5 augustus 2025, 12:50:26

mijn valkjes :)

Gestart door Saar, 7 mei 2007, 14:54:35

« vorige - volgende »

lynette

hoi hoi

Gelukkig dat het al weer beter gaat  ;D

Groetjes Lynette en me valkenbende

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Saar

Citaat van: Debbeltje op 16 november 2007, 18:49:11
He.. wat een goede berichten!! fijn dat ze weer opknapt!!

Zeker :D

Citaat van: LyNNy op 16 november 2007, 18:58:54
hoi hoi

Gelukkig dat het al weer beter gaat  ;D

Groetjes Lynette en me valkenbende

:D

♥Debby♥

Aan je smilies te zien gaat het steeds beter met Uk!!

Wat een kanjer. super joh!!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Saar

Wat ben ik trots op mijn kleine meisje :D :-* :-*
Ze begint nu eindelijk echt op te knappen :D Ze word alweer snauwerig ( wat heb ik dat toch gemist ;)) Ik heb ook vandaag voor t eerst haar cloaca niet meer schoon hoeven maken! Dus het gaat nu echt de goeie kant op :D

Ze begint nu wel alleen kneuzingen te vertonen :-\ 1 pootje doet zeer (leunt ze dus minder op), en een vleugel laat ze een beetje hangen. Maar ik weet zeker dat ik dat perongeluk heb gedaan dinsdag :-\ :-X Maarja, komt wel weer goed! Nu pas ben ik weer een beetje gerustgesteld..  Ik hoop alleen dat ze haar grammetjes er weer aan eet.. En anders krijgt ze gewoon heeel veel lekkere dingen in d'r huisje die meer vet hebben ;) Nu zit ze ook weer te eten :) Ik hoop alleen dat ze me nooit meer zo erg laat schrikken ::)

Groetjes Saar :-*

Saar

Citaat van: Debbeltje op 17 november 2007, 18:42:48
Aan je smilies te zien gaat het steeds beter met Uk!!

Wat een kanjer. super joh!!

Ja t gaat steeds beter met haar :D

Mara

Hoi Saar

Fijn dat het beter gaat met Uk. Ben wel geschrokken van haar foto's zeg.

Mara

Saar

Citaat van: Mara op 17 november 2007, 18:48:21
Hoi Saar

Fijn dat het beter gaat met Uk. Ben wel geschrokken van haar foto's zeg.

Mara

Dat zal best wel ja...
Laat staan als je er naast zit en haar de hele tijd onbewust in de gaten houd :-X

Mara

Hoi Saar

INderdaad, als ik al zo schrik hoe zul jij je dan gevoeld hebben. Poeh, maar gelukkig is het nu over en gaat het beter.

Mara

jimy

Wat heerlijk dat het de goede kant op gaat
toch een klein dapper en sterk ding
hierbij van harte geluk gewenst met het beter worden van je Ukje

met Jimy gaat het ook weer beter....ze slaapt weer op haar stokje :D
jo

ManjaV

Hoi Saar,

Wat fijn dat het weer beter gaat met de kleine Uk. Daar ben ik echt blij mee. Ik hoop heel erg dat de verbetering zich gaat doorzetten en dat ze binnenkort weer helemaal de oude is.
Ik weet ook niet precies waar je een warmtelamp kunt kopen. Ik had er een geleend van Carcoline.
Maar ik ben vast van plan om er ook een aan te schaffen want het is zeker handig.

Groetjes en een knuffeltje voor Uk,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

*Manon*

Hoi Saar,

Wat een vechtertje is je kleine Uk zeg!
Heel fijn te lezen dat het stukken beter gaat. Ook ik ben erg geschrokken van de foto's, maar jij bent een super valkjesmama... zoals jij die arme Uk verzorgt hebt...
Ik ben echt blij dat het nu beter gaat, kun je zelf ook wat meer van je nachtrust gaan genieten...  :D

Groetjes Manon

*~Jeanine~*

Hoi Saar,

Wat een heerlijk nieuws dat het een stuk beter met haar gaat.
Naar de foto's was ik er wel een beetje bang voor dat zehet niet zou redden. Gelukkig is het een pittige tante ;D

Groetjes,
Jeanine.

Anja

Hoi Saar,

Wat een geweldig nieuws zeg. Fijn dat Uk vooruitgang boekt.

Groetjes en knuffels,

Anja

Saar

Citaat van: Mara op 17 november 2007, 19:50:00
Hoi Saar

INderdaad, als ik al zo schrik hoe zul jij je dan gevoeld hebben. Poeh, maar gelukkig is het nu over en gaat het beter.

Mara

Gelukkig wel ja :D

Citaat van: jimy op 17 november 2007, 20:00:55
Wat heerlijk dat het de goede kant op gaat
toch een klein dapper en sterk ding
hierbij van harte geluk gewenst met het beter worden van je Ukje

met Jimy gaat het ook weer beter....ze slaapt weer op haar stokje :D
jo

Thnx! en gelukkig maar dat t met jouw valkje ook beter gaat!

Citaat van: ManjaV op 17 november 2007, 21:06:36
Hoi Saar,

Wat fijn dat het weer beter gaat met de kleine Uk. Daar ben ik echt blij mee. Ik hoop heel erg dat de verbetering zich gaat doorzetten en dat ze binnenkort weer helemaal de oude is.
Ik weet ook niet precies waar je een warmtelamp kunt kopen. Ik had er een geleend van Carcoline.
Maar ik ben vast van plan om er ook een aan te schaffen want het is zeker handig.

Groetjes en een knuffeltje voor Uk,
Manja

Het is zeker handig, maar dierenwinkels hebben niet zo vaak warmte lampen. Ik werd bij de dierenarts al doorverwezen naar een reptielenwinkel...
Ik hoop ook dat Uk snel weer de oude is :) En ik zal haar voorzichtig een knuffeltje geven ;)

Citaat van: Kruimel op 17 november 2007, 22:28:09
Hoi Saar,

Wat een vechtertje is je kleine Uk zeg!
Heel fijn te lezen dat het stukken beter gaat. Ook ik ben erg geschrokken van de foto's, maar jij bent een super valkjesmama... zoals jij die arme Uk verzorgt hebt...
Ik ben echt blij dat het nu beter gaat, kun je zelf ook wat meer van je nachtrust gaan genieten...  :D

Groetjes Manon

Hoi Manon
Gelukkig is Uk inderdaad een vechtertje :D En dank je wel van t compliment :-[ Viel er even stil van.. Ik hoop ook dat ik weer wat beter kan slapen nu :)

Citaat van: Jeannine op 17 november 2007, 22:31:45
Hoi Saar,

Wat een heerlijk nieuws dat het een stuk beter met haar gaat.
Naar de foto's was ik er wel een beetje bang voor dat zehet niet zou redden. Gelukkig is het een pittige tante ;D

Groetjes,
Jeanine.

Hoi Jeanine,
Je bent niet de enige die daar bang voor was.. Ik liep al de hele week te stressen of ze het wel zou halen ja of nee.. Liep al allerlei dingen in mijn hoofd te halen :-\ Maar Uk heeft gelukkig doorgezet :D

Citaat van: Anja op 17 november 2007, 22:36:34
Hoi Saar,

Wat een geweldig nieuws zeg. Fijn dat Uk vooruitgang boekt.

Groetjes en knuffels,

Anja

Dat is zeker fijn :D

Saar

Nou k zal even foto's plaatsen en dan zullen jullie t verschil zien!
Zo was ze dus :'(

En zo is ze nu:

Lekker poetsen :-*

Wat een verschil he?

En dan nog een paar foto's van Ludo/Liesje, die is inmiddels ook niet meer zo klein ;)
ontdeugend? Wie? Ikke ??? ???

Neej joh... Ik loop hooguit over t toetsenbord heen... (Zoals je ziet zijn mijn veertjes niet meer zo mooi maar mijn mama Kyra vind t nodig om ze eruit te trekken >:()

Om vervolgens op de hand te stappen en van de hand van t vrouwtje weg te vliegen..

Om op dat enge flitsding te landen :o :o :o :o

Maar dat mag toch? ??? ??? Daar is toch niks mis mee? ???

Vrouwtje was t er niet mee eens dus ik mocht weer op de kooi spelen met papa:

Tot de volgende keer!!

Groetjes Saar ;D