Dagboek, Lieve en een beetje lelijke Krijs & beauty Lilo

Gestart door Phoebe, 31 januari 2007, 22:08:22

« vorige - volgende »

Rianne

Hoi,

zo zag mijn Tinco er uit toen hij hier kwam wonen:

En zo ziet hij er nu uit:

Ik weet zeker dat Krijs ook een prachtig valkje wordt! :D

Waren je benen ernstig verbrand of viel het mee? Klinkt inderdaad erg pijnlijk :-\

Riny

Hoy Phoebe
Hoera voor Krijsje!!
Ja hij komt er wel maar het zal tijd nodig hebben.
Als ik het zo hoor van jou , is het een druk valkje, dus die verbrandt ook veel.
Maar zolang die kleine Krijs zo druk is gaat het helemaal goed.
Als die stil in een hoekje zou zitten kijken heel de dag door , dan was het weer iets anders.

Jou wil ik graag beterschap wensen.
Het lijkt me alles behalve prettig.
Heb je veel pijn?
Groetjes Riny
[/size]

Diaantje

jeetje vervelend hoor van je been.. Ben je ermee naar de dokter geweest? Veel beterschap!
Fijn dat Krijs weer iets is aangekomen!

Groetjes

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

kimmie

Heey Phoebe,

Hoe is het nu met je been...?
Zal wel zeer pijn hebben gedaan...

Wat goed van Krijs dat hij is aangekomen!!

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady

Phoebe

Hoyy Rianne,
Jeetje wat is tinco mooi geworden zeg. Ik hoop echt dat Krijsje ook mooi gaat worden, al zit er wel voderingen in want hij begint zwarte spikkels op z'n hoofd te krijgen. Komen die veren dan nu toch?!!

Hoyy Riny,
Ja Krijsje kan er wat van hoor. Wordt er af en toe wel erg moe van en Lilo ook. Heb haar nu even van die druktemaker gered en ze zit nu gezellig bij mij op de schouder achter de computer. Schreeuwen, rond vliegen, roepen en ga zo maar door. Ach het is zo'n schatje.

Heyy Snoepie en Kimmie
Met me been gaat het redelijk moet morgen ochten weer op controle komen bij de huisarts even zeker weten dat het niet gaat onsteken

Van de week ga ik m'n computertafel verplaatsen van m'n slaapkamer naar m'n vogelkamer. Al ben ik nu wel weer een beetje aan het twijfelen, af en toe kunnen ze een herrie maken met z'n tweetjes en zeker Krijs die zodra hij mij ziet niet meer ophoudt. Maar met m'n computer tafel daar kunnen ze vaker en langer los, vind ik ook wel erg gezellig. En dan in het begin maar koptelefoon op en muziek aan  :P
Liefs van de beestenbende:
Krijs & Lilo
Mobi & Lieve
Sien & Chim
Ot & Pheeps[/glow]

Phoebe

Oh ja Krijs woog vandaag 72 gram = 2 grammetjes erbij!!!!!
Hij zit nog steeds op 4 maaltijden, wanneer kan ik nu overgaan naar 3, zat zelf te denken als hij 75gram weegt
Krijs & Lilo
Mobi & Lieve
Sien & Chim
Ot & Pheeps[/glow]

Riny

Hoy Phoebe
Je zou nu ook al over mogen gaan naar 3 voedingen.
Als je maar goed in de gaten blijft houden wat Krijsje weegt.
Hij zal toch zelf ook een keer moeten gaan eten.
Groetjes Riny

Phoebe

Hey hey
even een update over kleine Krijs. Het gaat lekker met hem. Hij weegt nu ongeveer 82 gram en zit op 2 maaltijden per dag. Een paar daagjes 1 maaltijd geprobeerd maar daar viel hij toch wat van af. Dus nu krijgt hij s'ochtends een mengeling van eivoer met een beetje pap in een bakje, zodat hij dat zelf moet eten. Alleen om 19:00 krijt hij nog 100% pap van een lepel.
Hij begint wel mooi in de veren te komen. z'n hoofd is aan een kant al bijna helemaal bevederd. De andere kant blijft een beetje achter, maar daar zit ook nog een diepe put met een bult eromheen kadootje van z'n ouders  :P  Ben wel een beetje benieuwd welke kleur hij nou krijgt. Ik dacht een wildkleurtje maar begin een beetje te twijfelen. De buitenste staartveren zijn geel, en in z'n vleugels zitten zeer lichtgele veren. Z'n kop is weer meer een beetje geelgroene veren.
Lilo kan er trouwens ook wat van. Die is soms nog krijseriger als Krijs. Ze vind Krijs nog steeds niet echt leuk, terwijl hij haar wel regelmatig opzoekt, maar dan gaat zij er direct vandoor (mischien komt dat omdat Krijs haar af en toe gebruikt als landingsbaan  :o )
Nog wat fotootjes
Lekker smullen, en Lilo wil mee doen

Jammie Jammie

Lilo wil even controleren of het wel echt naar aardbeitjes smaakt
Krijs & Lilo
Mobi & Lieve
Sien & Chim
Ot & Pheeps[/glow]

kimmie

Hoi Phoebe,

Wat gaat het goed met Krijs...
Hij gaat nu een beetje goed in de veren zitten...
Nu alleen nog zelfstandig eten :P

Mooie foto's!!

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady

maveef

Hy phoebe,

Krijs ziet er al stukken beter uit he, ik hoop voor je dat hij snel zelfstandig gaat eten. Ben ook benieuwd hoe hij er precies uit komt te zien :) Maar je zag bij Rianne dat Tinco ook prachtig is geworden en krijs wordt dat ook als hij al zijn veertjes weer heeft!

Heel veel succes en sterkte! ook met je been veel sterkte!

Mara

Hoi Phoebe

Krijs begint er steeds beter uit te zien, nou nou, wat een schoonheid. Maar hij lijkt me toch echt een wildkleurtje.

Groejtes

MAra

Itchy

wat nou lelijk, ik vind 'm prachtig. komt helemaal goed met krijsje. :) ;)

Diaantje

Hoi Phoebe,

Ik las bij de herplaatsing dat je Krijs en Lilo wilt herplaatsen...
Ik kon me herrinneren dat ik nog eens in je dagboekje had gereageerd. ;D
Jammer dat je ze weg moet doen...
Zielig als je geen tijd voldoende meer voor ze hebt..
Ik werk zelf ook full time mijn valkjes hebben daar geen last van, maar kan me ook voorstellen dat het erg lastig is met je katten..

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.