Sharons ABC-bende - Toch nog een beetje vreugde

Gestart door Sharon, 28 juni 2008, 16:06:32

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Sharon,

Wat een geweldige updates heb je geplaatst ! Caily doet het echt super, ik bedoel ... jullie doen het samen super !! Echt geweldig om te lezen dat Caily echt tam begint te worden, en wat je zelf al schrijft, dat na ruim 8 maanden in een volière, dit is gewoon een waanzinnige overwinning voor jullie beide  :-*

Fijn dat je zo geniet van je drietal en Boyd is inderdaad een heerlijke vent om te zien ! Prachtig is dat hè, zo lange kuif met een mooie krul er in. Nienah heeft ook zo'n mooie megakuif, ja echt heerlijk om te zien ! Angel blijft een heerlijk meisje  :-*

Ook heel fijn om te lezen dat het zo goed gaat met je studie en het eerste trimester inderdaad al lekker bijna voorbij is !

Hier ook nog even laten weten dat ik het pakketje heel graag verzonden heb, jij bent ook een kanjer  :-*

Liefs, Karin

Sharon

Hoi Karin

dank je wel voor je lieve berichtje  :-* Ik vind het zelf ook echt heel erg fijn dat het hier allemaal zo goed gaat  :) Ik durf nu zelfs met een gerust hart te zeggen dat Caily tam is  :D Goed hè?

En van mijn andere twee heerlijke deugnieten geniet ik ook hoor! Ze zijn allemaal heel erg speciaal voor me, en ik hou van elk op een andere manier  :) Maar geen van allen zou ik ze kunnen missen!

En die kuif... ik kan het gewoon niet beschrijven, zo ontzettend mooi gewoon  :-* Dat is echt mijn zwakke plek bij Boydje  ;D

En mijn studie... het gaat goed, maar ik heb het echt super druk nu. En over drie weken zijn de examens alweer begonnen, dus zit ik nu toch minder op het forum. Ik wil mijn jaar weer net zo goed afsluiten als de vorige jaren!

Hier ook nog bedankt voor je pakketje  :-* Ik ben er erg blij mee! Je bent echt een schat  :-*

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Sharon

Hoi hoi

even een kleine update hier.

Zoals ik net al zei zal ik de komende tijd niet zo heel veel meer op het forum zitten. Ik zal nog wel lezen, maar veel minder, tot niet meer, reageren. Dit komt omdat ik het nu heel erg druk heb voor school. Ik heb veel projecten die afmoeten, en de examens staan ook al voor de deur. Jullie begrijpen vast wel dat dat nu even voorgaat  :)

Nou, hier gaat alles echt super! Ik durf nu zelfs te zeggen dat Caily tam is  :o  ;D Goed hè. Mijn meissie stapt op mijn vinger, zonder dat ik iets nodig heb om haar mee te lokken. Ze is echt helemaal niet bang om bij me te zitten. Natuurlijk moet ze nog wel leren om iets beter te luisteren, maar dat komt vanzelf  :) Ze is nu trouwens lekker even aan het fluiten, zo lief  :-* Ze is echt een schatje  :-* Ben echt super blij dat ik haar toen alsnog heb gekocht  :D Als Caily trouwens los, gaat ze altijd op de kooi van Angel en Boyd zitten. Ik denk dat ze graag kennis zou maken met ze. Omdat Caily het nu zo goed doet, denk ik dat ik ze dit weekend voor het eerst er allemaal uitlaat. Dan kunnen ze even goed kennis maken  :D

Met Angel en Boyd gaat alles ook goed. Over die twee valt weinig nieuws te vertellen. De één is nog steeds een heerlijke kroelkip, en de ander nog steeds een heerlijke deugniet  :-* Ik heb vandaag van het restaurant van onze school een lekker stuk stokbrood meegenomen voor ze en in een bakje gelegd. De schijterts durven er nog niet van te eten  ;D ;D En het ruikt nog zo lekker ook!  :o Misschien dat ze straks wel durven, zou zonde zijn om zo'n lekker stokbroodje weg te gooien  ::)

Zo, dat was het weer voor nu.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Sally

Hoi Sharon,

Natuurlijk begrijpen we dat de school even voor gaat, bij deze ga ik heel hard duimen voor je dat de examens goed mogen gaan!!!

Leuk da ge Caily nu tam kunt noemen, en dat ze niet meer zo bang blijkt te zijn van jou. Echt een geweldig gevoel moet dat geven.
Spannend dat ge haar met Boyd en Angel los gaat laten van het weekend, ben benieuwt naar die update dan. Kunnen ze gezellig kennis maken!

Kimm

hoi sharon,

goed hoor hoe jij vorderd met caily! laat ze maar eens lekker los samen zal wel leuk zij!

ook wens ik jou ontzettend veel succes met je examens.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sally

Hallo Sharon,

Alles goed hier?
Heb je Caily samen me Angel en Boyd los gelaten dit weekend?
En hoe ging dat?

groetjes Sally

Sharon

Hoi Sally

bedankt lieverd!  :-*

Ik vind het zelf ook heel erg leuk en fijn dat Caily nu tam is. Dat is toch wel erg fijn. Mijn moeder zei dat ze het erg knap vond dat het me is gelukt. Het geeft zeker een heel erg fijn gevoel!

Hoi Kim

ja, het is zeker erg leuk om te zien hoeveel ze me nu vertrouwt. Echt super.

Ook jij bedankt lieverd!  :-*

Hoi Sally

alles is goed hoor! Ze zijn idd samen los geweest, en dat ging goed hoor!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Kimm

oh wat gaaf dat dat goed ging zeg!!! :D  :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Je doet het ook super hoor.
Je mag best trots op jezelf zijn.

Hoe gaat het met je ABC?
Succes met je schoolwerk.

Liefs Jeanine

Anja

Hoi Sharon,

Hoe gaat het hier met je ABC?

Liefs Anja

Hermien

Geweldig nieuws allemaal hier. Fijn dat Caily al tam is. Natuurlijk moet je nu alle tijd besteden aan je examens. Doe maar flink je best en laat ons te zijner tijd weten hoe het is gegaan?

Met een warme knuf van Gabber, Goofy, Silvo & Binky!

Sharon

Hoi Kim

ja, dat was zeker heel erg gaaf!

Hoi Jeanine

bedankt voor je complimentjes! Ik ben ook echt trots op mijn schatje hoor! Hier gaat alles goed met mijn schatjes.
Bedankt voor de succeswensen!

Hoi Anja

met mijn schatjes gaat alles prima hoor! Bedankt.

Hoi Hermien

ja, er is hir alleen maar goed nieuws te lezen gelukkig  :D Ik ga zeker mijn best doen voor de examens. Bedankt voor de succeswensen!

Dikke knuffel terug!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

lynette

Hey Sharon

Wat vind ik het leuk om te lezen dat Caily al tam is zeg  ;D
En druk met de exames ik wens je veel succes.

Afgelopen weekend was ik met een aantal mensen op de Tentoonstelling van mijn vogelverenigng aan het praten die bij mij niet zo ver weg wonen (in Beest) en we hadden het over de valkparkieten dag waar hun zijn geweest en over jou dat jij daar je mooie Caily heb gevonden. En ze wisten wie jij was en dat je een broedblok gewonnen had.

Haha de wereld is echt klein dan he.

Groetjes Lynette en Ozzie(ukkie) :-*

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

*Petra*

hHoi Sharon,

Hoe gaat het? Examens achter de rug? Al uitslagen gehad?
Alles goed met het ABC Team  ;).

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Caroline

Ik kom een hoihoi zeggen!!  ;D ;D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.