25 juli 2025, 05:33:42

.~*Stardust*~. ..Happy New Jear!!!!

Gestart door lynette, 18 september 2007, 19:44:45

« vorige - volgende »

Caroline

Lieve Lynet,

alles voor je beestjes opzij gezet.

Alles doe je en heb je gedaan,

toch volgden ze mijn Binky naar de maan.

Op dit moment alleen maar pijn en verdriet,

Ik hoop zo dat je er snel weer van geniet.

Heel sterkte en neem zelf je rust,

geloof me, dat is voor jou nu een must.

Lieve Leyla, Cismo en Hope, rust zacht.  :-*

PS. DOen jullie mijn lieve Binky en Fleur de groetjes van hun friends??

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kirsten

Hoi Lynette,

Oh wat verschrikkelijk verdrietig allemaal  :'(
Begrijp ik het nu wel goed, dat er verder geen valken of jongen besmet meer zijn?
Ik hoop ook dat je heel snel weer van je lieverds kan gaan genieten en je weet ons te vinden als je het allemaal even van je af zou willen praten. Ik denk aan je

Veel liefs van hier!
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Kimm

hoi lyn,

vreselijk voor je meid. maar je hebt het goed gedaan. :'(
veel sterkte en je bent super voor hope geweest, dat zal zij niet vergeten..........

rust zacht lieve Hope :-*  :-*

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Bello

Hoi Lynette,

Jeetje je krijgt het ook zo maar voor je kiezen zeg...
heb er ff geen woorden voor.

Alleen veel sterkte meis..... dan maar gauw de medicijnen krijgen zodat je de rest van je valkjes kan gaan behandelen.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Valerie

Hoi Lynette,

Ik wist niet wat ik las bij in memoriam.  :'(
Wat een vechtertje was Hope, een sterk valkje. Ze heeft een heel mooi leventje gehad bij jou. Had het niet beter kunnen hebben.
Heel veel sterkte! Probeer maar even goed te rusten, want van alle emoties en verdriet zul je waarschijnlijk wel erg vermoeid zijn.
Ik hoop dat je snel de medicatie hebt en ze snel beteren.
Sterkte!  :-*

Hermien

Nou meid, dat is weer niet mis, hè? Maar voor Hope inderdaad het beste. Ik schreef het al eerder, de laatste maanden bij jou heeft ze het gewoon heel erg goed gehad. Ze heeft er vast van genoten en nu heeft ze geen pijn meer. En nu zit jij nog met 4 zorgenkindjes. Dat is ook heel wat, dus ik blijf aan je denken en duimen dat het allemaal goed komt met ze. Ga nou niet zitten bedenken hoe je iedereen hier persoonlijk moet bedanken. Je hebt al een bedankje geschreven en ik denk dat we allemaal wel weten voor wie dat bestemd is. Wie de schoen pas, trekke hem aan. Rust eerst maar even goed uit en houdt ons in ieder geval op de hoogte van het verdere proces.

Dikke knuf van mijn 'Vliegtuig'.

:-*   :-*   :-*
            :-*

Dierenfreackske

Ach lieve meid ...ik wens je heel veel sterkte hoor!
RUST ZACHT LIEVE HOPE !  

Ann

Kimm

hoi lyn,

ik kom even kijken hoe het met je gaat.
hoe gaat het verder met de rest van de valkjes?

liefs kim

Anke

Hoi,
Wat verdrietig dat Hope het niet heeft mogen redden :'(
Ik wil je heel veel sterkte wensen met het verwerken van dit verdriet!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Lynette

Ik dacht, ik kom even bij lezen en dan lees ik dit verhaal...wow meid, jij hebt het ook zwaar te verduren gehad de laatste dagen...Meissie toch, ik wil je heel veel sterkte wensen met deze zware verliezen en ik hoop dat de rest van de valkjes er bovenop gaan komen.

Mara

*Manon*

Hoi Lynette,

Hoe is het vandaag met je meis?
En met je valkjes?

Ik denk aan je en wens je veel sterkte!  :-*

Groetjes Manon

Jacoba

Hoi Lynette,

Zo even weer bijgelezen  in je boekje. Een heftige tijd en jij zit er middenin. Ik hoop dat nu je de medicijnen kunt geven je andere valkjes gespaard blijven. En ik hoop dat het goed gaat met je kleine zorgendonsjes.
Het gemis van 3 valkjes doet pijn maar ik hoop dat de zon na deze enorme regenbui voor jou en je andere valkjes gauw weer gaat schijnen en je toch weer kunt genieten.
Pas goed op jezelf.
Groetjes Jacoba.

Sharon

Hoi Lynette

hoe gaat het vandaag met je meis? Hopelijk heb je voldoende afleiding. Het zal vast nog steeds wel vreemd zijn, de gedachte dat Hope er niet meer is, en het zal vast nog veel verdriet doen, al die verliezen.

We zijn er hier allemaal voor je meid!

Houd moed!  :-*

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

lynette

Hoi Hoi,

Iedereen bedankt voor de lieve woorden  :-*
@ Annelies
Bedankt

@ Karin
Ik ben vandaag bij de dierenarts hier geweest maar die hadden het ook niet op voorraad en die moesten het zelfs nog bestellen  :-\

@ Sanna
Bedankt. En dat je dit zelf ook mee gemaakt heb  :'( lijkt me voor jou ook moeilijk om zo een situatie te zien gebeuren bij mij.

@ Caroline
Wat een moooi gedicht echt prachtig.

@ Kirsten
Helaas moeten alle vogels nog goed in de gaten gehouden worden. Dit zijn wel de valkjes die in de voliere zitten. De vogels in huis hebben geen symptomen of veranderingen.
En indd ik weet jullie te vinden  ;D echt een enorme troost om hier mijn verhaal kwijt te kunnen en alle steun en die lieve berichtjes te lezen.

@Kimm
Bedankt Ik zie die gekke meid hier nog voor het eerst in haar nieuwe kooitje zitten helemaal vies en vreselijk in de verenpak.
Ik had een speeltje in haar kooitje gehangen en daar begon ze mee te spelen en keek mij toen aan en maakte een zacht tevreden geluidje. Ik mis haar echt  :'(
Gelukkig zijn er verder geen valkjes met de symptomen die me zorgen maken die met de Megabacterie te maken kunnen hebben.

@ Dorothé (Bello)
Bedankt, En ik hoop het ook zo dat morgen de medicatie er is anders ga ik er heen om het te halen.

@ Valerie
Bedankt, het was indd echt een flinke klap toen Hope ziek bleek te zijn. Gelukkig heeft ze bij mij nog 9 plezierige maandjes gehad zonder die elende in die tuincentrum.

@ Hermien
Bedankt en ik vind het zo lief al die berichtjes van iedereen dat ik het liefst iedereen persoonlijk wil beandwoorden  ::)
En mijn meissie heeft nu helemaal vrede en alle vrijheid en geen zorgen meer. Alle verdriet van haar verleden kan ze loslaten en zorgenloos met alle andere valkenvriendjes spelen.

@ Ann
Bedankt

@ Anke
Bedankt

@Mara
Bedankt
Het is echt  :censuur ondanks de verdriet en de pijn leer ik er wel van. En kan ik het gaan voorkomen en als het ooit weer gebeurt wat ik echt niet hoop dan kan ik het eerder herkennen en er naar handelen.

@Manon
Bedankt,
Ik ben zelf behoorlijk gaar maar vandaag kwam onverwacht me vader op de koffie en heeft me in het huis geholpen met het huishouden wat mij wat extra rust geeft.

@Jacoba
Bedankt
En ik hoop echt dat de zon snel gaat schijnen genieten gaat nog wel maar het gemis van me schatten doet zoveel pijn.
Punkie is een dochter van Leyla ze lijkt ook op haar dit geeft een goed gevoel dat een deel vaan haar in Punkie voortleeft.

@Sharon
Dankje
Het gaat redelijk wel erg moe maar de kleine valkjes hebben veel aandacht nodig en geeft leuke afleiding. maar toch iedere keer me meissie in me gedachten  :'(

Update
Met de jonge valkjes gaat het goed. Ze hebben nu mooie ontlasting en houden me uit me slaap  ;D de kinders laten het horen als ze honger hebben hihih ik word daar wakker van.
de middelste probeert bij de oudste te bedelen en dan gaat de hele groep mee bedelen.  ;D

Ze zijn lekker druk nu en zijn lekker aan het poetsen en aan het fladderen.

In de voliere lijkt het goed te gaan alleen vond ik bij een witmasker man  :-\ Zucht iets in zijn krob. Dit is echt megahard en ten grote van een knikker. Dit is een valkje van mijn buurman. Ik heb deze valk al eerder onderzocht maar was dit nog niet tegengekomen. Ohh waneer verlaat elende me huis eens  :censuur

Het jonkie van Diégo en Shila lijkt ook het steeds beter te gaan doen nudat deze iedere keer een zachte masage krijgt op zijn kropje en alle lucht verdwijnt en hij normaal kan eten.

De valkjes boven zijn helemaal hun zelf en Bullit is weer op oorlogspad en de afstandbediening heeft hij te pakken gehad en ook een kunstplant. Gelukkig eet hij het niet op maar hij is momenteel een echte dondersteen.
Ook Angel volgt hem na ze kan eindelijk weer vliegen.

Punkie kan geen moment zonder me en kom al wandelend naar me toe als ik in de keuken bezig ben. Ze is echt een lieverd en wil het liefst altijd bij me zijn.

Perley zit nog steeds in de rui en is niet weg te krijgen bij Kyra me hond. Gisteren is ze niet van haar ligkussen gegaan en heeft kyra een kriebelmassage gegeven bij haar oortjes.

Ashka vraagt ook steeds meer aandacht van mij. En als ik even geen tijd heb duwt ze haar koppie in een bel en gaat dan lekker er mee kroelen. Ik heb nogsteeds hier geen foto van kunnen maken maar ze doet het echt vaak  ;D

Indy is lekker door de rui heen en ze kan ook weer lekker vliegen en zit regelmatig in de ring boven de kooi.
En pest Punkie iedere keer weg van haar faforiete plekje.

Foto's

een week geleden

De nieuw geverfde muur met de nieuwe aluminium panelen.
Ik ben er zoo blij mee.

Bloempotjes voor de kwartels om te broeden.

De voliere is bijna af er moeten nog wat details afgewerkt worden maar dit heeft geen haast.

Angel mee naar de vogelarts in prinsenbeek en had zojuist haar reisdoosje opengeknabbeld dus dan maar op de schouder mee.

Stumpie (nogal onhandig)

Sky

Beauty

Sky en Beauty

Stumpie Beauty en Ukkie

Ukkie

Ukkie in de drukte

Met zijn allen

Beauty Sky en Stumpie

Kyra

Die gekke hond was vanacht onder het hoofdkussen gekropen van me vriend. Waarom ze dit gedaan heb weten we niet maar toch vreemd wakker worden  ;D

Groetjes Lynette

ps Als het mee zit en ik oppas voor me valkenkindjes en me hond kan vinden dan kom ikmet me vriend ook naar de meeting N.O.P zaterdag  ;D

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Kimm

hoi lynette,

ja arme hope, je had haar zo goed gered uit die winkel wat een verhaal was dat he! lieverd, hope is jou dankbaar hoor!

wat een mooie foto;s prachtig :D zo schattig :-* de voliere is een paleisje, ik kan mij voorstellen dat je daar super blij mee bent.

hee dat laatste zinnetje dat is een beetje te groot getypt ;D  ;D ;D

liefs kim