Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Jeanine,

Jammer dat Zazou het niet leuk vond. Maar je moet het gewoon blijven proberen. Als ik ze met de plantenspuit nat maak dan doe ik het altijd in de douche. Ze kunnen dan idd rondlopen en dan hoef ik ze ook niet vast te houden.

Groetjes Anja

*~Jeanine~*

Hoi Anja,

Dan zal ik het volgende keer in de douche proberen met de plantenspuit.
Bedankt voor de tip :-*

Groetjes,
Jeanine en kroeltjes van Zazou.

Nadine

Hoi Jeanine,

Mijn valkjes vonden het water ook niet leuk in het begin. Toen ze wat ouder werden gingen ze het pas waarderen en nu zijn ze er gek op zoals je weet. Hetzelfde geldt voor groente en fruit.... Dus het is gewoon volhouden en geduld hebben denk ik.  ;D
Mijn valkjes Jiggly, Loeki, Bagheera

*~Jeanine~*

Hoi Nadine,

Nou dan bij je bij mij aan het juiste adres. Als ik iets ben dan is het wel een volhouder ;D
Ik heb een manderijn doorgesneden en in de kooi gelegd. Hij heeft 1 keer zijn snaveltje erin gestoken en er verder niet meer naar om gekeken :)
Morgen maar een vers manderijntje erin leggen.
En trosgierst eet hij hier nog steeds niet. Zowel de rode als de gele eet hij niet ???

Groetjes,
Jeanine en een kroeltje van Zazou.

Nadine

Dan lag het dus niet aan mijn trosgierst  :D
Het is verder geen probleem, trosgierst is meer als lekkernij bedoelt dus... De zaden zijn veel belangrijker denk ik, en die eet hij wel goed dus  :)
Mijn valkjes Jiggly, Loeki, Bagheera

lynette

Hoi Hoi

wat heb ik weer veel gemist zeg wat een mooi welkom heeft zazou gehad en wat heb Nadine jullie een prachtig kado gegeven.

en hier zijn de valkjes ook nog niet dol op het water maar indd de aanhouder wint.

en hoe gaat het nu tussen Lady en Zazou?

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Mara

Hoi Jeannine

Tja, als hij geen trosgierst wilt eten, dan niet zou ik zeggen. Je zou eventueel een snoepstaaf kunnen geven in plaats van trosgierst. Of wat ik hier ook wel eens doe zijn de zaadjes die overblijven van de trosgierst in de zak, die doe ik of in een bakje of onder het voer, en dat vinden ze hier heerlijk.

Mara

*~Jeanine~*

3 november 2007, 20:58:35 #352 Last Edit: 3 november 2007, 21:00:06 by Jeannine
Hoi Nadine,
Het lag zeker niet aan de trosgierst van jou. Hij kijkt er gewoon niet naar om. De snoepstaaf valt weer wel in de smaak. Misschien heb ik dan het eerste valkje wat trosgierst niet lekker vind ;D Voor de rest eet Zazou heel erg goed dus maak me ook geen zorgen ;)

Hoi Lynette,
Zazou voelt zich in ieder geval wel thuis ;D
en het cadeau wat we van Nadine hebben gekregen is echt supermooi en ook heel erg lief van haar. Vandaag ging Zazou zich wassen in zijn drinkwater. het is gewoon een gekkie. Morgenvroeg doe ik er maar warm water in voor het geval hij weer gekke zin krijgt en zijn drinkensbakje als bad gaat gebruiken. ::)
Tussen Lady en Zazou gaat het nog steeds hetzelfde. Ze kunnen elkaar niet uitstaan. Nu moet ik wel zeggen dat Lady de laatste tijd echt heel stout aan het doen is. Ze begint erg veel te bijten. En toch blijft het ook een schatje van mij. Ik denk niet dat ik van haar afstand kan doen. Dan maar niet gelijktijdig uit de kooi. Er zit niks anders op. Helaas.

Even offtopic: Wat heb jij een prachtige handtekening zeg. Supermooi de complimenten aan je moeder WAUW.

Hoi Mara,
Inderdaad dan maar geen trosgierst voor Zazou. Hij vind een snoepstaaf wel lekker die heeft hij nu ook in de kooi hangen. Het meeste eet hij gewone zaadjes en eivoer eet hij ook wel regelmatig. Lady eet de trosgierst wel op. Ik zal kijken als ik het onder het voer doe of hij het dan wel eet. Maar het hoeft niet zoals al gezegd is, is het een lekkernij. Moet niet mag wel!!

Groetjes,
Jeanine.

Sharon

Hoi Jeanine,
het is wel raar hè, dat jouw Zazou geen trosgierst lust. Misschien dat hij het wel gaat eten als hij eenmaal wat ouder is. Je weet maar nooit.
Alles goed hier vandaag? Ik hoop van wel.
Ik was zo aan het denken hè: als een van ons een mail krijgt van Bianca met nieuws dat er eitjes zijn uithgekomen, om dan eerst aan de ander te vragen of die het ook al heeft gehoord, en is dat het geval, dan kunnen we het alletwee tegelijk vertellen. Is dat een idee?

Liefs
Sharon

En veel kroeltjes van Angel
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Mara

Hoi JEannine

Trosgierts is een lekkernij, als hij maar goed zaadjes eet.

Hoe is het verder met jou, Zazou en Lady en je kinderen?

Mara

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,
Ik maak me er geen zorgen over dat Zazou geen trosgierst eet. Voor de rest eet hij supergoed ;D
En ik vind het prima hoor. Als ik een mailtje van Bianca zou krijgen dan stuur ik je wel een PM. Toch denk ik dat het nog wel ff gaat duren ;)

Hoi Mara,
Dat vond ik ook. En Zazou eet goed van de zaadjes en zijn snoepstaaf valt ook goed in de smaak. Ik maak me dus ook geen zorgen.
Met ons gaat alles gewoon zijn gangetje ;D Bedankt voor het vragen. Lady wordt met de dag erger :'(
Ik vind het heel jammer maar kan er verder weinig aan doen.
Bij jij al wat opgeknapt van de griep?

Groetjes,
Jeanine en heel veel kroeltjes van Zazou.

*~Jeanine~*

Hallo allemaal,
Nadine had vandaag nog 3 foto's gemaild en die zet ik hier natuurlijk ook nog even neer.
Bij Nadine zitten haar eigen valkjes Loeki en je ziet een piepklein stukje van Bagheera. Het Lutino valkje is onze Zazou.
Groetjes,
Jeanine en kroeltjes van Zazou.

Anja

Hoi Jeanine,

Wat een mooie en gezellige foto's.

Groetjes Anja

Sharon

Jeanine!!!
Kijk heel erg snel in mijn boekje!!!
Supergoed nieuws!!!
;D ;D ;D ;D

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Mara

Hoi Jeannine

Leuke foto's zeg. Echt leuk...

Ik heb trouwens nog wat foto's van Sparkle en dadelijk nog twee filmpjes waar je haar kunt bewonderen.

Mara