Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Silke *

Hoi Jeanine,

Wie weet worden Lady en Zazou nog beste maatjes en kunnen ze elkaar nooit missen!

Ben blij dat Zazou al 2 leuke dagen achter de rug heeft!

Groetjes
Silke x

Dierenfreackske

Wat leuk dat Zazou het goed maakt !! Grtjs Ann

Sharon

Hoi Jeanine,
zeg, had je dat nou niet eerder kunnen zeggen, dat je bij Bianca hebt geïnformeerd??  ??? :P ;D
En dat we dan ook nog eens voor hetzelfde koppel interesse hebben... Dat is gewoon boven toeval  ;D ;D
Ik zou het wel heel leuk vinden als we 'familie' zouden worden hoor.
Hihi, straks wordt het nog vechten wie welk valkje wilt hebben van die jonkies  ;D ;D ;D

Maarre.. ik was wel eerst hè!!  :P :P :P :P ;)

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*~Jeanine~*

Hoi Silke,
Nou ik verwacht niet dat Zazou en Lady maatjes worden. Maar dat is geen ramp. Ze komen gewoon om de beurt de kooi uit en dat werkt ook prima.

Hoi Ann,
Ik heb het idee dat Zazou het prima naar zijn zin heeft in de nieuwe kooi. Gelukkig!!

Hoi Sharon,
Ik wist van Bianca dat jij ook nog een valkje wilde hebben. Maar ik wist niet dat we voor hetzelfde koppel zijn gevallen. Ik heb wel al te kennen gegeven dat ik een wil met gekleurde wangetjes. Het is gewoon even afwachten wat voor jongen eruit komen. Het gaat toch nog een tijd duren.
En ik heb geen haast hoor!! Nu heb ik ook alle tijd voor Zazou en jij voor Angel. Ik zal je ook op de hoogte houden of Bianca geeft het wel door ;)
En ja jij bent eerst aan de beurt :-*

Groetjes Jeanine.
En kroeltjes van Zazou.

Sharon

Hoi Jeanine,
had jij dan tegen Bianca gezegd dat je mij kende? Waarschijnlijk wel dan.
Ik wist nog niet dat jij ook interesse had tot vandaag, maar vind het wel heel erg leuk.
Waarschijnlijk gaan er jongen uitkomen zoals op de eerste foto, als er geen splits meespelen tenminste...
En het is net wat je zegt, het zal nog wel even duren ja. Tijd genoeg dus... En we hebben nu alletwee toch afleiding bij onze schatjes  ;D ;D
En we houden elkaar zeker op de hoogte hoor!!

Heb jij toevallig al een naam in gedachten?? Ik namelijk al wel hoor!!

En fijn dat ik eerste keus heb  ;) ;) :P

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Ja ik heb Bianca verteld dat ik je dagboekje volgde vandaar dat het ter sprake is gekomen.
Verder weet ik niet hoe die berekeningen gaan. Maar ik hoop in ieder geval op een mannetje. omdat ik volgend jaar al 2 vrouwtjes erbij krijg en ik weet nog niet wat Zazou is. En voor die vrouwtjes heb ik wel al een naam maar voor een ander mannetje nog niet ;D
Of je eerste keus heb weet ik niet hoor!
Dat moet Bianca bepalen, misschien staan er nog wel meer voor ons op de lijst :P
Eerst maar afwachten wat er uit gaat komen ;D
Dadelijk alleen maar witmaskertjes :D
Wel leuk dat we elkaar op de hoogte kunnne  houden ;)

Groetjes,
Jeanine
en kroeltjes van Zazou.

Sharon

Hoi Jeanine,
ah ja, ik had al zoiets gedacht   :D
Tja, wat die berekeningen betreft...
Een van die ouders is een witmaskertje. Normaal gezien zullen er geen witmaskertjes uitkomen. Er moet namelijk aan alle twee de kanten DNA voor een witmasker aanwezig zijn om een witmasker baby te kunnen krijgen. Dus die andere moet split zijn voor witmasker om witsmaskertjes te kunnen krijgen.
Omdat de ouders alletwee bont zijn, zullen er normaal gezien ook allemaal bonte jongen uitkomen. (Bont * bont = 100% bonte kinderen). Maar dat is als er geen splitten bij komen kijken...
Dit is het eerste nestje van dat koppel, dus Bianca weet zelf ook niet wat eruit kan komen.
Het wordt afwachten dus, maar normaal gezien komen er gewone bontjes uit hoor.
Ik wil ook een mannetje hebben. Dit omdat Angel al een meisje is.
En persoonlijk weet ik ook niet of er nog meer mensen voor ons staan op de lijst...
Ach, normaal gezien moet er voor ons beide wel iets bijzitten hoor! Want ik denk echt dat er bontjes uitkomen.

Liefs
Sharon

En kroeltjes aan Zazou van Angel
Hun dagboekje

Sharon

Hoi Jeanine,
ik heb eens bij Bianca geïnformeerd, en er zijn ze heeft ondertussen alweer 6 reserveringen. Goed hè?
Ze dacht dat jij derde stond.
Dus dan weet je dat ook weer.

En nu nog ongeveer 2 weken afwachten wat er uit de eitjes gaat kruipen  ;D ;D

Spannend!!

Liefs
Sharon

En kroeltjes aan Zazou
Hun dagboekje

Mara

Hoi Jeannine

Hoe is het met Zazou? Nou nou, je gaat het nog druk krijgen met valkjes hoor...poeh poeh.  ;D Maar het is wel leuk hoor.

mara

Dierenfreackske

Heykes ...alles goed met de valkjes ?  Grtj Ann

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,
Ik kan nu wel rustig afwachten. Het heeft voor mij geen haast hoor. Zo kan Zazou ook goed wennen hier. Het is na twee dagen alsof hij er altijd bij is geweest ;D Hij doet het super goed.
Angel krijgt de kroeltjes terug van Zazou'tje ;D

Hoi Mara,
Met Zazou gaat het prima. Hij eet en drinkt goed. En ik ga het nog lang niet druk krijgen met valkjes hoor! Het worden er maximaal 4 stuks. Maar dat is voor volgend jaar pas. Het heeft dus nog alle tijd. En ik vind het ook super leuk. Hier allemaal trouwens ;D

Hoi Ann,
Alles gaat goed met het valkje. Ik heb er maar een hoor!! En dat blijft ook nog wel een tijdje zo ;)

Groetjes,
Jeanine en kroeltjes van Zazou.

Mara

Hoi Jeannine

Hihi, voordat je het weet heb je er meer dan 4 hoor. Hier is het ook begonnen met een paar en kijk eens waar ik geeïndigd ben.  ;)  ;D

Wat fijn dat het goed gaat met Zazou.

mara

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Nee ik wil er echt niet meer als vier. Omdat ik ze allemaal veel aandacht wil geven en ik heb er gewoonweg geen plaats voor. En niet te vergeten ik heb nog een kinderen van 4, 9 en 12 jaar. Het is voor mij 100% zeker dat het er niet meer worden als 4. Ik geniet wel van andere die veel meer valkjes hebben ;D.

Zazou doet het trouwens harstikke goed. Heb het idee dat hij zich helemaal thuisvoelt. Hij gaat al op onderzoek uit. En vind het heel fijn om lekker te kroelen.

Groetjes Jeanine
en kroeltjes van Zazou.

*~Jeanine~*

Hallo allemaal,

Nou onze Zazou is dus echt een ondeugd ;D
Hij zat heel erg lief te spelen met de oorbellen. En in een keer maakt hij toch een duikvlucht naar de kooi. Had meneer het knopje te pakken :o :o Gelukkig kon ik het makkelijk uit zijn snaveltje halen al vond hij dat wel gemeen ;) Hij wilde het gewoon laten zien en weer terug hebben :) Zazou vind het geweldig om over het bureau te lopen en overal aan te knabbelen. Hij is heel nieuwsgierig en ondernemend :D. De kids zijn niet weg te slaan bij Zazou ;) Naschwa vroeg al wanneer er nog zo'n lief valkje erbij komt :P
Alleen is het erg jammer dat Lady en Zazou niet met elkaar overweg kunnen :-[ En ik denk ook niet dat dat gaat veranderen.

Groetjes Jeanine
en kroeltjes van Zazou.

Lauwers

hoi,
zo een deugeniet! wel jammer dat het niet zo goed klikt met Lady, wat voor een vogel is ze dan?

Mijne Charlie prutst ook altijd aan mijn oorbellen, maar ze sleurt vooral aan de oorbel zelf, niet aan het slotje.

Groetjes,
Davina