5 augustus 2025, 11:15:06

mijn valkjes :)

Gestart door Saar, 7 mei 2007, 14:54:35

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Gefeliciteerd met je vijfde donsje.

En ik duim dat Uk weer helemaal opknapt.
Echt zielig dat ze over haar nek gaat van de AB.
Toch schijnt het wel wat goeds te doen.
Sterkte ermee.

Saar

Citaat van: Caroline op 24 februari 2008, 23:56:31
Gefeliciteerd met donsje 5!!  :D

Beterschap, kleine UK.  :-*

Dank je wel!

Citaat van: Jeannine op 25 februari 2008, 00:37:11
Gefeliciteerd met je vijfde donsje.

En ik duim dat Uk weer helemaal opknapt.
Echt zielig dat ze over haar nek gaat van de AB.
Toch schijnt het wel wat goeds te doen.
Sterkte ermee.

Dank je wel!

Ik heb toch een klein beetje goed nieuws :)
Ze is niet meer afgevallen :D Ik zag haar vanmorgen zelfs al eten :D Dus hopelijk eet ze de grammetjes er weer aan. Ze zal het misschien ook wel te druk hebben gevonden gisteren, maar t aquarium meubel was echt kapot :-\ Er was allemaal water in de plaat gaan zitten waar t aquarium op leunt. Hadden we niks gedaan dan was die houten plaat afgebroken en was t aquarium waarschijnlijk kapot gevallen :-\ :-X Er zat echt een grote scheur in de plank. Toen we t aquarium op t andere kastje hadden gezet konden we t goed zien...

Met de 5 kleine donsjes gaat t goed :D Ik maak me alleen een beetje zorgen om donsje nr 3 (het geredde lutinootje) Die blijft echt heel klein :-\ Ligt niet aan de goede zorgen van Moby en Kyra... Zelfs 's nachts voeren ze door zodra er 1 kleintje begint te piepen ;D Ze doen het echt geweldig :D
Groetjes Saar :-*

Saar

Zo,
Moby en Kyra zijn zich lekker vol  aan t vreten ;D... Dus ik kon mooi eventjes de kleintjes pakken en wegen :D Maar t valt me op dat de jongen van Choco en haar mannetje zo klein blijven :-\
De lutino-tweeling verschillen ook al zo veel van elkaar... Ik hoop niet dat er pap kleintjes bij zitten :-\ Als dat zo is dan weet ik niet of ik Choco en haar man nog wel bij elkaar moet laten... en ze toch uit elkaar zal moeten halen :-\ Vorig jaar zijn ook al hun kleintjes dood gegaan... Dus t blijft even spannend...

Saar

Nou ik heb de VA maar weer gebeld...
Het verhaal uitgelegd enzo... Het wormenkuurtje had geen probleem moeten zijn :-\ Dus hij wilt haar graag nog een keer zien om te kijken of hij nog wat kan doen :'( :'( :'( Dat deed zo'n pijn om dat te horen :'( Ik ga nu even beneden overleggen hoe of wat... Ik hoop dat mijn schoonvader me kan/wilt brengen.... anders moet ik met t OV.... En dat duurt wel erg lang :-\

Agnes

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

*Manon*

Hoi Saar,

Mijn duimen draaien!!

Groetjes Manon

Dierenfreackske

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Citaat van: Dierenfreackske op 25 februari 2008, 13:13:06
Sterkte en ik duim ook hoor ! !
Grtjs Ann

Thnx!

Citaat van: Kimm op 25 februari 2008, 13:57:52
ook van mij veel succes saar!!!

groetjes kim

Thnx!
Morgen middag om kwart voor 2 kan ik terecht...

Zo.. de volliere heb ik ook maar weer eens een goede schoonmaakbeurt gegeven :) Was wel weer nodig...

Anja

Hoi Saar,

ook van mij heel veel sterkte. Ik denk aan je morgen en aan Uk ook.

Groetejs Anja

Sally

Hallo Saar,

k kom je ook nog even heel veel sterkte wensen, en ga morgen aan jou en Uk denken, en duimen dat het helemaal goed komt!

Groetjes Sally

Anke

Hoi Saar,
Ik hoop dat de dierenarts Uk kan helpen!!
Veel sterkte en succes morgen!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

caro

Hoi Saar,

Gefeliciteerd met de 5 donsjes.

Heel veel sterkte morgen met Uk.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Kimm

hoi saar,

nou meid veel succes en sterkte morgen bij de da!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010