5 augustus 2025, 11:14:12

mijn valkjes :)

Gestart door Saar, 7 mei 2007, 14:54:35

« vorige - volgende »

Saar

Citaat van: *Anke* op 24 februari 2008, 11:56:19
Hoi Saar,
Wat naar dat Uk weer minder wordt :'(
Hopelijk helpt de AB haar er weer bovenop.
Het lijkt mij zeker verstandig om de DA in te schakelen!
Groetjes Anke

Hij zei dat ik t aan moest kijken zonder medicijn, en als t nodig was weer te gaan gebruiken. Hij is er zelf niet... Morgenochtend hang ik weer aan de telefoon :-\ :-\ Zometeen eerst weer t medicijn geven... Liever een kotsende vogel dan een dode... :-\
Groetjes Saar :-\

Saar

Zo, de eerst dosis zit weer in t strotje...
Groetjes Saar :-*

Sally

Hallo Saar,
Wat lees ik nu . Uk takelt weer af? :'(.
Ik hoop echt dat de ab haar er weer bovenop haalt, idd beter een kotsende vogel dan een dode. :s.
Heel verstandig dat je de da weer gaat inschakelen!
Veel sterkte!

Groetjes Sally

Saar

Citaat van: Sally op 24 februari 2008, 12:11:04
Hallo Saar,
Wat lees ik nu . Uk takelt weer af? :'(.
Ik hoop echt dat de ab haar er weer bovenop haalt, idd beter een kotsende vogel dan een dode. :s.
Heel verstandig dat je de da weer gaat inschakelen!
Veel sterkte!

Groetjes Sally

Ja t meisje takelt weer af :(
Ze zit nu echt te kijken van gatverdamme bah wat vies ::)
Het is effies niet anders...

Kimm

hoi saar,

jeetje zeg, dat is terleurstellend! nou ik hoop echt dat je hem er weer bovenop krijgt en ik ben benieuwd wat de da morgen ervan zegt. he zo blijft het maar verontrustend. sterkte vandaag meid :-*

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Verenpakje

Heey Saar.

Misschien even iets heel anders, maar kunnen al die medicijnen allemaal wel in combinatie met elkaar??
Weet de DA ook van de hele situatie, hoe ze normaal is en de andere medicijnen die ze ook gehad heeft?

Uk is natuurlijk zowiezo al een ieler vogeltje en misschien dus ook bevattelijker voor ziektes.

Ze heeft dus de parasiet gehad waar ze al van afzwakt, krijgt AB kuur waar ze van gaat kotsen, wat dus ook al niet prettig is.
Daarna meteen een wormenkuur, wat ook al behoorlijke aanslag op haar is en daarna weer de AB kuur waar ze misschien ook wel weer van gaat kotsen?

Ergens kan ik me ook wel iets bij voorstellen dat ze niet zo snel zal aankomen. 
Ik kan me heel goed voorstellen dat je haar wilt helpen en dat er weinig andere dingen tegen te doen zijn, maar gaat het allemaal niet te snel achter elkaar?

Groetjes, Rene

Klik op de banner voor onze vernieuwde homepage

Nu met filmpjes

Saar

Citaat van: Kimm op 24 februari 2008, 13:33:24
hoi saar,

jeetje zeg, dat is terleurstellend! nou ik hoop echt dat je hem er weer bovenop krijgt en ik ben benieuwd wat de da morgen ervan zegt. he zo blijft het maar verontrustend. sterkte vandaag meid :-*

groetjes kim

Thnx ik hoop t ook!

Citaat van: Verenpakje op 24 februari 2008, 14:06:52
Heey Saar.

Misschien even iets heel anders, maar kunnen al die medicijnen allemaal wel in combinatie met elkaar??
Weet de DA ook van de hele situatie, hoe ze normaal is en de andere medicijnen die ze ook gehad heeft?

Uk is natuurlijk zowiezo al een ieler vogeltje en misschien dus ook bevattelijker voor ziektes.

Ze heeft dus de parasiet gehad waar ze al van afzwakt, krijgt AB kuur waar ze van gaat kotsen, wat dus ook al niet prettig is.
Daarna meteen een wormenkuur, wat ook al behoorlijke aanslag op haar is en daarna weer de AB kuur waar ze misschien ook wel weer van gaat kotsen?

Ergens kan ik me ook wel iets bij voorstellen dat ze niet zo snel zal aankomen. 
Ik kan me heel goed voorstellen dat je haar wilt helpen en dat er weinig andere dingen tegen te doen zijn, maar gaat het allemaal niet te snel achter elkaar?

Groetjes, Rene

Heey Hallo!
Heel verhaal hihi ;)
Ik heb t uitgelegd en ook dat ze zo weinig weegt. Maar het kon geen kwaad om haar een wormenkuur te geven. Ze heeft inderdaad eventjes gekotst door de AB, maar nu leeft ze weer op. Dus dan moet ik t kotsen maar voor lief nemen :-\ Maar nogmaals, een wormenkuur in combinatie met AB moet geen kwaad kunnen. Ze zit nu weer te poetsen en te kwebbelen op haar manier, dus de AB laat haar wel weer opknappen.Ze zit er in ieder geval alweer heel wat fitter bij dan vanmorgen... dus ze krijgt vanavond nog een klein beetje AB, en dan bel ik morgenochtend meteen de vogelarts. Ze zit wel te kijken wat we aan het doen zijn. Het is hier namelijk een rotzooitje. Het aquarium is overgezet naar een ander meubel. Dus alert is ze ook :) Dus het gaat nu weer de goede kant op!

Saar

Laatste donsje komt net uit t ei :D
Mijn vijftal is in ieder geval compleet :)

Sally

Hallo Saar,

Goed dat Uk nu weer opknapt van die AB en weer gezellig zit te kwebbelen en te poetsen.
Het moet dan toch iets goed zijn die AB he.
Heeft ze nog moeten overgeven?

En wat leuk dat je 5tal nu compleet is!
En wat is de laatste? Rode oogjes of zwarte? :D

Groetjes Sally

Saar

Citaat van: Sally op 24 februari 2008, 15:46:09
Hallo Saar,

Goed dat Uk nu weer opknapt van die AB en weer gezellig zit te kwebbelen en te poetsen.
Het moet dan toch iets goed zijn die AB he.
Heeft ze nog moeten overgeven?

En wat leuk dat je 5tal nu compleet is!
En wat is de laatste? Rode oogjes of zwarte? :D

Groetjes Sally

Nee dat niet meer.... :)
Ze zit weer veel te slapen, maar dat geeft niet :)
Het is een donsje met zwarte oogjes, dus dat word waarschijnlijk een wildkleurtje :)

Anja

Hoi Saar,

Gefeliciteerd met het laatste donsje.

Arme Uk ik heb het zo met haar te doen. Toch zou ik opletten met de medicatie.

Groetjes Anja

Saar

Citaat van: Anja op 24 februari 2008, 17:48:02
Hoi Saar,

Gefeliciteerd met het laatste donsje.

Arme Uk ik heb het zo met haar te doen. Toch zou ik opletten met de medicatie.

Groetjes Anja

Thnx
Maar sinds die die AB heeft gehad is ze wel opgeknapt. Dus ik zal haar voorlopig die AB blijven toedienen... Blijkbaar doet t haar toch goed na een keer te hebben overgegeven :-\

Anja

Het is ook het een tegen het ander afwegen. Ga je morgen nog wel de DA bellen of ga je er naar toe?

Geef Uk maar een dikke knuffel van me.

Groetjes Anja

Saar

Citaat van: Anja op 24 februari 2008, 18:17:30

Het is ook het een tegen het ander afwegen. Ga je morgen nog wel de DA bellen of ga je er naar toe?

Geef Uk maar een dikke knuffel van me.

Groetjes Anja

Ik bel eerst... Langsgaan kan altijd nog mits de DA het nodig vindt :) Omdat ik het medicijn nog heb denk ik niet dat dat nodig zal zijn..Maar dat merk ik morgen wel

Caroline

Gefeliciteerd met donsje 5!!  :D

Beterschap, kleine UK.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.