Hobbykwekerij Sephora Linda - ronde voorbij

Gestart door Lin, 29 maart 2007, 08:20:51

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Lin

Ik snap dat je er van ontdaan bent, is ook niet niks zeg! Sterkte ermee.

Mara

Saar

Hoi Lin
Veel sterkte :(
Groetjes Saar :-*

Christine

Hoi Linda
Heel veel sterke!

Knuffel
Christine :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

eefje nieuwenburg

oh wat sneu alle moeite van de jongen en van jou voor niks :'(

hou je haaks hoor :-*

groetjes eefje

Mandy

Ja dat is zwaar balen.  :(
Je gaat automatisch denken had ik maar zus of zo maar het is niet anders, je kan er niks aan doen, door jou hebben ze juist nog een kans gehad, alleen heeft de natuur anders beslist.
En stil staan bij hoe deze jonkies hadden kunnen zijn heeft geen nut en doet alleen maar pijn, focus je op de 3 jongen die je nog hebt en probeer ervan te genieten hoe die steeds groter en sterker worden, daar doe je het toch allemaal voor. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

margreet

hallo Lin,

Jammer hoor Lin, je hebt het gewoon niet zelf in hand als ze nog zo jong zijn en de ouders het niet oppakken.
Daar kun je gewoon niets aan doen, misschien hun lijden alleen verlengen.
Een troost, beter nu dan over een paar weken.
Knuffel voor je andere schatjes, geniet maar van ze.

groetjes Margreet

Wilma1

Hoi Lin,

Wat triest bij jou.... ik kan me gehel voorstellen dat je behoorlijk ontdaan bent....

Ik was even kijken wat ik allemaal "gemist"  heb aan notificaties en kom dit tegen....

Gut en stuur ik je "doodleuk" een IM....  :-\

Hopelijk gaat het verder goed...
:-\ Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Karin

Wat jammer zeg  :'( De natuur is hard  ::) Ik had dit broedseizoen ook 3 dode jongen en steeds vraag je af waarom ?  :(
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Valerie

He Lin,

Wat jammer van die jonkies. Zie ik eerst zulke lieve foto'tjes, lees ik iets verder dat ze er niet meer zijn. En het ergste is dat het gewoon de natuur is en je er niks tegen kan doen.
Heel veel sterkte!

Rianne

Lin

Bedankt dames!  :-*

Laat ik maar afsluiten hiermee met fotos van hun. dan ga ik daarna de drie jongen plaatsen die het wel goed hebben.

De lutino die het niet gered heeft. Hier zie je duidelijk aan de kop dat het tekort kreeg.

de albino die het niet redde.

En dan het kleintje even per foto. Meteen eruit gehaald om zo beter op te warmen. Je ziet het kopje en dat ademde een hele tijd niet. De volgende dag was hij echt een actief bolletje. Dat weet Inge wel die was toen op bezoek.

http://www.youtube.com/watch?v=OF6rehiZ_j4
------------------

En dan de groters die het wel goed doen. De fotos neem ik echter telkens voor het voeren.

De oudste

De tweede witmasker

en de cinnamon (geelwang)

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

ManjaV

Hey Lin,

Wat ontzettend jammer van de kleintjes. Ze zijn zo fragiel, maar toch hoop je dat ze het redden...en dan redden ze het toch niet...
Ach...en dat kleintje in het eitje...zo heb ik het nog nooit gezien...
Balen dat hij hij het ook niet gered heeft.
Gelukkig gaat het goed met de andere kleintjes. Een paar hebben zelfs de oogjes al open!
Yariki zit trouwens steeds op de grond in de beukensnippers te graven en maakt daarbij kirrende geluidjes. Ik vraag me af of ze eitjes wil leggen, want tot nu toe heeft Timmy al ontzettend vaak op haar gezeten.  :-\ ::) ;D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Rianne

Voor het voeren??

Dit valkje ziet eruit alsof ie een skippybal heeft opgegeten! ;D