Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Jeannine ...ik ben echt heel blij dat het zo goed gaat met Berlioz hoor ! Hij zal nu waarschijnlijk zijn plekje gevonden hebben , je hebt een hele lieve moeder hoor ! Ze is echt een schat hoor dat ze dit doet , nu kan je ook nog genieten als je bij haar komt en je weet dat hij daar goed is , dat is ook al wat en je kan hem gelukkig nog zien he...zo kan je hem toch in levende lijve nog volgen , hij zal je heus niet vergeten hoor , maar inderdaad , zo'n gedrag mag niet en zeker al niet als daar kleine kinderen zijn ! Ik denk ook wel dat iedere normale moeder zo reageert hoor ! Maar het was de beste oplossing , daar moet je je echt nooit schuldig over voelen hoor ! Ik wist wel dat hij zijn plekje ging vinden bij je moeder..en hij heeft nog twee lieve grasjes , zo is ie toch niet alleen ! Wat telt is dat hij rust gevonden heeft en jouw twee andere valkjes zijn nu ook weer aan het genieten van de rust he ! Ik heb ook waarschijnlijk twee mannen en ze bekvechten wel eens maar niet erg maar ik denk mocht er maar een pop bijkomen dan zouden ze ook wel erg ruzie maken denk ik , dus heb ik er twee besteld bij Silke (twee zusjes)
maar dat is nog niet voor direct want ze moeten eerst nog kunnen broeden he ! Er is wel geen haast bij !Ik denk dat ik ze tegen mei ofzo wel zal hebben als mijn planning goed is he ! Ik weet trouwens niet of ze al een broedtblok hebben , ik denk het niet anders had ik het wel al gehoord ! Silke heeft alle tijd van mij en anders worden het twee andere zusjes van een ander koppel van Silke , denk ik want het is een geelwang en dat lukt niet altijd he ! Ik ben echt benieuwd of het gaat lukken met hen want ik wil wel een geelwangetje
op termijn , dat is zeker ! Mijn voilere moet ook nog gebouwd worden he en ik ben er nog altijd niet uit wat ik ga doen , dus ik denk dat ik Suske en Wiske zeker ga binnenhalen 's avonds en 's nachts....we zien wel !Grtjs Ann

Sharon

Hoi Jeanine

ik ga me zelf ook niet mengen in de discussie (die nu trouwens ook alweer beëindigd is  ;))
Ik denk wel dat er iets moet zijn waardoor Berlioz zo is veranderd, maar dan is de vraag natuurlijk: wat? Waarschijnlijk zullen we daar nooit achter komen.

Ik vind het ook super lief van je moeder dat zij Berlioz nu heeft opgenomen, en echt zo haar best gaat doen nu met hem. Hopelijk wordt Berlioz weer hartstikke lief en tam.

Ik vind het in ieder geval allemaal ontzettend erg en vervelend voor jullie. Ik kan me goed voorstellen dat het erg pijn doet en jullie toch verdriet erom hebben.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*~Jeanine~*

Hoi Caro,
Het is echt superlief van mijn moeder en dankjewel ;)

Hoi Manon,
Ik vind het heel fijn dat Berlioz toch in de buurt blijft.
De tijd zal het moeten uitwijzen hoe het verder gaat met hem.

Jammer dat Boyke zich zo gedraagd :( En gek dat het wel goed gaat als ze uit de kooi zijn :-\

Ik zoek de schuld ook niet meer bij mezelf. Ik denk dat niemand hier aan schuld is.

Dankjewel en ik zal het aan mijn moeder doorgeven ;)

Hoi Karin,
Het was ht enige wat ik kon doen. Tuurlijk is het verdrietig maar wel weer een geruststelling dat Berlioz bij mijn moeder is.
Ik heb echt een super lieve moeder en je hebt gelijk mijn kids zijn echt dol op haar :D

Mijn man en Zazou dat zijn gewoon een eenheid ::)
Maar daar weet jij ook alles van met Vicky en je man ;)

Ben benieuwd of Paco dan ook voor Vicky gaat kiezen. Je hebt in ieder geval hele lieve valkjes dat is toch wel heel belangrijk zeker als ze binnen in huis zijn.

Zazou en Baloo trekken nu echt heel veel met elkaar op. En onze gekke Baloo begint ook steeds meer geluiden te maken om indruk te maken op Zazou. Het is echt leuk omdat te zien.

En Dankjewel :-*

Hoi Ann,
Ik voel me nu ook niet meer schuldig. Ik heb het enige gedaan wat ik kon doen voor mijn kinderen.
Je hebt het verkeerd gelezen Ann. Berlioz zit niet bij 2 grasjes. Mijn moeder heeft nog een grasje en Berlioz zit nu bij een koppeltje valkparkieten Diesel & Benzi  ;)
Ik zou Suske en Wiske gewoon lekker binnen houden hoor.

Hoi Sharon,
Ik vind het ook heel erg lief van mijn moeder. Ik heb echt een moeder uit duizenden. En ik hoop ook dat Berlioz op den duur weer lief en tam gaat worden.
Ik had het veel erger gevonden als we Berlioz niet meer zouden kunnen zien. Dat valt gelukkig mee. We gaan hem nu zeker 2 keer per week zien :)
Het is en blijft niet leuk maar dit verzacht de pijn en het verdriet wel. ;)

Kaatje

Hoi Jeanine,

Ik ben heel blij voor jullie want je hebt ook echt de juiste keuze gemaakt en wat je zelf al zegt ook het enige wat je kon doen !

Doordat Berlioz nu fijn bij je moeder zit zullen jullie hem heel vaak zien dat is inderdaad een hele geruststelling voor jullie  :D  De kinderen kwamen natuurlijk al heel graag bij oma maar als ze nu gaan, gaan ze een beetje naar oma Berlioz  ;) Heerlijk voor jullie hoor !!

Oja, ik herken de eenheid heel goed hier wat betreft Rick en Vicky, ... Rick zegt nu ook, ... ik heb concurentie en dan geeft hij een  ;) Voorlopig kroelt Vicky nog liever met Rick dan met Paco, ... ze spelen en kroelen wel maar niet op de manier zoals Paco dat graag zou zien  ;D

Ook vlucht ze als Rick thuis is lekker naar hem en dan zie je haar soms zo kijken van, hmmm tenminste een man die zich niet opdringt en waar ik alles bij kan doen !! Rick zijn lip, ogen, wenkbrauwen en zijn doorkomende baard zijn erg interessant voor Vicky  :D

Ik ben dus ook erg benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen maar dat zal de tijd uit moeten wijzen  ;) Het zijn in ieder geval alle vier schatjes en ze betekenen alles voor ons !! Maar dat zal je vast wel herkennen want zo heb je ook gehandeld  :D

Leuk is dat om te zien hè, ik kan het gewoon uit je schrijven opmaken dat je met volle teugen geniet als Baloo zijn best doet om Zazou haar aandacht te trekken  :D

Heel graag gedaan en geniet maar van je lieve valkjes en grasjes !

Groetjes Karin

Dierenfreackske

Hoi Jeannine ...aha ..ja ...ik heb het ook verkeerd gelezen , bedankt hoor ! Ik dacht dat ie bij de grasjes zat maar het zijn twee valkjes , nog beter he ! Je hebt het goed gedaan hor ! Ik moet jou en je moeder echt bewonderen dat je het zo kunnen oplossen hebt ! Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hoi Karin,

Oma Berlioz dat is een goeie ;D

Vicky zal het nog wel door krijgen hoe Paco gekroeld wil worden. Zazou kroelt Baloo wel maar volgens mij is Zazou niet erg onder de indruk van Baloo's kroelkunsten want ze neemt het heft razend snel weer over ;)

De doorkomende baard die Vicky interessant vind is hier ook heel herkenbaar ;)

Ik ga je boekje ook zeker in de gaten houden. Vind het super leuk om over jullie viertal te lezen. En ik herken het zeker :D

Het is echt superleuk hoe ze in een paar dagen naar elkaar toe gegroeid zijn. Kan het niet met woorden omschrijven hoe blij ik daarom ben. Ik zal straks de foto's voor zich laten spreken ;D

Genieten doen we zeker.
En ik weet heel zeker dat jullie minstens zo genieten van jullie schatjes. ;)

Hoi Ann,
Maakt helemaal niks uit hoor ;)
Ik blijf jullie natuurlijk ook op de hoogte houden wat Berlioz betreft hij blijft er toch bij horen :)

*~Jeanine~*

Hallo allemaal,

Zoals beloofd nieuwe foto's.
Ze zijn niet allemaal even duidelijk maar daar kijken jullie wel doorheen he? ;)

Zo dat waren de laatste foto's die er zijn gemaakt.
Hoop dat jullie ze een beetje leuk vinden.

Yvette

Ook bij jou is het een genot om je foto's te mogen bekijken
En ik vind het echt heel erg leuk en ook om iets mee te doen voor iets leuks

*~Jeanine~*

Hoi Yvette,

En ik vind het heel fijn dat je van de foto's genoten hebt.
En vind alles dat je maakt echt superprachtig.
Dat zie wel heb vandaag weer een andere handtekening ;)

Sharon

Hoi Jeanine

wat een ontzettend mooie en leuke foto's heb je toch weer geplaatst! Echt super meid. Ik heb er van genoten.

Ik was toch nog wel een beetje verrast om Berlioz nog te zien, maar wel BLIJ verrast hoor!

Echt super dat het nu zo goed gaat met Baloo en Zazou samen. Grote kans dat ze toch een koppeltje zullen vormen!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Fijn dat je van de foto's genoten hebt.
Ik had een paar foto's gemaakt en die stonden nog op mijn mobiel vandaar dat Berlioz er ook nog bijstond.
Maar ik zal zeker bij mijn moeder ook nog foto's maken van Berlioz en die hier natuurlijk ook neerzetten.

Het gaat echt super tussen Baloo en Zazou. De tijd zal moeten uitwijzen of het een koppeltje wordt maar ze doen heel veel samen dus het zal wel goed komen. ;D

Hallo allemaal,

Deze morgen was er zo iets leuks gebeurt dat ik het hier ook wil melden.
Baloo was zich behoorlijk aan het uitsloven voor Zazou. Hij probeert allemaal verschillende deuntjes te produceren. Zazou zat bij Alaaeldin maar vloog uit zichzelf naar Baloo die op de deur zat. Naar nog even geluisterd te hebben ging ze heel voorzichtig met haar kopje naar Baloo. Gelukkig begreep Baloo meteen de hint en ging Zazou kroelen.
Het was zo leuk om te zien. Alaaeldin en ik zaten met een big smile te genieten ;D  en helemaal er niet aan gedacht om foto's te maken stom stom stom :-\

Verder heb ik nog leuk nieuws over Berlioz. Hij kan het goed vinden met Diesel. Benzi wat minder maar ze vechten niet die twee negeren elkaar gewoon. Mijn moeder kan nu met de hand in de kooi zonder dat Berlioz gaat bijten. Hij stapt niet op de vinger maar blijft gewoon kijken. Diesel springt wel op de vinger maar wordt dan terug geroepen door Benzi ::)
Je hoeft je niet af te vragen wie daar de baas is ;D

En tot slot wil ik vragen of iemand weet waar ik leuke deuntjes van daan kan halen zodat Baloo dat kan oppikken. Ik bedoel weet iemand een site waar ik zoiets kan downloaden.

Zo dit was het wel zo'n beetje.
Ben helemaal blij dat Berlioz het naar zijn zin heeft bij mijn moeder. Ik ga morgen het bekijken met mijn eigen ogen en natuurlijk houd ik jullie ook op de hoogte.

Sharon

Hoi Jeanine

(misschien is dit wel het bericht dat je op de 100ste pagina brengt  :D)

ik ben echt heel erg blij om te horen dat het zo ontzettend goed gaat tussen Baloo en Zazou. Echt super dat die twee het zo goed met elkaar kunnen vinden en nu zelfs al met elkaar kroelen. Geweldig. Ik kan me heel goed voorstellen dat het super was om dat te zien. Ik denk dat het Baloo echt nog wel gaat lukken om Zazou om zijn pootje te winden hoor  ;) Het zijn dan ook twee knappe, lieve valkjes!

Ook ben ik blij om te horen dat het goed gaat met Berlioz. Fijn dat hij niet meer heeft aangevallen.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

danielle

Hoi Jeaninne,
FIjn te horen dat het goed gaat met Berlioz! Hopelijk blijft het de goede kant op gaan.
Je hebt echt mooie foto's geplaatst, ik heb er van genoten. Zazou en Baloo zijn mooie valkjes en Lady een mooi grasje. Leuk als ze elkaar kroelen he? Ik mis dat nu wel, nu ik maar een valkje heb.

Danielle

En je hebt een mooie nieuwe handtekening

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Nog niet hoor ;)

Wij zijn hier ook allemaal super aan het genieten van Baloo en Zazou. Ze waren net nog uit de kooi. En ze zaten samen op hun kooi wat Amanny niet had gezien dus liet ze Lady vrij :-X :-X Die natuurlijk als een speer op Zazou en Baloo af >:(
Tot mijn verbazing ging ze gewoon gezellig erbij zitten. Zazou komt absoluut niet in de buurt van Lady maar Baloo zag geen gevaar en ging even op onderzoek uit. Ze laten elkaar met rust dus kan ze ook voortaan samen uit de kooi laten :D

En je hebt helemaal gelijk. Zazou en Baloo zijn echt twee hele lieve en knappe valkjes :)

Ik vond het ook heel fijn om te horen dat het nu beter gaat met Berlioz. Morgen kan ik het weer met mijn eigen ogen zien ;)

Hoi Danielle,
Ik ben ook behoorlijk opgelucht dat het toch de gode kant opgaat met Berlioz.
Fijn dat je van de foto's hebt genoten :D
Lady is echt een super mooi grasje. In het echt is ze nog veel mooier dan op de foto ;)
Maar dat geld ook voor Zazou en Baloo.
Ik vind het een schitterend gezicht als ze elkaar kroelen. Vooral als Zazou Baloo kroelt. Want dat mogen wij namelijk niet :-\

En Yvette heeft echt een prachtige handtekening voor je gemaakt. Ik ga mijne weer veranderen hoor. Ik heb al heel veel gekregen van Yvette dus komen ze ook allemaal aan de beurt ;D

Mara

Hoi Jeannine

(misschien is dat dan het bericht voor de 100ste pagina)

Leuk om te lezen dat Baloo en Zazou kroelen, zo lief is dat he. Daar kun je echt van genieten.  ;D

En met Berlioz gaat het ook goed? Dat is mooi zeg. Hihi, je hoeft inderdaad niet te vragen wie de broek aan heeft...

Mara