Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Karin,

Wat een lieve foto's. Wat zijn het toch schatjes om te     :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Groetjes Anja

danielle

Hoi Karin,

Wat fijn om te lezen, dat het zo goede gaat. Echt geweldig dat het bijvoeren zo goed gaat. Ze ziet er ook zo lief uit. Wat zijn ze gezellig zech dat ze zo lekker bij papa baasje gaan zitten  :D .
Je doet het echt goed zech, mijn complimenten.
Ben benieuwd hoe het vandaag gaat.

Groetjes Danielle

Mara

Hoi Karin (ging je al Vicky noemen.  ;D)

Wat een schatje is Vicky toch. Je hebt hele mooie foto's geplaatst!!!  :)

Mara

Kaatje

Hoi hoi allemaal,

Met Paco en Vick(y) gaat het goed  ;D Ik heb eigenlijk heel groot nieuws want wat zag ik net !? Vick(y) sliep op 1 pootje net ....wat word ze toch groot !!!

Ook heeft ze al van het trosgierst en pluimgierst gesnoept en ik heb haar zelfs met zaadjes zien spelen, ook is het eivoer ontdekt  ;D

Hehe gekke Mara, ... nou dat mag hoor ( niet verder vertellen maar ik heb Vicky vernoemd naar 1 van de beste pokerdames Vicky Coren ) want ik vind Vicky echt een leuke naam en ik kijk graag naar haar  ;)

Ik zal zo nog wat foto's plaatsen  ;)

Groetjes Karin

Sharon

Hoi Karin,
een superlieve foto's zeg. Daar smelt je hart toch gelijk bij weg. Je hebt echt twee hele lieve en mooie valkjes hoor.
En dadelijk misschien nog een fotosessie?
Nounou, we worden wel verwend hoor!
Ik kijk er naar uit.
Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Anja

Hoi Karin,

ik heb al links en rechts gekeken maar ik zie nog geen foto's.
Je hebt ze toch niet boven en onder verstopt ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Mara

Hoi Karin

Ga je Vick(y) dan ook pokeren leren? Ik snap niets van pokeren...maar meestal lig ik ook al op een oor als het op tv komt.

Mara

Kaatje

Hoi hoi allemaal,

Sorry dat het even wat tijd heeft gekost maar dan eindelijk ook heel goed nieuws  ;D Vandaag heeft Vicky niet alleen op 1 pootje geslapen en van eten gegeten maar ook een heel klein stukje gevlogen  :o :o

Toen ik haar om half 7 eten gaf had ik haar in een doosje op de weegschaal gezet ... Op een gegeven moment hoor ik gefladder en ik zie haar zo van de bar ( daar staat de weegschaal ) naar het aanrecht vliegen ... dit is gelijke hoogte en ongeveer een afstand van 1.50 mtr  ;D

Wat wordt mijn kleine Vick(y) toch al groot en dat allemaal op 1 dag, .... ik sta versteld en owhhh wat ben ik blij en trots zeg  ;D

En oja, Paco is in de rui en een vrijdag dacht ik dat Paco een soort zwarte luizen of neten tussen zijn veertjes in zijn nekje had zitten  :-\

Gisteren zag ik stoppels en vandaag zie ik echt hele zwarte pennetjes van ong bijna halve cm lang, het ziet er in ieder geval uit dat er nieuwe veren komen !? Maar wat zien die pennetjes er hard uit zeg  ::)

Hier de beloofde foto's

Lekker snoepen

Op 1 pootje slapen

Samen in de speelhoek en Vick(y) op 1 pootje

Lekker gewoon zitten

Lekker poetsen

En nog even wat mooier maker

Groetjes Karin  ;D

Sharon

Hoi Karin,
wat super allemaal hè!
Wow, ik snap dat je hier blij mee bent zeg.
Wat een vooruitgangen ineens.
De foto's zijn weer echt superschattig.
Je birdies zijn zo lief.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*Yvon

Hoi hoi

Nou het gaat zeker helemaal goed komen met Vicky.
Je mag je eigen ook een schouderklopje geven hoor.  ;)
Je hebt er goed op gereageerd en gehandeld zodat het nu helemaal goed gaat met Vicky.  ;) ;D
Geniet nog van haar kleinzijn.  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Hoi Karin,

Wat ben ik trots op jullie. Goed gedaan en ga zo door hoor.
Als Vicky gaat vliegen hou er dan wel rekening mee dat ze af kan gaan vallen. Dat is normaal maar het mag ook weer niet te veel afvallen.
Het zijn weer super lieve foto's.

:-* :-* :-* :-* :-* :-*

Anja

Mara

Hoi Karin

Het zijn hele mooie foto's en ook wat fijn dat Vicky al een beetje kan vliegen. Ja, ze zijn groot voordat je er erg in hebt. Ik stuur je zo even een IM in plaats van een sms, was voor jou makkelijker of niet?

Liefs

Mara

Coco en Chantal

Hoi Karin

Ik kom ook even in je boekje neuzen hoor, wat een lieve foto's van je 2 kanjers.
Ook Vick(y)  ;) doet het goed zo te zien.
Ben ook heel benieuwd wat de geslachten zullen zijn van je 2 schatjes., nog even geduld hebben dus ;D
Groetjes Chantal en de valkjes

Anke

Hoi Karin,
wat een verwennerij met al die foto's ;D
Wat leuk dat Vicky al gevlogen heeft!!
Het gaat helemaal goed bij jou zo te lezen ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi hoi allemaal,

Bedankt voor de lieve reacties en ja het gaat gelukkig nog steeds goed met de twee rakkertjes  :D Vick(y) begint aardig wat geluid te produceren dus waarschijnlijk is het toch Vick  ::)

Maar dat maakt niet uit hoor ... hij is heel lief en wordt volgens mij net zo tam als Paco en dat is het voornaamste uiteraard !

Groetjes Karin

p.s. als het me lukt zal ik van de week weer wat nieuwe foto's schieten !