5 augustus 2025, 12:50:53

mijn valkjes :)

Gestart door Saar, 7 mei 2007, 14:54:35

« vorige - volgende »

Saar

Valerie

Wat verschrikkelijk is dat he, als ze je niet begrijpen. Het is maar een vogel, hoor.  >:( Een vogel of een kat of hond. Of een kind. Wat maakt dat nu uit? Daar kan je toch ook zorgen om hebben. Als je kind ziek is, blijf je toch ook thuis?
Lekker irri, zulke collega's!
Ik hoop dat het eitje er al is. En dat Kyra ook maar snel zelf legt.
Sterkte, Saar!

Saar

Citaat van: Valerie op 13 november 2007, 11:55:35
Wat verschrikkelijk is dat he, als ze je niet begrijpen. Het is maar een vogel, hoor.  >:( Een vogel of een kat of hond. Of een kind. Wat maakt dat nu uit? Daar kan je toch ook zorgen om hebben. Als je kind ziek is, blijf je toch ook thuis?
Lekker irri, zulke collega's!
Ik hoop dat het eitje er al is. En dat Kyra ook maar snel zelf legt.
Sterkte, Saar!

Thnx!
Helaas is t eitje van Uk er nog steeds niet.. om tien over 2 heb ik een nieuwe afspraak met de dierenarts, en als zij t eitje er niet uit krijgen dan bellen ze maar met een vogelarts...
zucht... mijn hart breekt als ik naar ukjepukje kijk :-\ :'( Die stomme eieren ook!
Groetjes Saar  :(

Valerie

Het is jammer dat je niet in haar buikje kan om het eitje eruit te halen.
Succes vanmiddag!

Saar

Citaat van: Valerie op 13 november 2007, 12:00:08
Het is jammer dat je niet in haar buikje kan om het eitje eruit te halen.
Succes vanmiddag!

Idd erg jammer :( En dank je wel!

Saar

Met een klein half uurtje ga k weg..
Ik moet er om 10over 2 zijn... duimen jullie mee?
Groetjes Saar :-*

Caroline

Als het goed is ben je er nu wel zo´n beetje .... ik ben aan het duimen voor UK.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Hoi Saar,

Laat ze maar lekker lullen op je werk, maar ja.. zo te lezen intresseert jou dat ook al weinig ;)
Ik hoop dat je ons straks goed nieuws komt brengen!

Succes!

Groetjes Manon

Saar

Mijn arme arme meisje :'( :'(
Ik heb haar nog nooit zo hard horen gillen :(

We waren er optijd, maar we moesten even wachten.. Toen ik t doosje van Uk open deed stapte ze keurig op de vinger van de dierenarts... Toen vroeg hij of ik Uk vast wilde houden... en toen ging hij voelen... het eerste wat ie zei was: Ooow wat is dat ei groot en hard... Ik hield mijn hart vast.. Toen wilde hij proberen om t eitje leeg te zuigen met een naald... toen hij de naald in t buikje deed hoorde je t hele ei kraken :-X :( Vind je t gek dat ze hem niet kon leggen... t arme poppetje... Maar t eitje moest er toch uit... Hij heeft t eitje er uit gedrukt... Schreeuwen dat ze deed!! Niet gek... er kwam van alles mee naar buiten :( De dierenarts heeft alles terug gestopt en nu is t hopen dat t geen cloaca prolaps word.. Word t wel een prolaps, dan moet ik meteen terug komen en dan gaan ze een tabaczak ??? aanbrengen.. 1 ding is zeker, zodra Uk is opgeknapt, gaat ze weer mee samen met Kyra.. dan gaan ze samen aan de prikpil... De dierenarts zei al... ik hoop je niet gauw terug te zien :-\ Ik hoop dit in ieder geval nooit meer mee te maken :( Het eitje heb ik wel meegenomen... als 'aandenken'..
Groetjes Saar :(

Valerie

:'( Agossie. Arme Uk.  :'(
Ik hoop IDD dat je dit nooit meer hoeft mee te maken.
Hoe gaat het nu met Uk?

Rianne

Pfff wat een toestand... ze is nu toch niet bang van je geworden?

Saar

Citaat van: Valerie op 13 november 2007, 15:34:27
:'( Agossie. Arme Uk.  :'(
Ik hoop IDD dat je dit nooit meer hoeft mee te maken.
Hoe gaat het nu met Uk?

Redelijk, ze heeft veel pijn.. Als Uk iets beter is morgen, dan ga ik halve dagen werken.. Anders blijf ik langer thuis.. Uk is belangrijker!

Citaat van: Rianne op 13 november 2007, 15:37:36
Pfff wat een toestand... ze is nu toch niet bang van je geworden?

Gelukkig niet :) Ze vond de man die aan haar buik zat te voelen veel enger... En hij is degene die heeft geknepen ::) Ik niet... Ik mag nog steeds kroelen enzo, maar ik laat haar liever even zitten..

En nu ga ik de vogels buiten water en voer geven... Dat is er vanmorgen bij ingeschoten :-X

♥Debby♥

oh... dat is hartverscheurend zeg... kan me voorstellen dat ook jij even behoorlijk van slag bent..

Ik hoop dat uk weer snel opknapt.. sterkte nog!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Saar

Citaat van: Debbeltje op 13 november 2007, 16:37:52
oh... dat is hartverscheurend zeg... kan me voorstellen dat ook jij even behoorlijk van slag bent..

Ik hoop dat uk weer snel opknapt.. sterkte nog!

Dank je wel!

Caroline

:o :o :o

Hopelijk komt ze er snel bovenop.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.