1 mei 2025, 22:50:43

Daisy

Gestart door Valerie, 4 november 2007, 21:32:46

« vorige - volgende »

Valerie

Als Han de tuin catproof heeft. Er moeten nog stukje afgezet worden met gaas. Daarna mag ze naar buiten (in de tuin). Bengalen zijn (dacht ik) geen straatkatten. Maar zitten wel graag in de tuin. Je had haar broer moeten zien klimmen in een boom.  :o  :)

Valerie

Daisy heeft een nieuw favoriet speeltje. Het eenvoudigste uit. Je kan het niet goedkoper bedenken...  ;D

Kijk zelf maar:

Eenvoudigweg een plantenstok met daaraan veertjes van de valkjes. En ze lijkt het leuker te vinden dan haar andere speeltje.  ;D ;D ;D
Maar natuurlijk ook de geur. Ze ruikt de valkjes, natuurlijk. Maar snuffelen dat ze doet.  ;D

Mara

Hoi Valerie

Leuke foto's zeg.  :) Wat is Daisy mooi.

Mara

Bello

Hoi Valerie,

Wat is ze mooi!!!!

Ja natuurlijk jullie moeten aan elkaar wennen en Daisy ook nog aan een nieuw huis.

Ja katten zijn aparte dieren maar je kunt ze wel manieren leren maar dat is per kat anders hoor.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Yvon

Hoi hoi

Wat een schat van een kat zeg,idd zo om verliefd op te worden.  :-* :-*
Hele mooie foto's !!  :D
Dat speeltje is idd een hele leuke,maar zou ze daardoor de staartjes van de valkjes er ook niet door heel erg interesant gaan vinden ?
De neus van een kat is wel heel erg goed geloof ik.  ::)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Valerie

HAHAHAHA Yvon. Ze vindt het speeltje nu al niks meer. Ja, de geur van de valkjes is er nu weer uit.  ;D
En ik denken dat ze het speeltje zelf leuk vond. Was dus de vogelgeur die haar gek maakte.  ;D ;D ;D
Maar in de staart van de valkjes bijten? Als dat gebeurt, heb ik reden om heel erg kwaad en terleurgesteld op iemand te zijn, want Daisy zal de vogels NOOIT kunnen aanraken. Het dichtste wat ze ooit zal komen, is mss tralies aanraken, verder niet.
Bengalen kan je niet vertrouwen bij vogels. Dat jachtinstinct zal ik er niet uitkrijgen en ik waag het er ook niet op.

Gisteravond waren we even naar een verjaardag toe van een neef van Han. Niet te lang weggebleven voor Daisy.
Toen we weer thuiskwamen lag ze nog lekker in haar mandje.
Ze kwam er even uit om te drinken. Wat leuk om haar bij de drinkfontein te zien. Met haar gehandicapte pootje speelt ze dan met het water en drinken uit de waterstraal. :)
Vanochtend heeft ze wat meer (en direkt toen het voorgezet werd) van de brokjes en rauwvoer gegeten. :)
En ik ben NIET om half 7 m'n bed uitgegaan.  ;D
Toen ik beneden kwam, lag ze lekker in haar hoogste mandje. ;)

Valerie

Daisy heeft daarnet het laaste beetje van de vis gekregen. Dat was smullen. "visje is op", zei ik tegen haar, toen ze zeurde dat het op was.
Kijk maar hoe ze smulde:

Is dat voor mij? Ja echt?

Njam njam...  :P

Ze heeft nog een poos met me gespeeld en ligt nu weer in haar bovenste mandje. :)
Ik heb ook net even de woonkamer en keuken gestofzuigd. Daar is ze duidelijk niet bang voor.  ;)

Valerie

13 november 2007, 20:00:23 #37 Last Edit: 13 november 2007, 20:53:03 by Valerie
Daisy deed ons schrikken net.  :o
Ze heeft een plantje omgegooit. Resultaat: bloempot stuk en overal zand.  :( Ik had dat plantje boven moeten zetten. Ik weet het, eigen schuld. Het was een bloempotje dat ik van een dierbare collega (van toen ik in Duitsland werkte) heb gekregen. Han gaat het proberen lijmen.
Daisy rende snel weg, toen ik kwam kijken wat er aan de hand was (wij zaten even boven achter de PC).
Han zag dat ze ook een beetje had overgegeven. Van de stress omdat dat plantje stukviel?
Ze zit nu in haar krabpaal. Ik heb haar even gekroeld en gezegd dat het goed was, dat ze er niks aan kon doen. 
Ik heb meteen een paar belangrijke beeldjes IN de glazenkast gezet. Dan kunnen die ook al niet stuk.
Nu maar even overlopen wat belangrijk is en wat niet. Mss dat ik de orchideeën toch nog een andere plek geef.
Het is toch wel wennen, een kat in huis.  ;D

Mara

Hoi Valerie

Ik geloof graag dat het wennen is een kat in huis. Jammer van het potje, ik hoop dat Han het nog kan lijmen. Daisy is wel heel mooi.

mara

Valerie

Bello

Hoi Valerie

Als het per ongeluk gebeurt ja dan moet je niet boos op haar worden, ze is nog maar zo kort bij jullie.
Voor de rest gaat het dus de goede kant op met Daisy ;D

Als er hier een kat overgeeft (wat ze ook doen bij een haarbal die dwars zit) zijn ze bang dat ze op hun kop krijgen (vooral Mickey, maar die hebben we niet vanaf dat hij kitten was), maar dat doen we dus niet hoor. Gewoon snel opruimen en met water en een sopje die plek afdoen en dan is alles weer normaal.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Valerie

Dit zegt toch voldoende? :  ;D

Bello

hmhm

Die is met haar kontje in de boter gevallen hoor, wat een prachtkat!!!!

Dorothé

Mara

Hoi Valerie

Wat een schattig koppie heeft Daisy zeg.

mara

Valerie

Daisy doet het ontzettend goed hier! :)
Ze eet goed. Laat ook weten wanneer ze honger heeft, als wij laat zijn met de brokjes.  ;D
Ze vraagt om haar normale portie aandacht en komt 's avond lekker bij ons op schoot zitten.
Spelen met een bundeltje valkjesveertjes vindt ze super. Daar kan ze achter jagen en dan in de bek nemen alsof ze een vogel te pakken heeft.  ;D