5 augustus 2025, 22:06:29

mijn valkjes :)

Gestart door Saar, 7 mei 2007, 14:54:35

« vorige - volgende »

Saar

Saar

Anke

Hoi Saar,
Ook hier gefelicieerd!!!
Nu ik de foto's nog eens bekijk, denk ik dat mama Truus (  ;) ) een langharige cavia als partner heeft uitgezocht :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Saar , wat een leuke cavia's zijn het zeg ! Mooie foto's ook ! Grtjs Ann

Saar

Citaat van: *Anke* op  8 maart 2008, 22:15:25
Hoi Saar,
Ook hier gefelicieerd!!!
Nu ik de foto's nog eens bekijk, denk ik dat mama Saar een langharige cavia als partner heeft uitgezocht :)
Groetjes Anke

Heeeeeeey Anke...
Ik ben niet bevallen van de cavia's!!! whahahah!! Doe je t weer ;D De vorige keer was ik zwanger hihihihihi!!! ;D ;)
Maar caafje 2 is inmiddels ook helemaal glad en sooooooooooooooo lief :D T zwart/witje weegt 106 gram, en haar zusje 91 gram.... En uuuuhm.... We gaan een grotere kooi kopen :-X :-[ Meer hoef ik niet te zeggen denk ik ;D :-[

Citaat van: Dierenfreackske op  8 maart 2008, 22:31:54

Thnx :)
Groetjes Saar :-*

*Yvon

Hoi hoi

Gefeliciteerd met de lieve kleine baby-caafjes !!  ;D
Wat zien ze er leuk en liefff uit !!  :-* :-*

Hoe is het nou met Kyra ?
Heb je ze ook al wat druivesuiker gegeven ?
Miss voelt ze zich alleen even wat futloos  ???

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Saar

Citaat van: *Yvon op  8 maart 2008, 23:45:18
Hoi hoi

Gefeliciteerd met de lieve kleine baby-caafjes !!  ;D
Wat zien ze er leuk en liefff uit !!  :-* :-*

Hoe is het nou met Kyra ?
Heb je ze ook al wat druivesuiker gegeven ?
Miss voelt ze zich alleen even wat futloos  ???

Groetjes Yvon

Dank je wel!!

Ik dacht dat ook dat Kyra misschien wat futloos zou zijn... Maar ik vertrouw het niet helemaal... Dus strakkies even ontlasting opvangen en opsturen. Ze weegt ook nog maar 83 gram, is dus 10 gram afgevallen maar dat is niet raar met die kleintjes. Voor de rest slaapt ze erg veel, teveel naar mijn mening dus ik wil graag wat dingen uitsluiten :) Mocht het wat zijn, dan wil ik er gewoon optijd bij zijn... Omdat er nog vier valkies (Moby en de donsjes) bij haar in de kooi zitten... Ik hoop dat ze wat kunnen vinden...

Anke

Citaat van: Saar op  8 maart 2008, 23:14:54
Hoi Saar,
Ook hier gefelicieerd!!!
Nu ik de foto's nog eens bekijk, denk ik dat mama Saar een langharige cavia als partner heeft uitgezocht :)
Groetjes Anke

Heeeeeeey Anke...
Ik ben niet bevallen van de cavia's!!! whahahah!! Doe je t weer ;D De vorige keer was ik zwanger hihihihihi!!! ;D ;)
Maar caafje 2 is inmiddels ook helemaal glad en sooooooooooooooo lief :D T zwart/witje weegt 106 gram, en haar zusje 91 gram.... En uuuuhm.... We gaan een grotere kooi kopen :-X :-[ Meer hoef ik niet te zeggen denk ik ;D :-[

Hoi Saar,
Ik stel een officieele naamswijziging voor ;D
Wahahaha
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Saar

Citaat van: *Anke* op  9 maart 2008, 11:40:17
Citaat van: Saar op  8 maart 2008, 23:14:54
Hoi Saar,
Ook hier gefelicieerd!!!
Groetjes Anke

Heeeeeeey Anke...

Hoi Saar,
Ik stel een officieele naamswijziging voor ;D
Wahahaha
Groetjes Anke

hahaha ;D ;D

Nou ik heb met pijn en moeite ontlasting van Kyra op kunnen vangen... En de urine was heeeeeeeel waterig :-\ Hopelijk kunnen ze er wat mee... Ze poetst, eet, probeert mijn sierraden te slopen enzo.. dus echt ziek is ze niet, maar ze voelt zich duidelijk niet lekker... Hopelijk heb ik morgen de uitslag en anders dinsdag...

Anke

Hoi Saar,
Gelukkig is het gelukt om wat op te vangen.
En nu maar wachten he...
Ik duim hoor!
Groetjes Anke

Saar

Citaat van: *Anke* op  9 maart 2008, 13:40:53
Hoi Saar,
Gelukkig is het gelukt om wat op te vangen.
En nu maar wachten he...
Ik duim hoor!
Groetjes Anke

Thnx!!
Klinkt raar maar ik hoop dat ze wat kunnen vinden :-\
Dan weet ik tenminste wat Kyra mankeert.. Anders krijgt ze een standaart AB kuurtje... En dan weet je t nog niet ::)

Uk haar ontlasting ga ik ook met 1 a 2 weken opsturen, kijken of ze daar ook wat in kunnen vinden

Mara

Hoi Saar

Wat een scheetjes zeg. Echt leuk.

Hoe is het met Uk?

Mara

Saar

Citaat van: Mara op  9 maart 2008, 15:56:53
Hoi Saar

Wat een scheetjes zeg. Echt leuk.

Hoe is het met Uk?

Mara

Heey Mara
Met Uk gaat t nog steeds t zelfde...
Valt niet af en komt niet aan... Dus slechter wordt ze gelukkig niet. Ze slaapt gelukkig wel weer op 1 voetje :D Dus weet nog niet echt wat ik ervan moet denken ::)

Saar

Hier even een paar foto's de rest staat in t buurthuis....
S........ ;)

D....... :)

Mama truus

Tante Bep

Samen:

•=Bonnie=•