Dagboek van Izzie & Spikey. Kan een slot op.

Gestart door danielle, 28 februari 2007, 19:39:40

« vorige - volgende »

Sharon

Hoi Izzie,
wat een leuke update heb je weer gegeven zeg!
Ik heb van je verhaal genoten.
Ik ben echt heel blij om te horen dat alles zo goed gaat daar. Dat je lekker van je baasje en de grasjes geniet, en zo lekker actief bent. Ja, het is geen makkelijke periode voor jullie geweest meid. Gelukkig ben je er nu weer bovenop aan het komen.
Geniet maar lekker van je baasje en de grasjes.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*~Jeanine~*

Hoi Izzie,

Geweldig om weer eens van je te horen en SUPER dat het zo goed met jou je baasje en de grasjes gaat.
Dat is wel een heel leuk vooruitzicht om samen met de grasjes gezellig in 1 grote kooi te wonen.

Je krijgt heel veel kroeltjes van Zazou.

Groetjes,
Jeanine.

Diaantje

Hoi Danielle,

Beetje laat van mij maar ik zag dat je jarig bent geweest...
Alsnog gefeliciteerd!
Ik ben ook zo weinig online... :-\
Ik vindt je verhaaltje van Izzie echt super lief!
Leuk hoor dat ze samen bij elkaar zitten, gezellig...

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

*Manon*

Hoi hoi,

Inderdaad super om te lezen dat het weer de goede kant met julie op gaat.
En wat fijn voor je Izzie, dat je bazinnetje je zo lekker kroelt!
En ja.. ik kan me voorstellen dat het met de grasjes gezelliger is in de kooi dan alleen, maar jij vermaakt je prima zo te lezen!

Goed bericht!

Groetjes Manon

Sharon

Hi Danielle,
alles nog goed met jou en de vogeltjes? Vast wel.
Jullie gaan zeker binnenkort verhuizen, of niet? Alvast heel veel plezier en succes met de verhuizing hoor!

Liefs
Sharon

P.s.: ik heb examens, dus zal niet veel meer op het forum zijn de komende 2,5 week...
Hun dagboekje

danielle

Hoi Yvette,
Dank je wel. Genieten doen we zeker.

Hoi Sharon,
Jij ook bedankt. De vogeltjes vermaken zich echt prima. Ik ben echt zo blij met ze.

Hoi Jeaninne,
Ja gezelschap is altijd erg leuk, ik verbaas me er toch over dat Izzie het goed kan vinden met de grasjes.

Hoi Diaantje,
Dank je wel  :) . Ik zit de laatste tijd ook niet zoveel op het forum. Het is dan moeilijk om alles bij te houden.

Hoi Manon,
Ja van dat kroelen genieten Izzie en ik volgens mij net zoveel van.
En ook al heb ik niet zo veel vogeltjes meer, het is toch een gezellige bende bij elkaar ;D .

Hoi Sharon,
Ja de verhuizing zit er aan te komen, ik schrijf hieronder een update.

-----------------------------------------------------------------

Hallo allemaal,
Zo dat is al weer lang geleden. Druk bezig met werk/ school en daarom heen heb ik ook elke keer nog van alles te doen.

Met Izzie gaat het erg goed. Ze zit nu flink in haar eerste rui en daar heeft ze wel hinder van. Ze vindt het nu nog fijner om flink gekriebeld te worden, want al die los zittende veertjes kriebelen nogal. Izzie is echt een heel speels vogeltje, ik verbaas me erover hoe druk ze is en ze echt constant met alles kan spelen. Het is daarom ook een heel makkelijk vogeltje. Als ze uit de kooi is, vermaakt ze zich prima. Ze is ook absoluut niet eenkennig (wat Tommie wel was) want ze laat zich echt door iedereen aanhalen. Wat er ook voor zorgt dat iedereen gek is op haar. En hard fluiten of krijsen doet ze ook niet. Het is gewoon echt een ideaal vogeltje  ;D. Ik heb ook het idee dat ze echt gelukkig is en er ook goed tegen kan om als valkje alleen te zijn. Daar ben ik wel heel blij mee, omdat ik gewoon geen tweede valkje kan aanschaffen.

Met Sammie en Sjimmie gaat het ook erg goed. Meestal zitten ze gezellig in hun kooi. Sjimmie is er nu twee keer uit geweest en oh wat geniet hij ervan.

Volgend weekend ga ik verhuizen. Dus dat wordt lekker druk. Ben benieuwd hoe de vogeltjes op de nieuwe omgeving gaan reageren.

Daarbij is het toch weer goed gekomen tussen mijn vriend en mij, tja we kunnen gewoon niet zonder elkaar  :-[ . Het gaat echt super goed en ik zit weer echt goed in mijn vel.
We gaan wel gewoon verlopig apart wonen, dus de verhuizing gaat gewoon door.
Mijn vriend woont nu in Eindhoven. Het kan dus gaan voorkomen dat ik Izzie wel eens mee ga nemen. Ik heb daar al een kooi neergezet, nu moet ik nog even een reis kooitje kopen. Mijn grasjes neem ik echt alleen mee als ik echt lang weg ga. Ze vermaken zich namelijk prima met elkaar (en kan vanwege mijn werk, ze toch schoon water en eten geven). Maar Izzie houdt toch wel van de aandacht en wil ik liever niet te vaak alleen laten.

Heel veel groeten van Danielle

Yvette

Wat ben ik ontzettend blij voor je dat alles goed gekomen is en Izzie heel erg gelukkig is

Dierenfreackske

Ik ook en ben blij dat allesgoed gaat met Izzy !!
Goed dat het terug goed is met jou en je vriend en dat hij hopelijk ook voor Yzzy goed is he !! Grtjs Ann

Mara

Hoi Danielle

Het is dus toch goed gekomen tussen jou en je vriend? Dat is fijn voor jullie en ik hoop dat het nu ook gewoon goed blijft gaan.

De grasjes hebben elkaar, dat is fijn dat zij zo goed met elkaar kunnen opschieten en dat je Izzy meeneemt, is zeker goed, vooral als ze zoveel van aandacht houdt.

Liefs

Mara

*~Jeanine~*

Hoi Danielle,

Alleen maar goed nieuws hier.
Ik ben heel erg blij voor je.

Groetjes,
Jeanine.

Sharon

Hoi Danielle,
alles goed daar?
Ik ben blij om te horen dat het zo goed gaat met Lizzie. Is ook fijn voor jou natuurlijk, dat ze toch nog steeds prima naar haar zin heeft.

Ik ben ook blij voor je dat het weer goed is tussen jou en je vriend. Hopelijk blijft het nu zo.

Veel succes met de verhuis aankomend weekend!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Yvette

En gaat het nog steeds erg goed met jou, Izzie en parkietjes en je ook met met je vriend

danielle

Hallo allemaal.

Hier een kleine update over de vogeltjes.
Ik heb het momenteel erg druk, vanwege de verhuizing.
Als ik eenmaal verhuisd ben en alles een beetje op orde heb, kan ik weer wat meer op het forum zitten  ;D .
En natuurlijk weer eens foto's plaatsen, want dat is al weer heel lang geleden.

Izzie is momenteel echt flink in de rui. Haar veren zitten goed in de war en ze is een echt stekelvarkentje geworden  ::) .
Ze is dan ook wat stiller en zit het liefst bij mij en wil de hele dag geknuffeld worden. Alleen doet het vaak wel wat pijn, vanwege de stekels, maar toch moet ik door blijven knuffelen.
De vogeltjes zitten nu wat meer alleen, omdat ik nu veel in eindhoven zit. Dit omdat het zo geluidshorig is geworden in het appartement, sinds er nieuwe bovenburen zijn, dat ik niet meer tot rust kom en daar kan slapen.
Maar volgende week, krijgen ze weer lekker alle aandacht van mij  ;D . En vanaf dan ga ik Izzie ook meenemen, als ik naar eindhoven ga.

Groeten van Danielle

Dierenfreackske

Ach wat een lieverd is ze toch hoor !!
Superlief valkje is Izzie hoor !!!
Grtjs Ann

Sharon

24 december 2007, 13:54:40 #629 Last Edit: 24 december 2007, 15:43:47 by Sharon
Hun dagboekje