Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Silke *

Hoi Jeannine,

Kan ik wel wat geloven!
Het lang wachten was het blijkbaar waard!
Zazou is al geheel tam, in 1 half dagje tijd... Waaauw  :o

Wat valkjes hebben met gliterende dingen weet ik ook niet hoor...  ::)
(Pas ook op voor oorringen  ;D)

Groetjes
Silke x

ps: Knufjes aan Zazou'tje  :-*

*~Jeanine~*

Hoi Silke,

Nee Zazou is niet in 1 middag tam geworden.
Zazou is opgevoed door Nadine en zij heeft Zazou grootgebracht met pap en ook opvoeding gegeven.
Dus alle eer gaat naar Nadine. Zij heeft zazou helemaal tam gemaakt. En hij bijt dus ook absoluut niet. Houd van kroelen.
Het is gewoon een super schatje.

Groetjes,
Jeanine.

Silke *

Hoi,

Ahzo, ik wist niet dat Zazou met het spuitje werd opgevoed.

Maar dannog, ik vind dat Zazou het super doet bij jullie  ;D

Groetjes
Silke x

♥Debby♥

Heerlijk dat het zo goed is gegaan..  nu dus echt genieten.. heerlijk!!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Mara

Hoi Jeannine

Hoe is Zazou de eerste nacht bij jullie doorgekomen?

Mara

Anja

Hoi Jeanine,

Nieuwsgierig als ik ben wil ik graag weten hoe het met Zazou is?

Groetjes Anja

*~Jeanine~*

Hoi Silke,
Zazou doet het inderdaad supergoed.

Hoi Debbeltje,
We gaan zeker genieten ;D Dat doen we al met volle teugen :D

Hoi Mara,
Zazou is de nacht goed doorgekomen. Ben een paar keer gaan kijken. Hij bleef rustig op 1 pootje zitten met zijn kopje op de rug. De oogjes gingen zelfs niet open.

Hoi Anja,
Je bent helemaal niet nieuwsgierig hoor! ik vind jullie belangstelling voor Zazou heel leuk.
Het gaat Prima met Zazou. Ik zal hem zelf even een verslag laten doen.

Hallo Allemaal,

Sinds gisteren ben ik verhuisd naar een hele mooie nieuwe kooi. We moesten eerst een eindje rijden. Ze dachten daar zal Zazou wel bang voor zijn nou echt niet. Ik ben een heel dapper valkje. Dat heeft Nadine mij geleerd. Ik was nog aan het wachten wanneer ze weer kwam maar ik heb Nadine nog steeds niet gezien. Hier zijn 3 kindjes en die noemen haar mama en nog een of andere papa. Die mama die kan al heerlijk kroelen en is helemaal niet bang voor mij. Dat vond ik wel super leuk dus geef ik haar ook al kusjes. Die papa meneer die kan fluiten net als mijn vriendje Bagheera. Ik denk dat ze willen dat ik hem nadoe maar dat vind ik nog te moeilijk dus doe ik mijn hoofdje schuin en luister ik lekker. Ik weet trouwens niet waarom ik zou gaan fluiten die papa meneer doet het prima. En dat kleine meisje ze heet Naschwa die kan zoveel praten. Ik had er even genoeg van en heb me toen omgedraaid maar ze bleef maar doorvertellen. Toen ben ik maar op haar hand gaan zitten. Ze kreeg hele grote ogen en was meteen stil ;D Dat had ik dus goed voor elkaar. Die andere 2 kindjes praten niet zo veel maar zijn wel lief. Ik krijg ook al kusjes van hun maar ik durf zelf nog niet kusjes terug te geven. Ik wil eerst even kijken of ze net zo lief zijn als de mama. Ik was sávonds alleen met de mama en toen heeft ze mij een hele tijd heerlijk gekroeld. En toen zag ik haar mooie ring blinken en die wilde ik wel hebben maar ze zei NEE!! 2 keer achter elkaar. Nou dan probeer ik het volgende keer weer.
O,ja wat ik nog niet heb verteld. Er is daar ook een kleine vogel. Ze noemen die Lady. Nou ze kunnen beter een andere naam verzinnen want ze is helemaal geen Lady. Ze wil me iedere keer pikken. het is een kreng! de mama doet dan ook wel mopperen maar ik moest wel in de kooi blijven terwijl die stomme Lady eruit mocht. Dat vond ik niet eerlijk. Gelukkig mocht ik daarnaar wel uit de kooi. Toen moest Lady in haar eigen kooi. Die kan schreeuwen zeg. Dat heb ik nog nooit gedaan. Ik denk niet dat ik vriendjes met Lady wil worden of ze moet zich heel anders gaan gedragen.
Verder heb ik heel lekker eten in mijn kooi op allerlei plaatsen vind ik wel iets lekkers. Ik hoef echt niet te zoeken dat is wel super handig hoor!
Ik heb dan ook heerlijk geslapen. Gelukkig was het niet helemaal donker want daar houd ik niet van. Dus mocht er een droomlampje aanblijven voor mij. Lief he!
Nou ik ga weer eens wat lekker eten dan mag ik hier vast blijven want ik vind het hier wel gezellig.

Kroeltjes van Zazou.

Groetjes,
Jeanine.

Anke

Hoi,
Gefeliciteerd met de komst van Zazou ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*~Jeanine~*

Anja

Hoi Zazou,

Ik vind jou een heel dapper valkje hoor. Wel leuk hè als je bij Naschwa gaat zitten dat ze dan stil is of niet? Stiekum moest jij dan wel lachen volgens mij.

Je hebt een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief gezin getroffen hoor.

Wat betreft Lady...............wie weet draait ze nog bij.

Groetjes en een dikke knuffel,

Anja

*~Jeanine~*

Hoi Anja,

Ik ben ook een heel dapper valkje.
Zelfs de papa en mama waren trots op mij toen Naschwa haar mond hield ;D Het lukt me iedere keer opnieuw. En dan heb ik plezier voor tien :D

Ik vind hier iedereen aardig behalve Lady. Maar nu moeten we van het vrouwtje om de beurt de kooi in en om de beurt weer vrij.

Kroeltjes van Zazou.

Anja bedankt voor het compliment wat betreft ons gezinnetje. ik ga er van blozen.

Groetjes,
Jeanine.

Anja

Hoi Jeanine,

Je hoeft er echt niet van te gaan blozen hoor. Het is toch zo.

Groetjes Anja

*~Jeanine~*

Hoi Anja,

Nou bloos ik helemaal ;D
Bedankt :-*

Groetjes,
Jeanine

Anja

Sharon

Hoi Zazou,
nou zeg, wat doe jij het goed! Echt heel knap van je hoor. Het is logisch dat je baasjes zo trots op je zijn. En het is toch wel leuk hè, zo lekker gekroeld worden en veel aandacht krijgen. Je hebt hele lieve baasjes hoor!
Ik weet zeker dat je het heel goed naar je zin hebt daar!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1