5 augustus 2025, 15:52:42

mijn valkjes :)

Gestart door Saar, 7 mei 2007, 14:54:35

« vorige - volgende »

*Esther*

*~Jeanine~*

Hoi Saar,

Prettige kerstdagen

Groetjes,
Jeanine.

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

Tjerk

Hey,

Namens iedereen hier:

Groeten Tjerk

Romy

lynette

hoi hoi

was even aan het vergelijken van Shila en jou Ukkie maar moet zeggen dat ze heel veel op elkaar lijken vooral de kuif hihihi

ik ben even op zoek geweest naar een duidelijk foto maar heb helaas problemem met photbucket
en me vriend zag geen verschil
(zie net dat ze in me handtekening staat  ;D) Blond he  :D

Groetjes Lynette en me beestenbende

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Saar

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de mooie kerstkaarten :D :D :D

Hoi Lynette,
Nou je t zegt, shila en Ukkie lijken inderdaad heel veel op elkaar :D

Veel van jullie zullen wel meegekregen hebben dat Veronica ziek is. Helaas heeft ze dezelfde ziekte als Wilma, en moet ze al haar vogeltjes weg doen  :( :( :( Ik had meteen al aangeboden om te tropen op te vangen, maar aangezien ze nu niet naar buiten konden moest ik heb eventjes overleggen. Mijn schoonouders vonden het niet erg als ik een extra kooi in een andere kamer neer zou zetten, zolang ik het maar schoon houd. Dat is geen probleem, als ik hier bezig ben, kan ik ook makkelijk een deur verder gaan ;) Ze zijn hier welkom :D

Maar aangezien dit een valkenboekje is zal ik meteen vertellen hoe het met de valkjes gaat :) Het gaat gelukkig goed met ze. Ze zitten buiten en binnen mooi in de veren. Kyra begint eindelijk weer wit te worden, en Moby heeft er minder jeuk aan ;) Alleen Ludo..... Dat manneke is veels te veel aan mij gehecht :o :o Zodra ik wegloop om bv te gaan douchen, gaat ie me roepen roepen roepen :-\ Dus die staat tegenwoordig vaak op de negeerstand hihi ;) Voor de rest is t een moppie hoor!

Ik zit alleen enorm te twijfelen op dit moment :-\ Zoals het er nu naar uit ziet, gaan Moby en Kyra naar buiten. Maar buiten zit er al een zus en de ouders van Moby... Straks springt Moby op zijn zus en dat is niet helemaal de bedoeling :-\ (Bij mams kan hij niet in de buurt komen, die heeft al 2 heren die geen andere man in haar buurt waarderen)  Het liefst zoek ik voor haar een ander huisje, maar ik wil haar niet van haar mannetje scheiden :-\ :-\ Het gaat dus om Choco (split bont) en haar lutino man (splitten onbekend).  Ze mogen van mij naar een ander huisje maar op 1 voorwaarde: Dat ze bij elkaar mogen blijven en niet worden gescheiden. Heeft iemand interesse, dan hoor ik het graag :)

Groetjes Saar :-*

Wilma1

Óók al vindt ze het erg moeilijk, namens Veronica bedankt dat je haar bejaarde kanarie's wil opvangen voor zolang ze nog hebben te leven. Ze zijn rond de 10 jaar....ook voor haar zebravinkjes en mozambiekjes vind ze het fijn dat ze een goed huisje krijgen, het is haar ware liefde, die ze kwijt raakt.
:-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Saar

Super zeg, dat je dit voor Veronica wilt doen.

Mara

Saar

Citaat van: Wilma1 op 28 december 2007, 20:11:21
Óók al vindt ze het erg moeilijk, namens Veronica bedankt dat je haar bejaarde kanarie's wil opvangen voor zolang ze nog hebben te leven. Ze zijn rond de 10 jaar....ook voor haar zebravinkjes en mozambiekjes vind ze het fijn dat ze een goed huisje krijgen, het is haar ware liefde, die ze kwijt raakt.
:-* Wilma

Graag gedaan :D :D
Als ik Veronica er zo mee kan helpen dan doe ik het graag!
En als ze weer fut heeft om achter haar computertje te kruipen, Dan zorg ik ervoor dat ze genoeg foto's heeft om naar te kijken :D En ze zal altijd weten hoe het met haar vogeltjes gaat, dat vind ik ook heel erg belangrijk :D

Citaat van: Mara op 28 december 2007, 20:12:58
Hoi Saar

Super zeg, dat je dit voor Veronica wilt doen.

Mara

:D

Anja

Saar,

Je bent een kanjer :-* :-* :-*

Groetjes Anja

Saar

Anke

Hoi Saar,
Wat lief van jou dat je de kanaries van Veronica opvangt!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Saar

Citaat van: *Anke* op 28 december 2007, 20:21:56
Hoi Saar,
Wat lief van jou dat je de kanaries van Veronica opvangt!!
Groetjes Anke

:)
Zelfs de 'oudjes' hebben recht op een nieuw huisje.
Zolang ik Veronica en de beestjes gelukkig maak vind ik het goed :) Ik weet niet of gelukkig het juiste woord is, maar jullie snappen wel wat ik bedoel ;)

Citaat van: Anja op 28 december 2007, 20:23:48
Citaat van: Saar op 28 december 2007, 20:20:12
Citaat van: Anja op 28 december 2007, 20:17:16
Saar,

Je bent een kanjer :-* :-* :-*

Groetjes Anja

:-[ :-[ :-[

Hoeft niet het is gewoon zo.

Dank je wel :-[ :-[