Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Goed dat alles zo goed gaat met Paco en Vicky hoor !
Mooie foto's alweer !! Grtjs

Mara

Hoi Karin

Wat fijn dat het zo goed gaat met je twee deugnieten.  ;D

Mara

Anke

Hoi Karin,
Fijn dat het goed gaat met je schatjes. Gaat het met jou ook goed?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

26 september 2007, 21:07:14 #348 Last Edit: 26 september 2007, 21:10:08 by Anja

Groetjes Anja

Anke

Hoi Karin,
Ik zie net dat je dagboekje nu Paco's en Vick's heet.
Ben je ervan overtuigd dat Vicky een mannetje is?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Dat wilde ik ook vragen.

Groetjes Anja

Kaatje

27 september 2007, 20:59:27 #351 Last Edit: 27 september 2007, 21:02:30 by kaatje98
Hoi Anja,

Dank je wel voor je mooie plaatje, .... lief hoor  :D

Hoi Anke,

Wat lief dat je even komt neuzen ... Tja, ik twijfel nog een beetje maar Vicky is wel enorm aanwezig met piepen/fluiten en hij tikt eigenlijk continue tegen de kooi en dan nog hard ook !!

Gisteren toen ik naar bed ging en mijn tanden aan het poetsen was hoorde ik hem helemaal boven bonken en het was helemaal donker !? Ik ben nog naar beneden gegaan om te kijken of er wat aan de hand was maar hij zat gewoon met zijn snavel te bonken tegen de kooi ...

Ook hangt hij al als een acrobaat aan het plafond van zijn kooi en probeert de baas te spelen over Paco  :o :o Hij gaat gewoonweg op het touw zitten en pikt dan de hoogste plek van Paco in ... Paco vond het geloof ik geen goed plan en gaf hem een flinke optater met zijn snavel en dan pas dimt Vicky een beetje in ...

Maar Vicky pakt ook heel brutaal steeds Paco zijn staart, ... het is wel grappig om te zien hoor !!

Ik wil eigenlijk heel graag jullie idee over een nieuwe naam  ::) Vinden jullie dat Vicky gewoon kan terwijl het dan een man is !? Wat denken jullie van Tahtouh !? Dit spreek je dan uit als tattoe !? Ik zat namelijk in het begin heel erg te twijfelen tussen Vicky en Tahtouh maar Nicky lijkt weer op Vicky ... pffff krijg er een punthoofd van  ;)

Om nog even op je vraag terug te komen ... het gaat hier "redelijk" en zet mijn schouders eronder ... Gisteren en vandaag geen morfine meer genomen ( beetje eigenwijs want ik kan eigenlijk beter wat langzamer afbouwen )  dus ik hoop morgen of een zaterdag op het hoogtepunt te zitten en er dan vanaf te zijn !

Wat een bocht is dat joh ... maar ja, ... ik weet gelukkig ( nou ja gelukkig is een wel een heel raar woord ) wat de symptonen zijn en dat scheelt wel een hoop, maar prettig is anders  ;)

Verder ben ik reuze blij met Vicky en Paco, wat zijn ze toch super lief, vooral Paco heeft mijn hartje gestolen ... wat is dat een heerlijke kroel zeg en wat zoekt hij me graag op !! Arggggg ik heb valkjes liefde voor nog wel 2 valkjes ... Ik ben verkocht ... ze zijn zo ontzettend lief en vriendelijk en je krijgt er zoveel voor terug, super gewoon !!!

Lieve groetjes Karin

Hoi Anja, ... ik was net te laat met het zien van je berichtje ... maar het antwoord heb je nu ook  ;)

Je bent een kanjer, .... je weet wel waarom !!

:-* Karin

Anja

Hoi Karin,

Wat een deugniet is het toch.

Persoonlijk zou ik het bij de naam Vick houden. Of wat dacht je dan van Vicko.

Succes met het vinden van de naam.

Groetjes Anja

ps Thnx voor het compliment. :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Anja

Hoi Karin,

Kijk eens voor jou.

En ben je er blij mee?

Groetjes Anja

Bello

Jaja

Alweer iemand besmet met het valkenvirusssssssssssssss

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Kaatje

27 september 2007, 22:19:50 #355 Last Edit: 28 september 2007, 17:42:12 by kaatje98
Citaat van: Anja op 27 september 2007, 21:41:10
Hoi Karin,

Kijk eens voor jou.

En ben je er blij mee?

Groetjes Anja

Hij is werkelijk prachtig !! Mijn mond viel open  :o :o ! Ik ben er helemaal weg van ... Mijn overgroot opa ( om heel even off topic te gaan ) had in de oorlog en daarvoor een meubelmakerij en verkocht meubels en schilderijen ... Ik heb een hoop geërft maar zo'n bel ... tja die had opa helaas niet  :)

Daar mag je trots en heel zuinig op zijn meid !!!

Bedankt voor het mooie plaatje !!

:-* :-* :-* Karin

Kaatje

Hoi hoi,

Ik heb toch maar een besluit genomen over een andere naam ! Vicky is nu officieel omgedoopt naar Wickie  ;D

Groetjes Karin

danielle

Hihi toch maar een andere naam  ;D
Ik vind zowel vicky als wicky mooi, ze lijken ook veel opelkaar.
Fijn dat het zo goed gaat met je valkjes. Echt knap van je dat je het bijvoeren zo goed doet, lijkt me een hele prestatie.
En tja, valkenvirus........ ik zei ook in het begin dat ik het echt bij alleen Tommie zou houden  ;D .

Groetjes Danielle

Anja

Citaat van: kaatje98 op 28 september 2007, 17:43:45
Hoi hoi,

Ik heb toch maar een besluit genomen over een andere naam ! Vicky is nu officieel omgedoopt naar Wickie  ;D

Groetjes Karin

Hoi Karin,

Nou ja zeg..................wat een toeval. Ton leest ook wel eens mee en die zei gisteren waarom noemt ze hem geen Wickie van Wickie de Viking.
En wat lees ik nu...................... heb jij stiekum contact gehad met Ton ;D ;D ;D ;D

Even voor de duidelijkheid. Ik heb die bel niet hè. Dat is een plaatje van internet.

Groetjes Anja

Kaatje

Hoi Anja,

Hahaha, ik heb een hele grote glimlach want Rick zei dus ook dan noemen we hem toch Wickie .... inderdaad van Wickie de Viking  ;D

Ik weet dus niet wat onze mannen weten wat wij niet weten  ;) Maar inderdaad, zeg maar tegen Ton dat we Vicky nu vernoemd hebben naar Wickie onze roodharige Viking .... leuk zeg en wat een toeval !!!

Dus de bel is niet van jou, ... domme ik  :-[ Maar hij is en blijft prachtig, helemaal mijn smaak alleen het hout is wat aan de lichte kant ...

Nou super zeg ... eindelijk een naam die toch in de smaak is gevallen  :D

Groetjes Karin