Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

danielle

Hoi Jeannine,
Jammer dat Zazou het water niet fijn vond. Hier is het ook erg wisselend, de ene keer vind Izzie het heerlijk en de andere keer vindt ze het maar niets. Eerlijk gezegt heb ik het ook al lang niet meer gedaan, moet ook maar weer eens een poging wagen.

Izzie at in het begin ook geen trosgierst, ik heb haar ook tam gemaakt met behulp van zaadjes. Nu vind ze het wel lekker, omdat ze zag dat Tommie het ook at. Het zelfde heb ik gehad bij Gijsje, ze was echt bang voor de sliert en weigerde ervan te eten, ze at er wel van als ik het in een bakje deed. Toen kreeg ik Sammie en opeens vond Gijsje er niets engs meer aan. Vreemde vogels  ::)

Groetjes van Danielle

*~Jeanine~*

Hoi Anja,
Ik vond het ook leuke foto's ;D
Complimenten weer voor Nadine.

Hoi Sharon,
Ik heb in je boekje gekeken en ook een mailtje van Bianca gehad. Heel goed nieuws. Nu maar duimen voor de anderen en voor een mooie mutatie.  ;D

Hoi Mara,
Ik zal zo in je dagboekje gaan kijken. Kan ik weer lekker gaan genieten.

Hoi Danielle,
Zazou vind de straal denk ik niet zo leuk. Want hij ging zich vanmorgen ook weer wassen in zijn drinkensbak. Water vind hij dus niet erg ;D
Door je verhaal over Izzie met het trosgierst denk ik dat het dan misschien nog wel gaat komen. Ik bied het gewoon aan wil hij het dan pakt die het wil Zazou niet dan niet ;D
Ik heb wel al een beetje in het bakje gedaan maar Zazou is een knoeipot dus kan niet echt zien of hij het ook opeet :)
En inderdaad je hebt er vreemde vogels tussen zitten :-\

Groetjes,
Jeanine.

b

5 november 2007, 17:57:49 #362 Last Edit: 5 november 2007, 17:59:35 by Bianca1000
Hoi Jeanine

Vandaag weer goed babynieuws en zoals beloofd deze keer in jouw dagboekje.
Het 2e babietje is geboren en deze keer een echt geel donsje.
Dus dit wordt zonder meer een kleintje met rode wangetjes.

Op deze foto's kun je ook goed het kleurverschil zien tussen donsje 1 en 2. Hij is niet echt wit, maar ook niet geel.
Het zal mij benieuwen wat eruit gaat komen.

En toch ook nog eentje van trotse mama Dora met haar 3 kleintjes

Natuurlijk houd ik je verder goed op de hoogte en zal je weer wat foto's sturen als ze de eerste veertjes gaan krijgen.

Groetjes Bianca

*~Jeanine~*

Hoi Bianca,

Wauw wauw wauw.
Echt twee verschillende kleurtjes bij de donsjes. Ik vind ze beide super snoezig en natuurlijk ook de donsjes van Dora.
Het gaat in een keer in rap tempo. En nu het dilemma :P Ik vind de papa mooier van het eerste koppel en de mama van het tweede koppel ;D
Ik ga er zeker 1 reserveren en kijk gewoon welke nog vrij is van deze 2 koppels en die wij allemaal het mooiste vinden.

Prachtige foto's Bianca. Bedankt.

Groetjes,
Jeanine

Sharon

Hoi Jeanine,
ze zijn weer ontzettend snoezig hè, de donsjes. En echt leuk dat er zo'n kleurverschil in zit. Ik noem die ene het 'specialleke', omdat hij zo'n speciale kleur heeft.
En mama Dora is dezelfde mutatie als mijn allereerste valkje Gucci. Ze is echt heel erg mooi.
Nu hebben we twee nestjes om in de gaten te houden  ;D

Oh ja, ik heb hier even de foto's 'gestolen' om ook in mijn boekje te plaatsen. Hopelijk vind je dat niet erg.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Natuurlijk vind ik dat niet erg ;) dat je foto's hier "steelt" :)
Dat word nu nog spannender ;D Welke kleurtjes worden het.
Het worden in ieder geval beauty's.

Groetjes,
Jeanine.

Sally

Hallo Jeanine,

Voor u is het ook heel spannend welke mutatie's het gaan worden.
Ik blijf jullie zeker volgen hoor. Ik zelf vind dit ook allemaal lekker spannend. :D

groetjes
Sally

*~Jeanine~*

Hoi Sally,

Het is inderdaad spannend welke mutatie's eruit gaan komen maar ik denk wel supermooie valkjes.
We zullen geduld moeten hebben ;D.
En ik vind het heel leuk dat je ons blijft volgen.

Groetjes,
Jeanine.

b

Hallo allemaal

En jawel hoor, er zijn er weer 2 geboren.
1 bij Elvis en Dora (wederom een geel donsje met zwarte oogjes) en 1 bij het bonte koppel (ook weer geel met zwarte oogjes)
Op dit moment hebben we dus 7 nieuwe wereldburgers.
Het aparte kleurtje blijft eruit springen, spannend!!!

Nog 1 of 2 te gaan!!

Groetjes Bianca

*~Jeanine~*

6 november 2007, 19:52:01 #369 Last Edit: 6 november 2007, 19:54:50 by Jeannine
Hoi Bianca,

Wederom geweldig nieuws. ;D
Het kan niet anders of er zit toch iets bij wat we allemaal mooi vinden :)
Hoe lang gaat het ongeveer duren dat je de echte kleuren kan zien die ze gaan krijgen?
De donsjes zien er in ieder geval super snoezig uit.
En natuurlijk hoop ik dat er dan nog 2 donsjes erbij komen. Dan hebben jullie 9 nieuwe wereldburgers. Wauw :o
Je hebt ijverige koppels Bianca ;D

Groetjes,
Jeanine die heel geduldig afwacht :-\

Sharon

Hoi Jeanine,
we blijven maar goed nieuws horen hè!  :D Echt super gewoon. Hopelijk verandert dat ook niet.
Ik denk dat we allemaal een valkje kunnen kiezen die we mooi vinden. Da hoop ik toch. Het zou echt zo leuk zijn mochten we familie worden.
Ik vraag me ook wel af hoe lang het zal duren voordat gezien kan worden welke mutatie de donsjes hebben.
En het zijn stuk voor stuk dotjes, die donsjes.
Het zou mooi zijn als er nog twee eitjes uit zouden komen, des te meer kans dat er iets voor jou tussenzit Jeanine, en voor mij natuurlijk ook  ;)
We zullen nog even geduldig af moeten wachten.

Oh ja, ik noem voortaan het bonte koppel Tarzan en Jane, dat is wat gemakkelijker. En als ik het 'specialleke' zeg, weet je vast wel welk donsje ik bedoel hè? Het donsje met de aparte kleur, die er eigenlijk zo'n beetje tussenuit valt. Ik heb nu eigenlijk al een boontje voor dat donsje. Ik ben heel erg benieuwd welke mutaties de donsjes zullen hebben, maar het allernieuwsgierigst ben ik naar het 'specialleke'. Ik heb het idee dat dat echt een prachtig valkje gaat worden die er echt tussenuit zal springen. Natuurlijk zullen de andere donsjes ook echt prachtig worden.
Oeh, het blijft spannend Jeanine  ;D

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Ik denk ook dat er supermooie mutaties eruit gaan komen.
Het zou leuk zijn als we van hetzelfde koppel een prachtig valkje zouden kunnen reserveren. En net als jij ben ik ook heel erg benieuwd wat specialleke voor een mutatie heeft. Ik weet dat jij eerste keus hebt maar er zijn genoeg donsjes ik denk dat er vast wel een beauty voor mij bij zit. Ik staar me niet meer blind op Tarzan en Jane en ben inmiddels net zo nieuwsgierig wat er uit gaat komen bij Elvis en Dora.
Een ding weet ik wel voor de volle 100% zeker ik moet een valkje hebben met een heel zachtardig lief karakter. Net zoals Zazou is omdat ik met nog een best klein kind zit. Graag dus nog een lekkere kroelkont erbij ;D Bianca noemt ze geloof ik soepkip ;D ;D
Bianca houd ons op de hoogte dus spannend. En nu maar wachten op de veertjes. En ik hoop dat die andere 2 eitjes ook nog uitkomen. Niet voor mij maar dan maakt Bianca en haar gezin natuurlijk ook weer andere blij dat heb ik inmiddels een paar keer gelezen op haar site. Geweldig gewoon.

Sharon je hebt gelijk het blijft voorlopig gewoon heel spannend. Volgens mij blijft het spannend totdat we ieder er een valkje erbij hebben ;D

Groetjes,
Jeanine.

natacha

Amai, heb zojuist alle 25 paginas van het dagboek gelezen. Een heel mooi verhaal van Zazou en inderdaad, die valk heeft een geweldige thuis en een geweldige pleegmoeder.
Spannend dat jullie nu weer een valkje kunnen gaan kiezen.
Ik ben ook aan het wachten op mijn tweede valkje, als alles goed zit dan zijn het nog een kleine 3 weekjes vooraleer we Luna mee naar huis kunnen nemen.
Ik blijf zeker dit dagboek volgen

Nog veel succes met Zazou en de rest ......

Sharon

Hoi Jeanine,
volgens mij gaan we gewoon alletwee een valkje kunnen kiezen die we graag willen hebben. Dat moet wel met zoveel donsjes  :P
Ik kijk ook niet alleen maar naar de donsjes van Tarzan en Jane hoor, ik hou Dora en Elvis ook goed in de gaten, want zo'n gepareld bontje is toch ook echt wel heel erg mooi. Hihi, straks kan ik gewoon niet kiezen  :P :P En dan?? Dan worden er misschien wel twee gereserveerd  :P :P
Ik wil ook weer een echte kroelkont hebben hoor. Met soepkippen bedoelt Bianca valkjes die echt de hele tijd bij je zitten. Echte mensenvalkjes dus. Maar je weet toch dat je nooit hetzelfde karakter van valkje als Zazou zult krijgen hè? Dat je echt wel een verschil zult merken hoor.

Ik hoop ook dat de andere eitjes nog uitkomen. Heb je mij er dan ook tussen zien staan op haar site?
En de spanning blijft er nog lekker in.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

*~Jeanine~*

Hoi Natacha,
Welkom in ons dagboekje.
Bedankt voor het compliment.
Wat voor een mutatie valkje heb je nu en welke mutatie is Luna (mooie naam overigens)?
Leuk dat je het dagboekje blijft volgen.
Tot de volgende keer.

Hoi Sharon,
Ik zie het al voor me. Komen we met ik weet niet hoeveel valkjes aan ;D
Ik weet zeker dat ik deze ronde niet meer als 1 neem ;)
En ik weet zeker dat ik niet een zelfde valkje als Zazou krijg. Mijn kinderen zijn ook heel verschillend. Maar ik bedoel alleen dat ik net zo'n lieverd wil als Zazou. Dus absoluut geen bijter en het liefst een soepkip ;D
En ik heb jou inderdaad ook op de site van Bianca zien staan zowel op het forum als bij trotse baasjes van de vijfde ronde 2007.
De spanning blijft er inderdaad nog lekker in.

Groetjes,
Jeanine en kroeltjes vna Zazou.