Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Sharon

Hoi Jeanine,
ik hoop ook dat er voor ons alletwee iets tussen zit. Ik denk ook wel dat het nog even zal duren voor ze goed genoeg 'ontwikkeld' zijn om te zien hoe ze eruit zien. Dan kunnen we eigenlijk ook pas onze keuze maken, als we kunnen zien hoe ze eruit komen te zien.
Het is wel zo dat wanneer het lutinootjes of albinootjes zijn, het snel te zien is omdat dat dan witte of gele donsjes zijn.
Ik hoorde het van Bianca omdat ik haar een mail had gestuurd ivm Angel, om wat dingen te vragen. Toen had ze dat in haar antwoord erbij geschreven. Daarom weet ik dat. Anders had ik dat ook nog niet geweten hoor. Bianca zal je heus nog wel iets laten horen hoor.
Ik heb het geluk gehad dat ik toen ik Angel op ging halen al had gezegd dat ik geïnteresseerd was in dat koppel, want nu mag ik als eerste kiezen. Wel jammer dat je niet weet als hoeveelste je mag kiezen.
Maar misschien dat eventueel een ander koppel ook nog wel hele mooie bontjes krijgt.
We zullen wel zien.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,
Ik vind het ook geen enkel probleem dat ik het van jou heb gehoord hoor. Ik zal Bianca eens mailen als hoeveelste ik mag kiezen. Ik geloof dat er maar 3 eitjes bevrucht waren. Dus dan is het inderdaad super spannend ;D
En als ik pech heb kan ik desnoods wachten op een volgende ronde van dat zelfde koppel.

Groetjes,
Jeanine

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,
Heb een mailtje van Bianca gekregen dat ik als derde mag kiezen. Maar gisteravond waren de eitjes nog niet uitgekomen.
Dus nog even afwachten ;D

Groetjes,
Jeanine.

Sharon

Hoi Jeanine,
nou, dan wordt het voor jou wel extra spannend zeg! Ik ben echt zo benieuwd wat er uit de eitjes gaat kruipen.
Wat is dat nu, dat de eitjes nog niet zijn uitgekomen? Dan kan niet hoor! Dat ze maar eens uit gaan komen zeg, het wordt wel tijd hoor!  :P :P :P

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Anja

Hoi Jeanine,

En zijn de eitjes al uit gekomen?

Spannend zeg.

Groetjes Anja

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,
Ja het wordt nu echt super spannend.
Begin nu ook wel de kriebels te krijgen net als toen met Zazou.
Die zit hier overigens gezellig op mijn schouder mee te kijken en af en toe een kopje te geven. Ik hoop dat de volgende net zo'n lieverd wordt als Zazou.

Hoi Anja,
De eitjes zijn nog niet uitgekomen.
Het is echt afwachten nu. Ik vind het ook super spannend. Volgens Sharon kan het ieder moment gebeuren. Ik heb vanmiddag nog een mailtje van Bianca gehad en ze zei dat gisteravond in ieder geval nog niets was uit gekomen. We zullen het wel horen zo gauw er iets uit is gekropen ;D

Groetjes,
Jeanine.

danielle

Hoi Jeannine,
Wat een leuk kado heb je gekregen, echt super zo'n foto boekje, dat is wel heel bijzonder.
Is je man ook nog steeds blij met z'n Zazou, want het was toch een beetje zijn kado toch? Volgens mij heeft Zazou echt een ondeugend karakter, net zoals Tommie ook was. Izzie is namelijk veel liever, heeft niet zo ondeugend karakter. Maar dat is ook wel weer leuk, dat verschil in karakter.

Groetjes van Danielle

*~Jeanine~*

Hoi Danielle,

Dat fotoboekje is inderdaad een super cadeau.
Zazou heeft ook een heel lief karakter. En is toch een beetje ondeugend erbij.
Het lijkt wel of Zazou weet dat hij een cadeautje voor mijn man was. Als hij in de woonkamer is en Zazou is vrij is hij niet weg te slaan bij me man ;D
En als hij in de kooi zit roept hij ook iedere keer als hij me man ziet of hoort. Echt geinig. Eerst dacht ik toeval maar dat is het inmiddels echt niet meer ;D
Ik heb nog geen ander valkje waar ik het karakter met Zazou mee kan vergelijken. Maar Zazou is wel een echte kroelkont.

Vind het ook fijn dat jij en Izzie de draad weer een beetje oppakken naar het verlies van Tommie. Het zal ongetwijfeld nog heel moeilijk voor jullie zijn. Een hele dikke knuffel van mij voor jou en een kroeltjes van Zazou voor Izzie.

Groetjes,
Jeanine.

Sharon

Hoi Jeanine,
ik word dus echt met de minuut zenuwachtiger hè. Nooit gedacht dat het zo spannend kon zijn: wachten op eitjes die uit moeten komen, om dan te wachten welke mutatie ze hebben.
Aaaah, dat ze maar heel snel uitkomen hoor!
En wat leuk dat Zazou zo gek op je man is zeg. Dan heb je toch de juiste vogel voor hem uitgekozen hè!

Liefs
Sharon

Spanning
Spanning
Spanning
Hun dagboekje

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,
Inderdaad superspannend zeg.
Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren ;D
En Zazou is echt de perfecte vogel voor mijn man.
Trouwens voor ons hele gezin. We zijn superblij met hem.

Groetjes,
Jeanine.

*~Jeanine~*

Hallo allemaal,

Was ik gisteren toch helemaal vergeten neer te zetten dat Zazou zijn eerste douche heeft gehad. :-X De reden dat ik dit hier ben vergeten te melden is dat ik het naar Nadine had gemaild.
Ik heb Zazou dus niet echt onder de douche gehad maar met de plantenspuit. Nou hij vond er dus niet veel aan ???
Ik had hem op een handdoek gezet en toen ik waat met de plantenspuit begon te nevelen zette Zazou het op een lopen ;D
Toen heb ik hem maar wat vast gehouden en toch even doorgezet. Daarna lekker in de handdoek gedraaid en een beetje afgedroogd. Terug in de kooi gedaan waar hij meteen ijverig begon te poetsen. Ik ga toch proberen om het iedere keer een klein stapje verder te doen.
Lady heeft voor de eerste keer ook een douche gehad en zij vond het geen probleem ;D

Groetjes,
Jeanine.

*Manon*

Hoi hoi Jeanine,

Wat leuk dat je Zazou zijn eerste douche hebt gegeven...
En hij vond er nog wel niks aan  ???
Had je er wel een beetje warm water in gedaan dan... als ik een koude nevel over mij krijg, zou ik het ook op een rennen zetten... :P :P :P :P

Ik heb Pipi en Lizzy ook eens meegenomen onder de douche... Ze gingen er heerlijk voor zitten... eerst op de douchekop en later op mijn schouder... ik vond het heel ontroerend om dat te zien..

Maar goed, ook in jouw geval... de aanhouder wint hé!! ;)

Groetjes Manon

*~Jeanine~*

Hoi Manon,

Ik had echt lekker warm water in de plantenspuit gedaan daar kan het in ieder geval niet aan gelegen hebben ;D
Hij vond er gewoon niks aan. Lady (grasparkietje) daarintegen vond het wel leuk. Spreide haar vleugeltje mooi en ging daarnaar ook flink poetsen :)
Over een weekje probeer ik het nog een keertje. Kijken hoe hij dan reageerd.
Lijkt me geweldig om het een keer te doen zoals jij met Pipi en Lizzy hebt gedaan. Wie weet gebeurt het ook nog eens :D

Groetjes,
Jeanine.

Yvette

Ik vind het heel erg leuk dat Zazou de plantenspuit heel erg leuk vindt
En wat ontzettend leuk gebaar van Nadine om een fotoboekje heeft gemaakt

*~Jeanine~*

Hoi Yvette,

Je hebt het verkeerd gelezen hoor!
Zazou vond de douche beurt juist helemaal niet leuk ;D
Mijn grasparkietje had er geen probleem mee ;)

Groetjes,
Jeanine.