ik haar op mijn vinger terug haar kooi in gekregen. Het is dus echt heel erg goed gegaan: geen gevang, geen gejaag of wat dan ook. Echt super.

Nog leuk om te vertellen is dat Caily echt helemaal niet bang van me lijkt te zijn. Ik kon gewoon zo naar haar toelopen en heel erg dicht bij haar komen staan zonder dat ze weg gaat. Ik kan zelfs mijn handen heel dicht bij haar in de buurt houden om haar op te laten stappen zonder dat ze weg vliegt! (Ze loopt er nog wel wat voor weg  ;) Maar dat vind ik op dit moment nog heel normaal). Ze heeft ook helemaal niet naar me geblaasd! Behalve één keertje, maar dat is alles  :) Niks geen angstig geschreeuw of wat dan ook.

Caily heeft haar eerste stapjes buiten de kooi gezet  ;D En ik ben echt super trots op mijn meissie  :-* Ik had dit nooit verwacht dat ze het al meteen zo goed zou doen.

Ze is natuurlijk nog wel heel onwenning buiten de kooi, en moet echt nog leren goed te vliegen in de kamer. Ook is ze nog een klein beetje angstig buiten de kooi om op te stappen, maar dat is heel normaal voor de eerste keer. En daarenboven is ze ook pas 5 weken bij mij. 5 weken op een tijd van 8 maanden in een volière. Is dat niet geweldig? Mijn meissie gaat echt tam worden hoor!  ;D

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Sharon

Hoi Danielle

ja, ik zit idd ook in mijn laatste jaar nu. En dat het druk is kun je wel zeggen ja! Echt niet meer normaal. Gelukkig is het eerste trimester alweer bijna voorbij. Thanks! Jij ook heel veel succes!

Bedankt voor je lieve woorden en complimentjes! En Caily doet het idd super! Ben echt trots op haar. En het wordt idd nog even afwachten of Caily nu een popje of een ventje is. Ze is in ieder geval al heel lief, en dat is het belangrijkste  :-*

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Annelies

Super Sharon

Onwijs gaaf joh ik ben jalours op je  ;D ;D

Gr Annelies

Sharon

Hoi Caroline

ja, echt super gaaf!  ;D ;D ;D Ik ben er zo blij mee! Dit is idd weer een grote stap verder naar de uiteindelijke overwinning: volledig tam :D (Ik hou natuurlijk in mijn achterhoofd dat ze misschien nooit zo tam wordt als Angel, maar als ze net als Boyd gewoon goed opstapt en ik haar zonder problemen in en uit de kooi kan krijgen, ben ik al tevreden)!

Hoi Annelies

ja, super, super gaaf!  ;D ;D Ik ben echt super blij! En je hoeft echt niet jaloers te zijn hoor meid! Jou gaat dat met Benji ook vast lukken! Caily heeft het gewoon in d'r om tam te worden, dat scheelt ook al heel veel  :)

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Kimm

hoi sharon,

ik ben blij voor je dat het zo goed vorderd met caily!
wil ze ook al knuffelen of dat nog niet?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

lynette

Hoi Sharon

wat een supergoed leuk nieuws van Caily.
You go Girl!!!  ;D

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Sharon

Hoi Kim

ik ben er ook echt super blij mee hoor! Dat mijn meissie het zo goed doet. Ben echt trots op d'r! Ze is nog niet zo tam dat ik haar kan knuffelen  :) Tenslotte heeft ze 8 maanden lang in een volière geleefd, en is ze pas 5 weekjes bij mij. Maar misschien over een tijdje  :)

Hoi Lynette

ja, zeker heel erg goed nieuws! Ik ben zo trots en blij!
;D ;D ;D GIRLPOWER!  ;D ;D

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Sally

hallo Sharon,

Heee! Leuke update heb je geplaats van Caily, tof dat ze los is geweest en dat ze het zo goed deed.
Je bent met volle recht trots op uw meisje ;)

(P.S. Ik ga morgen weer naar Lommel toe ;-) )

Sharon

Hoi Sally

bedankt voor je complimentjes! Ik vind het ook heel erg fijn dat ze nu los kan en het zo goed doet  :) Natuurlijk moet ze nog wel wat beter op leren stappen buiten de kooi, maar dat zal tezijnertijd ook wel gebeuren  :) En trots ben ik zeker!

Leuk dat je vandaag weer naar Lommel toe gaat. Helaas heb ik het zo ontzettend druk dat ik niet af kan spreken  :-\ Hopelijk een andere keer!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

danielle

HOi Sharon,
Wouw wat goed zeg! Echt een overwinning!
Wat doe jij en Caily het goed zeg.
Echt super  :D .

Groetjes Danielle

*~Jeanine~*

Geweldig goed Sharon.

Met recht dat je trots bent :D

p.s: Morgen gaat je kaartje op de bus. Sorry dat het wat langer heeft geduurd :-[

Liefs Jeanine

Sharon

Hoi Danielle

dank je wel  ;D ;D  Ik vind zelf ook dat het echt goed gaat  :D

Hoi Jeanine

ja, zeker geweldig! Ben echt super blij ermee  :D

Geeft niets hoor meid, ik zie het vanzelf wel verschijnen  ;)

Liefs
Sharon
Hun dagboekje