20 juli 2025, 17:49:12

mijn valkjes :)

Gestart door Saar, 7 mei 2007, 14:54:35

« vorige - volgende »

Wilma1

Geen schoensyndroom dus  ;D pfffff...gelukkig maar....ik zag de valkjes al op schoenen hierheen komen, geheel gestress't dat ze nu niet meer zonder mogen  :P

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

Citaat van: Wilma1 op  2 juni 2007, 12:31:15
Geen schoensyndroom dus  ;D pfffff...gelukkig maar....ik zag de valkjes al op schoenen hierheen komen, geheel gestress't dat ze nu niet meer zonder mogen  :P

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Wilma

;D ;D ;D ;D
Ze hebben geen kindermaatjes, maar anders had ik ze zeker schoenen aangedaan  ;) ;D
Groetjes Saar :-*

Saar

Hoi
Het gaat hier allemaal zijn gangetje :)
Met de 2 'baby' valkjes gaat alles okee :) Kyra die ligt nu de hele dag te broeden in het hoekje van de kooi. We hadden ze een blok gegeven, maar daar keken ze niet naar om dus die hangt nu buiten in de voliere ;) Maar Kyra die heeft de hele nacht op de grond gelegen, met dit als gevolg: ;D

Groetjes Saar ;D ;D

Valerie

HAHAHAHAHAHA! Die Kyra toch!  ;D

Saar

Citaat van: Valerie op  7 juni 2007, 14:18:23
HAHAHAHAHAHA! Die Kyra toch!  ;D

Ze is weer schoon trouwens...
Werd me niet in dank afgenomen maarja :P

Mara

Hoi Saar

Wat ziet Kyra er toch uit!! Haha.

Mara

Anja

Hoi Saar,

Wat een aparte pareltjes zijn dat. Heb je dit al bij mutaties neergezet want dit is uniek iets hoor. ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Saar

Citaat van: Anja op  7 juni 2007, 20:19:09
Hoi Saar,

Wat een aparte pareltjes zijn dat. Heb je dit al bij mutaties neergezet want dit is uniek iets hoor. ;D ;D ;D

Groetjes Anja

:P

Saar

Dat hebben wij weer ::)
Ik pakte een kanarie vast omdat ze nogal sloom was... Ik kon zo snel niks vinden. Laat ik haar los, zit mijn hand onder de beestjes :o Ze heeft dus bloedluis :-\ Ik had nog wat spray liggen, dus ik heb de voliere al schoongemaakt en de spuitbus leeg gemaakt. Dat was natuurlijk nooit genoeg voor de hele voliere, dus morgen maar even naar de dierenwinkel. Even kijken wat ze allemaal voor dingen hebben.

Het klepje van de valkjes heb ik ook maar weer opengedaan. Het binnenhok zal ik morgen toch ook moeten inspuiten voor de zekerheid. Gelukkig gaat Guido nou niet meer achter mijn bonte popje aan, dus dat probleem is nou ook weer opgelost :) Nu hoop ik maar snel van het luis af te zijn ::) Maar vandaag kan ik er niks meer aan doen... Morgen pas weer...

Maar dan vraag ik me af of ik de kooi van Moby, Uk, Kyra, Stompie en Opa ook moet insprayen ::) Kan ik ze mee naar boven hebben genomen aan mijn kleren ?? Of moet ik de kooi ook maar doen voor de zekerheid?

Wilma1

Hoi Saar i ben er weer, maar veel reageren zal ik even niet....je had al verteld van de luis....wat naar zeg en zoveel werk het weg te krijgen. Ik moest je succes wensen van Carla, ze wacht het netjes af voor Tommy.
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

Citaat van: Wilma1 op 11 juni 2007, 11:07:20
Hoi Saar i ben er weer, maar veel reageren zal ik even niet....je had al verteld van de luis....wat naar zeg en zoveel werk het weg te krijgen. Ik moest je succes wensen van Carla, ze wacht het netjes af voor Tommy.
;) Wilma

Hey gezellig!!! :D
Ja ik moet ook even langs de dierenarts. Die moeten druppels hebben die je op de jongen smeert en dan hebben die geen last meer van bloedluis :) En dan maar hopen dat die het hebben... Anders ben ik Dr Feld even op :) Vanaf woensdag is onze eigen pc weg. We brengen hem dan even naar de pc winkel. Dan kijken wat er niet goed meer is... Zodra het hier warmer word dan 26 graden word de pc hondsdol ::) Over 2 uur ga ik weg, spray halen tegen de luis :) Alles leeft gelukkig nog, maar ik merk wel dat ze er nu heel erg veel last van hebben. Bij 1 kanarie zag ik 3 stipjes op zijn staart zitten ::) Dus ik hoop snel van dat ongedierte af te zijn. Want zodra ik bij de voliere sta krijg ik jeuk ::) :-\ Ik ben blij dat dat tussen mijn oren zit :P ;D

Met Tommy gaat alles goed hoor :D Het is een nieuwsgierig aagje met een hoog piepstemmetje :o En Whitney heeft daar en tegen weer een hele zware stem haha ;D

Little Cockatoo

HOpenlijk komt alles weer snel goed.
Succes met die vervelende bloedluis.

Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

Saar

Citaat van: hanjan op 11 juni 2007, 13:55:07
HOpenlijk komt alles weer snel goed.
Succes met die vervelende bloedluis.

Thnx
Ik ga hier nu even de boel uit zetten en dan ga ik even...

Wilma1

Succes met je PC morgen...grappig van de 2 de een hoog (man) en de ander laag (vrouw) van stem  ;D
;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

Citaat van: Wilma1 op 11 juni 2007, 18:50:29
Succes met je PC morgen...grappig van de 2 de een hoog (man) en de ander laag (vrouw) van stem  ;D
;D Wilma

Thnx :)
Ik hoop dat ie geen bestanden kwijt maakt :-X
Het jonge grasje is helaas doodgegaan... En nee, niet door de bloedluis ;) Ik vond haar veel en veels te klein.. Dus ik hield er al rekening mee. Ik ben bijna klaar met t inspuiten van de spullen in de voliere. Ik had al 2 bussen gekocht, maar ik kom er toch net 1 te weinig... Ik moet nog 3 kleine blokjes spuiten en t binnenhok... Dat doe ik morgen :) En dan hoop ik maar dat ik snel van t ongediertje af te zijn