Blanche, Charlie, Dusty: Blanche heeft kale borst...

Gestart door Lauwers, 27 oktober 2007, 23:07:40

« vorige - volgende »

Anja

Mooie foto's zeg.

Als Charlie in de rui is kan het zijn dat zijn gedrag ook veranderd. Ze kunnen stiller worden meer slapen, en zelf wat chagrijniger worden.

Grooetjes Anja

Lauwers

Hoi Anja,

Ik hoop dat het dat is. maar het rare is, dat hij dat daarvoor niet had...

Hij is trouwens van de nacht precies van zijne stok gevallen, en maar zitten fladderen in zijn kooi!!! Ik heb direct het licht aan gestoken, maar dan duurde het nog effe voordat hij rustig was en terug op een stok zat. Dan heb ik maar nen tijd met licht aan geslapen.

Groetjes,
Davina

Sharon

Hoi Davina,
wat een prachtige foto's van Blanche! Ze is echt heel erg mooi. Zo te zien voelt ze zich steeds beter op haar gemak.
En wat Charlie betreft... ik denk ook gewoon dat het aan de rui ligt hoor.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Lauwers

Hoi iedereen,

We hebben ze net bij elkaar gezet, het gaat goed, enkel weet Charlie precies nog niet zo goed hoe hij met een soortgenoot moet omgaan. Hij wilt steeds aan Blanche voelen.

Ik heb ze ook nog eens gedouched, maar Charlie had geen zin. Blanche daarentegen, genoot er met volle teugen van!!!!!  :o

Ik hoop dat ze gauw een koppeltje vormen :)
dat ze elkaar echt hebben.

Ik zal binnenkort eens zien om wat meer foto's en wat duidelijkere te nemen van Blanche.

Groetjes,
Davina

Anja

Hoi Davina,

Heb je 's nacht een nachtlampje aan voor de valkjes? Dat zou ik dan wel doen. Zo een die je in het stopcontact kan steken.

Wat fijn dat Luna al zo genoten heeft van de douche. En dat ze bij elkaar in de kooi zitten super zeg.

Voor de rui zou je ze ook nog vitaminedruppels kunnen geven. Deze vermeng je door het water.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Davina

Blanche is zo te zien een cinnamon opaline witmasker. Erg mooi. Wat vervelend dat Charlie van de stok is gevallen maar ik ben het er wel mee eens dat de rui het humeur wat kan beïnvloeden.

Mara

Silke *

Hoi Davina,

Wat is ze mooooii!  :-*
Het zijn wél mooie foto's! Zo zien we Blanche eens  ;D
En ja hoor, ze is een cinnamon geparelde witmasker.
Trouwens erg leuk dat ze samen in de kooi zitten!
Blanche genoot er dus van hè?  8)  ;D

Groetjes
Silke x

Lauwers

Hoi iedereen,

ik zal terug vitaminendruppels in hun water doen zoals je zegt Anja.
Maar ik zit nu met een stom probleem, want mijn vriend kon niet wachten om ze bijeen te zetten:
normaal moet Blanche haar medicatie nog krijgen... maar nu zitten die 2 wel samen in een kooi... en dat moet ook onder het drinken gedaan worden. Ik heb al zitten denken om haar drinkenbakje er bij te hangen met daarin haar drinken...

Silke en Mara,

Ze is erg licht van kleur he, daarmee dat ik het dacht. Dank jullie voor de bevestiging ;)
en Charlie valt soms nog wel eens van zijne stok, het is enkel lastig als het snachts gebeurd, dan geraakt ie in paniek.

En ja, Blanche genoot met volle teugen! echt leuk om dat te zien  ;D

Het is ook zeer grappig om het verschil tussen hen te zien van gedrag:
Charlie heeft intresse in Blanche maar als ze wat dichter komt, dan gaat hij lopen  ::)
Als Charlie naar Blanche gaat, wilt hij vooral 'voelen', voelen hoe ze is, hoe ze voelt; aan haar vleugel, haar snaveltje, haar pootjes, haar staart, ... niet echt pikken hoor, maar voelen.
Zo heeft hij een tijd geleden ook per ongeluk een van haar kuifveren uitgetrokken (ze zat nog in de andere kooi, maar hoog en haar kuif stak door de tralies)

en zo te merken ziet Blanche Charlie wel zitten, want ik zie haar hier een beetje raar zitten  :P
dicht bij hem, door de pootjes gezakt, staart wat omhoog en hem smekend aankijken...
Maar meneer zit met zijne kop tussen zijn vleugels te slapen.

Ik heb trouwens nieuwe foto's:

Wie ben jij???

Na de douche...

Het baasje wat lastig vallen...

Heb je je wel achter je oren gewassen??  ;D

Ik ben mijn hoofd verloren  8)

Zo se. Dat zijn de nieuwe foto's :)
Het is zo leuk die 2 samen te zien, ook al slaapt mijnen Charlie. Ik zou er wel uren naar kunnen zien...
Blanche kruipt hoe langer hoe dichter bij hem...

Groetjes,
Davina, Charlie en Blanche

Sharon

Hoi Davina,
wat ontzettend leuk om je berichtjes te lezen! Het gaat echt wel de goede kant op daar. Super om te lezen.
Je foto's zijn ook echt heel mooi. Je hebt echt twee prachtvalkjes!

Enne... als ik het zo hoor zien die twee elkaar idd wel zitten. Dadelijk vormen ze nog een koppeltje  ;D

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Lauwers

oeioei,
wat zie ik hier... Blanche kwam zeer dicht tegen Charlie, hij verschiet, roept beetje en geeft klein pikje (meer niet) en Blanche gaat met haar staart in de lucht zitten en haar kopje naar beneden... :o
en dan gaat Charlie lopen  :-\

Ik hoop dat zijn rui niet lang meer duurt zenne, dat ie terug intresse krijgt in haar...

en ja Sharon,
Ik hoop dat ze snel een koppeltje zijn, en het zit er precies wel dik in ook.

Groetjes,
Davina

Lauwers

Hoi iedereen,
ik ben nu nog een paar foto's aan het uploaden van mijn 2 valkjes tesamen.

Daarnet vroeg Blanche om gekroeld te worden aan Charlie :)
Hij heeft toch wat aan haar kuifveren gevoeld

Straks de foto's :)

Groetjes,
Davina

Silke *

Whahahahaha, Davina,
Die laatste foto van Charlie is echt té gek  ;D ;D ;D ;D
Je hebt echt mooie foto's gemaakt! Proficiat  :D
En ik ben benieuwd naar de volgende  ;)
Het komt vast wel goed tussen die 2  :)

Groetjes
Silke x

Lauwers

Hoi Silke,

dank je :) ik hoop het ook.
Hier zijn de foto's van hopelijk een toekomstig koppeltje ;)

Samen aan het bakje grit...

Groetjes,
Davina

Silke *

OOOH, wat zijn ze LIEF!!  :-* :-*
Zo schattig en vooral de 3e laatste foto!!

Héél erg mooi!

Groetjes
Silke x

Lauwers

ja he :)

toen ik da zag was ik ook verkocht!!! :)

Groetjes,
Davina