Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Mara

Hey Karin

We hebben inderdaad vaak een voorstelling bij iemand en dan blijkt die persoon er heel anders uit te zien...Gerda weet er ondertussen alles van  ;).  Maar je bent echt een hele mooie meid om te zien.

Gelukkig dat het toch wel beter gaat met Rico maar wat raar dat ze zeggen dat Rico het zelf heeft gedaan. Ik zou inderdaad wel kijken voor die Calcitat, het is zeker geen gek idee. Het is net zoiets als dat ik hier in huis altijd druivensuiker wil hebben, gewoon voor het geval dat. Want heb je het een keer niet in huis, dan heb je het nodig.

mara

Kaatje

Citaat van: Debbeltje op 29 oktober 2007, 16:10:55
Hoi karin,

wat fijn dat je je eigen DA gesproken hebt en dat je nu wat meer gerustgesteld bent..  had je nog verteld over dat kortwieken?? ik vind het nog steeds een raar verhaal..

ik weet niet waar je calcistat kunt kopen.. kan het niet via de webwinkel hier?

Nou, succes maar voor jullie allemaal en hopelijk knapt Rico snel op!!

Hoi Debby,

Uiteraard heb ik het gelijk over het wieken gehad en zoals iedereen hier stond mijn DA dus ook te kijken of ze water zag branden !

Het is echt typisch een uitspraak van een dierenarts die stellig zijn eigen mening heeft heb ik het idee ( daarom vond ik het ook zo jammer dat Dr. Feld er zelf niet was ) !

We laten het maar lekker waaien, al zou mijn eigen DA het toen zelf voorgesteld hebben, dan had ik het nog niet laten doen ! Ik heb hier laatst op het forum gelezen dat er een valkje flink verwond was door juist het wieken aan 1 kant ... Daarom vond ik zijn uitspraak ook heel erg vreemd !

We gaan er weer voor ... Rico is lekker aan het scharrelen en na het eten mag het kraagje er even af zodat hij lekker kan poetsen onder toeziend oog  ;)

Kaatje

Citaat van: Mara op 29 oktober 2007, 16:25:37
Hey Karin

We hebben inderdaad vaak een voorstelling bij iemand en dan blijkt die persoon er heel anders uit te zien ...

Hoi Mara,

Ja grappig is dat dan hè !

Citaat van: Mara op 29 oktober 2007, 16:25:37

Gelukkig dat het toch wel beter gaat met Rico maar wat raar dat ze zeggen dat Rico het zelf heeft gedaan. Ik zou inderdaad wel kijken voor die Calcitat, het is zeker geen gek idee. Het is net zoiets als dat ik hier in huis altijd druivensuiker wil hebben, gewoon voor het geval dat. Want heb je het een keer niet in huis, dan heb je het nodig.

mara

Ik ben ook blij dat het de goede kant op gaat al juich ik nog maar niet te vroeg ! Ben het met je eens dat als je iets nodig hebt je altijd zal zien dat je het dan net niet in huis hebt !

We gaan gewoon op zoek naar de calcistat  ;)

Groetjes Karin

Sharon

Hoi Karin,
nou, zo te horen ben je al een stukje gerustgestelder nu je naar je eigen DA bent geweest.
Ik zou denken dat nu er een korst op zit, het genezingsproces is begonnen.
Ik ben blij dat Rico toch in een goede gezondheid verkeert afgezien van zijn wond.
Ik hoop ook voor je dat er geen gekke dingen meer zullen gebeuren nu.
Ik hoop dat de wond snel en goed geneest, en dat de hinder ervan snel voorbij is. Arme pechvogel toch.
Hoe reageert Paco eigenlijk op dit alles? Of heeft hij eigenlijk niets in de gaten?

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Anja

Hoi Karin,

Fijn dat je nu bent gerust gesteld.
Nu de korst op de wond zit zal deze (hoop ik) gaan genezen.
Nu is het zaak dat Rico niet aan de korst gaat pikken.

Het blijft denk ik toch gissen wat er is gebeurd. Als wij nou valks konden verstaan dan had Rico het je al lang verteld.

Groetjes Anja

danielle

Hoi Karin,
Ik heb alles wel gelezen, maar nog niet gereageerd.
Wat vervelend dat Rico zo'n wond heeft. Dat zou inderdaad wel schrikken zijn geweest. Ik hoop echt dat het snel weer over is.
Je zorgt in ieder geval super goed voor ze.
Veel sterkte ermee!

Groeten van Danielle

Kaatje

Hoi Sharon,

Paco vindt het kraagje van Rico erg interessant en wil steeds kijken of het misschien te eten is  ;) Ik ben ook heel erg blij dat Rico in een goede conditie verkeerd ondanks zijn wond, het is echt een heel dapper en moedig valkje  :D

Paco begint op een kwartel te lijken, omdat hij steeds van die gekke capriolen uithaalt, is hij het merendeel van staartveren al kwijt ... Hij heeft er wel geteld nog 3 over en rennen dat hij ineens kan  :o

Je bent een hele leuke spontane meid, ik heb alle foto's van de NOP net mogen bewonderen en echt heel erg leuk om nu gezichten bij de namen te hebben  ;D

Hey Anja,

Ik hoop dus ook dat nu er een korst op de wond zit, deze nu snel mag gaan genezen en op dit moment zit Rico bij Rick lekker braaf te poetsen en blijft hij wonderwel braaf van de wond af ... soms zie ik Rick zijn vinger voor de wond houden want dan gaat hij eerst braaf tussen zijn vleugels poetsen en dan stiekem langzaam naar zijn bips ... de deugniet  ;)

Vandaag hebben ze inderdaad samen volop zitten praten met elkaar, dit is zo ontzettend leuk om te horen ... en ja konden we het maar verstaan, dat zou wat zijn zeg  ;)

Groetjes, liefs Karin

Kaatje

Citaat van: danielle op 29 oktober 2007, 20:30:23
Hoi Karin,
Ik heb alles wel gelezen, maar nog niet gereageerd.
Wat vervelend dat Rico zo'n wond heeft. Dat zou inderdaad wel schrikken zijn geweest. Ik hoop echt dat het snel weer over is.
Je zorgt in ieder geval super goed voor ze.
Veel sterkte ermee!

Groeten van Danielle

Hoi Danielle,

Bedankt voor je lieve berichtje en echt heel leuk om nu ook te weten welk gezellig gezicht er achter de naam Danielle zit  :D

Groetjes Karin  :D

♥Debby♥

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Mara

Hoi Karin

Hoe is het met Rico en Paco vandaag?

Mara

Kaatje

Hoi Mara,

Met Paco gaat het allemaal heel goed, hij vindt het kapje van Rico nogal erg interessant moet ik zeggen en volgens mij ook erg vreemd want hij pikt in het kapje als ik niet op let  ::)

Met Rico gaat het ook "redelijk goed", de korst wordt steeds dikker en het ziet er omheen een stuk rustiger uit ... Alleen wilde hij vandaag te veel ondernemen, hij sprong van de speelplek op de bank en daarna op de grond ( hij doet Paco na ) en toen ik later keek zag ik toch een heel klein scheurtje in de korst zitten maar gelukkig geen druppel bloed  ::)

Ook staat Rico heel hoog op zijn poten om zijn bips van de grond af te kunnen houden heb ik het idee, het is in ieder geval geen gezicht want het lijkt net alsof hij heel de dag op zijn tenen loopt !

Wat me opvalt is dat Paco en Rico allebei wat donker van kleur worden ineens, voornamelijk in het gezicht bij de snor en neusdoppen zitten wat grijzige haartjes ! Weet iemand of dit met de winter te maken heeft !?

Groetjes Karin

Sally

Hallo Karin,

Kom hier ook nogeens even kijken en wat lees ik allemaal?
Vreselijk hoe jullie vakantie is gelopen. Wat zielig dat Rico zo een serieuze grote wond heeft opgelopen daar. Maar goed dat jullie Rico zo een lief zorgzaam baasje heeft. Je zorgt echt goed voor je 2 lieverds en ze mogen blij zijn met zo'n super baasje als jij!
Maar goed dat de wond nu stilletjes aan aan het genezen is.
Moet wel een zicht zijn dat Paco constant aan het kapje van Rico aan het bijten is... Maar helemaal niet leuk voor Rico natuurijk.
Of hoe reageert hij daarop? en hoe reageert hij eigenlijk op het kapje?

Ik moet ook nog zeggen dat het leuk is dat we een gezicht bij de naam hebben. je lijkt me een erg gezellige en leuke vrouw.

Groetjes
Sally

Anja

Hoi Karin,

Die Rico is me er toch eentje hè.

Wat betreft de kleur van de veren............heeft mss met de rui te maken.....het vormen van de uiteindelijke kleur.........ik kan het niet goed omschrijven maar ik denk dat je wel weet wat ik bedoel.

Dikke knuffies,

Anja

Kaatje

Hoi Sally,

Ja het is inderdaad best zielig allemaal voor Rico maar gelukkig gaat het de goede kant op en we blijven positief !

En wat betreft het zorgen voor de valkjes, ik zeg altijd maar zo: Wie niet bereid is iets op zich te nemen, die weet niet wat plicht is.

En zo zie ik het hoor, het is niets anders dan een plicht en ik hou verschrikkelijk veel van mijn valkjes dus doe ik het met liefde, alleen had ik wel een leukere plicht kunnen bedenken en dit is gewoon puur de samenloop van een ongeluk bij Rico !

Paco was vanmiddag echt niet lief omdat ik hem 2x echt zag pikken naar Rico en niet alleen naar het kapje, .... voor straf moest Paco de speelplek verruilen voor de kooi en wat doet meneer !? Hij gaat vrolijk Rico roepen die dan nog op commando halsbrekende toeren uit haalt om toch naar Paco te gaan  ::)

Ik dacht nou Rico zal wel opgelucht zijn om nu even het rijk alleen te hebben maar niets is minder waar, ze kunnen niet met en niet zonder elkaar heb ik soms het idee  :o :o

Wat betreft het kapje, ... ik heb het idee dat hij nu al eigenlijk niet beter weet maar het zo af en toe toch nog wel lastig vindt en daarom haal ik het er 's avonds even af zodat hij kan poetsen terwijl ik erbij ben  ;)

Bedankt voor je leuke compliment  :-*

Hoi Anja,

Ja die Rico is me er ook één hoor ... wat dat betreft zijn ze echt wel aan elkaar gewaagd  ;D Wat betreft de veren en de rui ... het zijn geen echte veertjes maar meer een soort wimpers of haartjes ... ik kan het ook niet zo goed uitleggen. Tot vorige week hadden Paco en Rico dit niet, ik heb het gisteren pas opgemerkt, heel vreemd !

Maar wat jij zegt zou natuurlijk heel goed kunnen, alleen is Paco in de rui en Rico nog helemaal niet .... nou ja, ik laat me gewoon verrassen  ;)  Ik begrijp in ieder geval wat je bedoelt hoor  ;D

Liefs Karin

♥Debby♥

hahaha, wat een stel zeg... niet met en niet zonder elkaar.. leuk om te zien dat ze het zo saampies goed redden!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.