23 juli 2025, 09:55:55

.~*Stardust*~. ..Happy New Jear!!!!

Gestart door lynette, 18 september 2007, 19:44:45

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Lynette

Leuk om je eens in het echt te mogen ontmoeten!!! Hoop dat je net zo'n leuke dag gehad hebt als wij. Je bent een topperdje meid!! En leuke vriend heb je trouwens!

Mara

Sharon

Hey Lynette

ik sluit me volledig bij Mara aan. Het was echt super leuk om je eens in het echt te ontmoeten meid! Je bent echt een hartstikke gezellige en leuke meid. En je vriend ook. Ik hoop je snel weer te zien!

Heeft de kleine op de terugreis nog veel gebedeld?  :) Ik vind hem echt zo'n schatje!  :-*

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Jacoba

Hoi Lynette,

Het gemis van je lieverds is zwaar, maar je hebt je best gedaan voor ze maar ze helaas niet kunnen helpen. Hope heeft nog 9 maanden in een fijne omgeving kunnen leven, en  natuurlijk had je haar dat langer gegund, maar helaas heeft dit niet zo mogen zijn. Maar zij heeft vast super 9 maanden gehad. En de kleintjes, fijn dat ze het zo goed doen hier haal je weer voldoening uit. En hoe is het nu met Angel?  Ik hoop goed.
Ik hoop dat je vandaag een leuke dag gehad hebt in het NOP.

Groetjes Jacoba.

Dierenfreackske

Hoi hoi , fijn dat je een leuke dag had gisteren in het NOP , moet heel gezellig geweest zijn daar ! Grtjs Ann

danielle

Hoi Lynette,
Ik kom ook eens in jouw dagboekje kijken  :D .
Leuk om je gister gezien te hebben, het was erg gezellig!
Ik heb gister gehoord wat je allemaal te verduren hebt gehad met de valkjes, is niet niets zeg.
Ik ga heel hard mee duimen dat allemaal goed blijft gaan met de andere valkjes.

En wat is die kleine om te  :-* .

Groetjes Danielle

Sharon

Citaat van: danielle op 14 september 2008, 11:45:48

En wat is die kleine om te  :-* .

Groetjes Danielle

Echt wel! Wat een scheetje is dat!  :-*

Ik ben verliefd op dat kleintje  ;D
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Kaatje

Hoi Lynette,

Ondanks dat we weinig gesproken hebben vond ik het ontzettend leuk dat je ook bij de meeting was ! leuk om nu een gezicht bij een naam te hebben  ;)

Ik hoop dat de antibiotica kuur heel snel gaat werken, hoe is het nu met je andere valkjes !?

Liefs, Karin

Bello

Hoi Lynette

Leuk jou en je vriend te mogen ontmoeten en je ukkie pukkie.

Doe je de jonkies verkopen als ze oud genoeg zijn of zitten er een paar bij die je zo van je hart gaan dat ze mogen blijven?
Wilde je dit gister vragen maar.........

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Ook  ik vond het errug leuk om jou en je vriend te hebben ontmoet. Je bent een leuke meid hoor.

En dan je ieniemienie valkje.................zo liefffffffffffffffffffff

Liefs Anja

lynette

Hoi Allemaal

Ik heb echt een Superdag gehad afgelopen zaterdag in het NOP. Ik vond het leuk om vele jullie in het echt gezien te hebben. Ik heb al zin in de volgende meeting.

Met de valkjes gaat het goed en zitten inmiddels aan de medicatie. Wat een ranzig spul  :-\ maar als het maar werkt.

Met Angel gaat het goed. Die gekke kippen die waren aan het wipwappen toen ik binnen kwam met een van het bestuur van de vogelvereniging waar ik lid van ben. Whahah wat een antré

De jonkies doen het ook super en groeien supergoed.
De oudste zit al aan de 85 gram en de middelste aan de 79 gram de jongste aan de 67 gram.
Ukkie het donsje van Shila en ??? hihi we vermoeden dat dit donsje toch een andere pappa heeft als Diego.
Ik heb vandaag het kleine dondertje goed bekeken en het lijk wel ofdat ik pareltjes zie doorkomen.

Dit word even uitpluizen wie de papa is.
er zijn 4 mannen in de voliere die mischien een pleziertje wel zagen zitten ;D Coco zat die tijd apart in eem broedkooi met zijn meissie Leyla.

Dus dan hebben we
Diégo: Bont split cinnamon x1 en gepareld x2 kanssplit witmasker
Beau: wildkleur gepareld split Witmasker {X2:Cinnamon} {X1:Lutino}
Prince: Bont gepareld splits onbekend

Dus het word echt even wachten totdat de veertjes echt doorgekomen zijn. Dus even afwachten geblazen.

@ Ann
Het is indd erg naar die  :censuur bacterie/schimmel
Maar wat jij heb gehad met je valkjes is ook net zo vreselijk hoor. Je wil ze toch altijd van alles besparen en toch krijg je die elende. En het kaarsje heb zeker geholpen. nogmaals bedankt  :-*
En de dag in het NOP was super jammer dat jij er niet bij kon zijn. Mischien volgende keer :D

@ Kimm
Jaja zoals je zag ben ik lekker mee geweest en heb heerlijk genoten van een daagie met de valkparkieten gekken  ;D
Zelfs me vriend vond het superleuk.
En me keel is still the same  :-\ maar das altijd rond deze tijd van het jaar.

@ Anja
Wat een lief plaatje  :-*
En het was ook leuk om jullie te ontmoeten. Ik misde Lisa wel hoor. Maar volgende keer beter :D
En bedankt voor je compliment  :-*

@ Hermien
Bedankt  :-* en ik hoop het ook dat er niet meer lieverds zullen weggaan  :'(

@ Mara
Bedankt en ik vond het ook heel leuk om jou te ontmoeten. En jazeker ik heb echt een superdag gehad zekerweten  ;D hihi leuke vriend ben zo blij met hem  ;D zeker dat hij mee ging omdat ik zoooo graag naar de meeting wilde en zelf niet kon/mag rijden.

@ Sharon
Dankje en het zelfde vond het echt een superdag zit er nu weer van te genieten als ik er weer aan denk.
Enne wat kunnen we samen toch lekker kletsen he :D zelfs zo druk dat je vergeet te betalen  ;D :P
En nog nachtmerrys van de uitslovende vleesetende kakatoe ;D ik zag dat je pink geen pijn meer dee gelukkig maar  :-*
En Ik ook hoor echt totaly in LOVE deze uk blijft ook zeker in huizze stardust. de kleine is lekker in slaap gevallen helemaal te vreden al knarsend met zijn bekkie  ;D wat een lief tevreden gezicht.

@ Jacoba
Het gemis is erg vreselijk. maar een troost dat ze nu geen enkle pijn meer hebben en lekker alle rust en vrijheid hebbe.
En Hope heeft indd nog 9 leuke maandjes gehad bij mij.
Zoals je al mischien gelezen had gaat het goed met de jonkies en met Angel  ;D

@ Danielle

Leuk dat je hier komt kijken  ;D en het was zaterdag zeker gezellig  ;D En het is indd erg pittig ja maar ik heb alles gedaan wat in mijn mogelijkheid is om me lieverds te helpen.
Ik ben gisteren met de kuur gestart en hoop dat deze heel snel aanslaat en ik over een aantal dagen weer met een gerust hart en gevoel kan gaan slapen.

En lieff he de kleine uk  :-* hij lig nu bij me en krijgt zo zijn papje.

@Kaatje
Bedankt en het zelfde  ;D en indd een gezicht bij de naam te hebben is altijd leuk.

@ Dorothé
De kleine uk blijft zowiezo hier.
Dit nest lig wel erg dichtbij me hart en heb al echt een band met ze. Ik hoop dat ze een plekje vinden bij mensen op dit forum. Dan kan ik ze blijven volgen.
De oudste van het witmasker koppel is al gereserveerd door mensen die bij mij al eerder een valkje hebben gekocht.
De middelste Sky en stumpie zijn nog niet gereserveerd.

Groetjes Lynette  ;D

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Caroline

Hoi hoi, ik vond het ook leuk je weer te zien.  :D

Ukkie kan alleen maar van Beautje zijn, dit is de enige zonder bont.  ;) En Ukkie 100 % zeker niet bont.  ;) En SHila wel en de andere mannen ook.  ;)

Groetjessssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Lynette , wat leuk dat het beter gaat met de valkjes en Angel , en dat je nu antibiotica hebt voor ze , ik ben zoooo blij voor je dat je nu ziet dat de andere valkjes beter worden , beter dat dan nog meer zieke he ! Wat leuk ook dat het zo goed gaat met de donsjes he ! Ik vind het jammer dat ik niet mee kon naar het NOP maar ik heb al heel wat mooie foto's bewonderd van allemaal ! Straks nog eens kijken of er nog zijn bijgekomen hoor !  Het zag er inderdaad hartstikke gezellig uit met zo'n leuke groep als jullie ! Grtjs Ann ;D ;D

Sanna

Citaat van: Caroline op 17 september 2008, 00:17:19

Ukkie kan alleen maar van Beautje zijn, dit is de enige zonder bont.  ;) En Ukkie 100 % zeker niet bont.  ;) En SHila wel en de andere mannen ook.  ;)

Groetjessssssss

Hij kan dus tóch raakschieten... ;D ;D ;D

Groetjes, Sanna

Caroline

17 september 2008, 08:47:07 #1033 Last Edit: 17 september 2008, 08:48:57 by Caroline
Citaat van: Sanna op 17 september 2008, 08:13:57
Citaat van: Caroline op 17 september 2008, 00:17:19

Groetjessssssss

Hij kan dus tóch raakschieten... ;D ;D ;D

Groetjes, Sanna

Ja .... alleen geniet hij wel enkel van de lusten .... voor de lasten laat hij Diégo opdraaien.  ;)

Ik heb de kleine Uk afgelopen zaterdag in het NOP gezien, Lynette had hem/haar bij zich om te voeren .... hij heeft een prachtig donker kuifje, hij heeft een bonte moeder .... zijn vader kan dus onmogelijk ook bont zijn.  ;)

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

hoi lynette,

ik ben erg blij dat het goed gaat bij jou, fijn hoor.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010