23 juli 2025, 21:41:14

.~*Stardust*~. ..Happy New Jear!!!!

Gestart door lynette, 18 september 2007, 19:44:45

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Wat een mooie foto's Lynette! schitterend ook om te zien hoe Angel zo bij je zit.. geweldig!

Ik hoop dat je alles kan regelen voor dit weekend.. dat heb je wel verdiend!

Veel sterkte nogmaals..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Dierenfreackske

Hoi hoi ...wat een super de  super mooie heerlijk knappe en zalige foto's heb je weer gemaakt hoor !
Natuurlijk missen dde andere vriendjes Hope he ! Ik hoop dat het gemis draaglijk is  en de valkjes een beetje steun hebben van elkaar ,  :-\ 
haha , wat leug zo in de auto op je schouder mee en voor het raam he .
Ga je ook naar het NOP dit weekend ? Dat gaat heel gezellig worden , ik wou dat ik er ook bij kon zijn , maar helaas he !

Toch heel veel plezier gewenst van me hoor , Grtjs Ann

Caroline

Leuk dat je je eigen naar bent gaan gebruiken.  :D

En misschien tot zaterdag.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sharon

Hoi Lynette

leuke foto's weer zeg! Echt prachtige jonkies zijn het. Ik hoop echt dat alle ellende nu bij jou eindelijk voorbij is.

Ik heb genoten van de foto's!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*Manon*

Hoi Lynette,

Komen even buurten om te kijken hoe het vandaag met je is!

Mooie foto's heb je gemaakt, echt super.
Ook van je hond, wat een bandiet op de foto zeg... zo lekker eigenwijs  ;)

Groetjes Manon

Dierenfreackske

Hoi Lynette , hoe is het daar ?  Ik vind de hond ook heel erg mooi , grtjs Ann

lynette

Hoi Hoi

Haha Kyra me hondje ja echt hoor een echte bandiet  :P
als ik die bewerking zie met 4 van haar foto's moet ik denken aan de gelaarste kat van Shrek 2  ;D met die kraaloogjes ::) van Pleassseee.......

Met mij gaat het wel ondanks nu ik een keelinfectie te pakken heb. Ahh zo zie je maar dat je door je lichaam vanzelf terug gefloten word als je te veel van jezelf vraagt.

Met de valkjes is het nog het zelfde. Alleen is Angel niet helemaal lekker  :-\ Zucht waneer hou het nou op met mijn schatjes.

Angel zat vanmiddag wat te rustig op haar plekje voor het raam en liet haar vleugels hangen. Als ze dit morgen weer doe dan stap ik gelijk in de auto want wil niet nog een lieverd verliezen. Ze heeft druivensuiker gehad en wat probiotoca in een papje. Ik hoop echt dat ze niks mankeert.

bijna alle valkjes slapen nu behalve Punkie die zit in de bak met pellets en zonnepitten te bunkeren.

En de jongen lopen ongeduldig te roepen om eten. Ik ga ze zo pappen het is bijna tijd. Dit is een hele klus om de 4 koters te pappen. maar daarna gaan ze lekker op schoot en zie ze dan heerlijk genieten van de aandacht en het kroelen.
Ook heb ik de oudste van het trosgierst zien knabbelen  ;D

Groetjes Lynette

En tot zo ver ik weet kan ik zaterdag lekker mee naar het NOP  ;D

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Dierenfreackske

Hoi Lynette , ik hoop ook zo voor je dat je niet weer eentje zou moeten verliezen , ze zijn allemaal je lieverds he , maar je doet je uiterste best om alles zo goed mogelijk te doen , ik weet het hoor , ik ken het gevoel maar al te goed  hoe je je voelt hoor meid ! Het zijn zo'n lieverds allemaal he ! En als je het niet weet wat er gaande is is het des te moeilijker he !Je hebt groot gelijk dat je er geen meer wilt verliezen hoor !
Ik duim ook echt voor je dat de andere valkjes niks mankeren hoor ! Ik brand straks even een kaarje hier voor je , wie weet helpt het ook wel ! Grtjs Ann

Kirsten

Hoi Lynette,

Oh ik hoop dat de ellende nu voorbij is en je een beetje kan gaan bijtanken. Naar het NOP zou in ieder geval een leuke start zijn  ;)

Je 4 kleintjes voeden is zwaar, petje af meid je doet het super!

En ja je lieverd Kyra was ik al verliefd op vanaf het eerste moment dat ik haar zag,.  :-*

Groetjes!
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

lynette

@Ann
Bedankt
En jij heb indd ook geen leuke ervaring met die nare flatengate gehad. Gelukkig is het bij jou valkjes al genezen.
Nu nog even aan de flessenwater las ik met medicatie.

Bedankt voor het kaarsje branden  :-*

@Kirsten
Ik hoop het ook van harte want echt pfff zucht  :-\ het doet zo pijn. En het NOP whaha ik heb er zin in  ;D jammer dat je een cursus heb.
En de kleine doen het goed en eten lekker en me vriend begint het steeds leuker te vinden. Hij bemoeit er zich er erg weinig mee. Buiten de laatste 3 weken om.

Jaa haha Kyra ze steelt iedereens hardje  :P ;D
Ze blijft ook een ondeugend lief koppie hebben.
29 september word ze een jaar. Wat gaat de tijd hard.
Ps. een knuffel van je prachtmeissie Indy Ohh ze is echt PRACHTIG. Ik heb toch een zwak voor bont geparelde witmaskers  8)

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Dierenfreackske

Hoi Lynette,  ja inderdaad , maar bij jou is het inderdaad nog erger he , dat moet verschrikkelijk wat jij meemaakt ! Ik hoop dat het nu beter gaat met de valkjes en Angel !Ach , meid , zoiets heb je niet in de hand he , ik heb geluk gehad , maar je kan het niet voorzien natuurlijk , ik kon evengoed dode valkjes hebben gehad he , ook al doe je nog zo je best , het lot beslist soms anders jammer genoeg . Jij hebt jezelf niks te verwijten , je doet ook zo je best , ik weet heel goed dat het niet simpel is!   :-\ Ik hoop dat mijn kaarsje van gisterenavond heeft geholpen en Angel het beter maakt he ! Sterkte ook , en beterschap voor Angel ! Grtjs Ann

Kimm

hoi lynette,

hoe gaat het met jou en met je keel? je kan morgen toch wel mee? ik hoop het wel.

hoe gaat het verder met de valkjes? gaat dat goed?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Hermien

Ik leef ook met je mee hoor! Tjonge, het moet toch niet zo zijn dat je nóg zo'n lieverd gaat verliezen, hè?
Sterkte hoor.

Dierenfreackske

Hoi Lynette , hoe is het daar met jou en de valkjes ?
Hoe is het nu met Angel ? Grtjs Ann