4 mei 2025, 23:55:32

Daisy

Gestart door Valerie, 4 november 2007, 21:32:46

« vorige - volgende »

Monky

Yup... klinkt als een typisch kattenleven...Eten, wassen, spelen en slapen  ;D ;D ;D

Jou katje komt niets te kort als ik het zo hoor  :D

Groetjes,
Monky

Agnes

Hoi Valerie,

Ik zie dat je een apart boekje geopend hebt voor Daisy.
Leuk hoor!
En wat een mooie kat is ze toch :D

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Valerie

Met Daisy gaat het nog steeds erg goed. Ze komt ook overdag steeds vaker op schoot liggen.
De veertjes zijn nog steeds haar favoriete speelgoed. Ze gaat erachter als achter een prooi.

Mara

Hoi Valerie

Wat is ze toch mooi!!!

Mara

Bello

25 november 2007, 13:08:05 #49 Last Edit: 25 november 2007, 13:16:42 by Bello
hm

Dat is zeker een kat die nu een heel goed huisje heeft gekregen!!!

Fijn dat het zo goed gaat

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Valerie

Even weer een berichtje van Daisy...
Daisy is een echte acrobaat. Soms zet ik haar bakje met brokjes wel eens in 1 van de gaten vaan haar paal. Vanochtend hing ze aan het plateau en trok haar er zo op om bij de brokjes te komen.
Haar lamshart wil ze nu blijkbaar niet eten. Gisteren was ze ook al kieskeurig met de brokjes. Maar die zijn wel allemaal netjes opgegaan. Zou er wat mis zijn met het lamshart? Het blijft nooit zolang staan. Maar stinken dat dat rauwe vlees doet. bah!

Vanmiddag was ze helemaal in haar ding.  :P Ze mocht een klein stukje tuin verkennen, terwijl ik oud papier aan het ordenen was. Nieuwsgierig dat ze dan is en sluipen en snuffelen.
Ik heb haar even op m'n arm meegenomen naar het binnenhok van de vogels. Een bengaal bang voor vogels? Zeg het maar niet te hard, maar Daisy was bang en wilde weg. Wss te veel vogels in een kleine ruimte, die ook nog eens fladderden.
Ik heb haar gauw weer naar binnen gebracht.
Ze light nu weer lekker in haar bovenste mandje.
En een fleece deken is helemaal te gek. Dan gaat ze op onderzoek ONDER het deken en dan helemaal gek worden.  ;D

Valerie

Ooh, je had Daisy gisteravond moeten zien....
Han heeft een helicoptertje gekocht (wordt zijn kado'tje onder de kerstboom bij m'n ouders). Hij was het ding aan het uittesten...Je had Daisy donders moeten zien kijken. Vliegend klein ding MET blauwe lichtjes. Hoe krijg ik dat te pakken?  ;D
En als ik met veertjes in een schoen ga, wordt ze helemaal gek. Aanvallen die schoen.
En Daisy is gek op spinnetjes.  ;D Poot erop en levend oppeuzelen.  :-X Bah! Maar zo zijn wij wel van de hooiwagens af.  ;D

Monky

Citaat van: Valerie op 14 december 2007, 13:50:21
En Daisy is gek op spinnetjes.  ;D Poot erop en levend oppeuzelen.  :-X Bah! Maar zo zijn wij wel van de hooiwagens af.  ;D

;D ;D ;D

Dat is het enige wat onze Zotty durft aan te vallen  ;D ;D ;D Alles wat groter is, is ze bang voor hahaha.

Fijn dat het allemaal zo goed gaat met Daisy  :)

Groetjes,
Monky

Valerie

Ja Monique, ik ben allang blij dat er geen harige 8-poters binnen komen wandelen. Want als Daisy daar niet achter gaat, overleef ik dat niet.  :-X ;D

Bello

hm spinnen daar zijn ze bij ons ook gek op.

Zal toch wel eetbaar zijn maar die zwarte spinnen daar doen ze niets mee en die laten ze met rust.

Hoe gaat het nu met Daisy?

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Valerie,

We wensen jou - en hen die jou omringen
het allerbeste voor het nieuwe jaar
geluk in grote en in kleine dingen
maar bovenal: gelukkig met elkaar!

Valerie

Is Daisy donders of wat?  ;D

Mara

Hoi Valerie

Daisy is donders.  ;D  ;D

Wat een schatje zeg. Hoe lang is ze nu al bij je?

Trouwens, hoe is het met jou? Lang niets meer van je gehoord.

Mara

Agnes

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Valerie

Dankjewel.  :-*
Met mij gaat het redelijk goed. Het zou perfect gaan, als ik een vaste baan had. Helaas is dat nog steeds niet het geval, maar ik kom wel telkens een stapje verder, dus wie weet. Nog eve onzekerheid volhouden. ;)

Met Daisy gaat het erg goed.
Ze is hier nu al dik 2 maand. Heeft zich goed aangepast. Weet perfect haar bak te vinden. Maakt er wel eens behoorlijke troep van.  ;D Te veel graven m.a.g.: de hele vloer onder de korrels.
We gebruiken nog steeds de Biokat's fresh van Gimpet. We hebben wel een keer goedkopere getest, maar die gaat sneller ruiken en klontert echt minder. Deze blijft echt 3 weekjes goed (met wel regelmatig de klonters en poepjes eruit te scheppen, natuurlijk).
Je ruikt helemaal de kattenbak niet, als je bij ons binnenkomt.
Het enige nadeel aan Daisy is, dat er overal plukken stof liggen. Dus: vaker stofzuigen.  ;D Maar wat geeft dat nu?  ;)
Ze is helemaal gek op beestjes. Gaat al spinnend de trap op om papiervisjes (die er heel af en toe zitten) te zoeken.
En ze wordt helemaal wild van de stok met veertjes.  ;D ;D ;D