Dagboek van Izzie & Spikey. Kan een slot op.

Gestart door danielle, 28 februari 2007, 19:39:40

« vorige - volgende »

Silke *

Hoi Danielle!

Ik wens je erg prettige kerstdagen en een héél gezellige kerstavond! Maak er iets leuks van!  ;)

Dikke kerstzoen,
Silke  :-*

Hahaha, de mijne zijn gelukkig al uit de rui!  :D In de zomer heeft het dan precies gesneeuwt bij ons, er hangen overal pluisjes aan de volière  :)

Yvette

Joepie en ik wensen jou een hele fijne kerstdagen toe en een gevleugeld 2008

Mara

Anja

Hoi Danielle,

We wensen jou - en hen die jou omringen
het allerbeste voor het nieuwe jaar
geluk in grote en in kleine dingen
maar bovenal: gelukkig met elkaar!

*Manon*

Hoi Danielle,

Heel fijne kerstdagen gewenst...

Groetjes Manon

Monky

Hi Danielle,

Prettige Kerstdagen.

Groetjes,
Monique

Bello

Danielle,

Wij wensen jullie fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2008

Ivo en Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Marc van de Kuifjes

De Kuifjes van Wilgendaal

wensen jullie

een

:D Vrolijk Kerstfeest! :D

vanwege

Rikske, Fikske, Elmo en Swingie

Marc, Diane en Leentje

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

*~Jeanine~*

Hoi Danielle,

Hele fijne kerstdagen toegewenst  :-*

Groetjes,
Jeanine.

Diaantje

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

danielle

Super bedankt voor jullie lieve wensen  :) .
Ik was helemaal verrast toen ik mijn dagboekje aan het bekijken was. Jullie zijn echt schatten!

Zo en ik ben eindelijk weer terug en heb eindelijk weer tijd om lekker op het forum te zitten  ;D .
Ik ga dit weekend eens de tijd nemen om weer zoveel mogelijk bij te lezen. Sorry voor mijn lange afwezigheid.

Alvast even een klein updatje:
Ja ik ben verhuist met mijn vogeltjes. Het was veel werk, maar het resultaat mag er wezen. Mijn vogeltjes hebben ook een leuke plek gekregen en zijn nu al aardig gewend.
Het is een keer een beetje mis gegaan, omdat Izzie tegen het raam aanvloog, ze had hierdoor een klein schaafwondje bij d'r neus en boven d'r oog. Gelukkig was er verder niets te merken aan haar.
Ik durf haar nu alleen maar in de avond eruit te halen, als de gordijnen helemaal dicht zijn. Als ik die overdag dicht doe, is het echt veel te donker, dat is dus wel jammer. Weten jullie hoe ik dat het beste kan aanpakken? Want ik vind het jammer dat hierdoor haar vlieguurtjes worden beperkt.
Ook een nadeel is, dat de keuken in dezelfde ruimte is en dat is natuurlijk niet zo goed voor de vogels, vanwege de stoffen die vrij komen met het koken. Ik probeer hierbij goed te luchten en niets aan te laten branden. Wat kan ik hier meer aan doen? Ik heb ook geen geld om nieuwe pannen te kopen en de meeste zijn van tefal en die bevatten volgens mij teflon, toch?

Izzie is nog steeds flink in de rui, de veertjes zijn goed rommelig en ze zit onder de stekels. Ik heb nog nooit een vogel gehad die zoveel veertjes verloor. Maar ze is daarbij wel vrolijk en actief en nog steeds super aanhankelijk. Wat een kroelkont is het zeg, nog erger dan Tommie. Je merkt heel goed het verschil dat Izzie een vrouwtje is dat TOmmie een mannetje was. Tommie was gek op kroelen, maar had niet de rust om een half uur of zo bij je te zitten, hij was constant op zoek naar iets, daarbij was hij super eenkennig en wilde alleen maar bij mij zitten en gekroeld worden door mij. Izzie daarentegen kan echt uren bij me zitten, zonder de behoefte te hebben om iets anders te gaan doen en is absoluut niet eenkennig.
De grasjes zijn er nog niet uit geweest. Ik heb de kooi wel open gehad maar ze durfen nog niet.

Met oud en nieuw ben ik hier, dus kan ik ze een beetje op hun gemak stellen.

Verder heb ik wel een leuke kerst gehad, ik moest in de ochtenden werken, maar in de avond heb ik het met familie gevierd. Vandaag ook nog gewerkt, maar nu ben ik lekker 4 dagen vrij. Heerlijk!

En ja dus jullie kunnen in de komende dagen echt wel foto's verwachten. Volgens mij weten jullie helemaal niet meer hoe Izzie en de grasjes eruit zien  :-[ .

Heel veel groeten van Danielle

Anja

Hoi Danielle,

We weten idd niet meer hoe ze er uit zien :P :P :P

Voor de ramen kun je stickers kopen om die daar op te plakken. Deze zijn er in de vorm van vogels.

Voor het koken kun je er ook nog voor zorgen at je een goed afzuigsysteem hebt. Luchten zoals je zelf ook al aangeeft.

We wachten hier geduldig op je foto´s en neem je tijd om alle boekjes door te lezen.

Groetjes Anja

Yvette

Welcome back Danielle en neem gerust de tijd om alle boekjes door te lezen
En ik vind het erg fijn dat je in je nieuwe huis enorm naar je zin hebt en voor je Izzie is het ook erg leuk als ze meer vlieguurtjes kan krijgen

Mara

Hoi Danielle

Fijn om weer wat van je te lezen.

Mara

*Manon*

Hoi Danielle,

Ik lees nu pas dat het weer goed is tussen jouw en je vriend ??? ???
Wat stom van mij zeg.... Maar ik ben heel erg blij voor jullie ;D

Groetjes Manon