Dagboek van Izzie & Spikey. Kan een slot op.

Gestart door danielle, 28 februari 2007, 19:39:40

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Danielle

Ow meid, wat vreselijk zeg....

Heel veel sterkte met dit verlies.

Mara

Dafrinja

Heel veel sterkte.. :'(.je hebt inderdaad alles voor hem gedaan...Ook ik zit met tranen in mn ogen. :'( :'(..ik vindt het echt vreselijk voor je...

Sterkte de komende tijd...

Dafrinja
(Gizmo & Lizzy)

Bello

Heel veel sterkte hoor meissie van onze kant

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Dierenfreackske

O nee toch  ....he meid ....sterkte hoor  !!
Ik was al bang om het te lezen he !!!
Ik hoop dat je veel steun hebt hier en
thuis zodat je alles rustig kan verwerken !!
Zulke dingen heb je niet altijd in de hand he  !!!
Nogmaals  veel sterkte hoor  !!! Doegje Ann

carco

16 oktober 2007, 22:09:56 #469 Last Edit: 16 oktober 2007, 22:35:52 by carco
Heel veel sterkte met het verlies van Tommy.
Samen gestreden, maar de strijd verloren  :'(
Ik lees net ook de rest van je verhaal: wat zit jij in een moeilijke ellendige tijd zeg!
Maar Izzie ook wegdoen? Nee  toch zeker? Dat moet je niet doen hoor, daar heb je nu juist zoveel steun aan.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Kaatje

16 oktober 2007, 22:57:15 #470 Last Edit: 17 oktober 2007, 06:04:17 by kaatje98
Kijk eens lieve meid !!

Ik hoop dat je er wat aan hebt, maar ik heb vanmiddag ook nog 2 kaarsjes gebrand voor jou en Tommie ... het laat me gewoon niet los en voel het verdriet  :'(

Ik hoop dat je vannacht een beetje kunt slapen  ::)

Dikke knuffel ... liefs Karin

Mara

Hoi Danielle

Hoe is het vandaag met je?

Mara

Diaantje

O Danielle,

Wat verschrikkelijk. :'( :'( :'( :'( :'(
Ik was op vakantie, ik heb nu net alles gelezen..
Wat heb jij een enorme rot week gehad zeg!
Ik wil je enorm veel sterkte wensen..
je hebt het niet getroffen meis de laatste weken.. eerst Gijs,toen je vriend nu Tommie..
ik leef echt enorm met je mee.. ik schrok me rot toen ik dit las...
Hoe is het nu met Izzie??
Heeft zij geen last van die bacterie?

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

danielle

Hoi Diaantje,
Ja dat zal wel schrikken zijn voor je, dat je dit opeens leest. Een dag  voor Tomie zo ziek was, leek er ook niets aan de hand te zijn. Hij had nog van de trosgierst geschranst en vloog nog flink rond.
Echt onbegrijpelijk.

Hoi Karin,
Dank je wel is lief van je!

En ook bedankt: Mara, Yvette, Chantal, Carolien, Ann, Dafrinja, Sharon, Dorothe, Manja, Gerda en Anja (sorry als ik iemand ben vergeten)

--------------------------------------------------------
Het gaat niet echt goed met me, storte vandaag bijna in op mijn werk. Ik kreeg veel extra oproepen en was vandaag echt niet stressbestendig. Voel me helemaal down  :( .
Daarbij zijn er opeens nieuwe mensen boven me gaan wonen en die maken toch een lawaai..............

Ik maak me om meerdere dingen druk, misschien dat jullie mij daar antwoord op kunnen geven?

Ik kan in deze situatie echt geen nieuw valkje erbij halen. Kan een valkje ook alleen gelukkig worden, als ze dat eerst nooit is geweest?
Ik maak me namelijk wel druk om Izzie. Maar eigenlijk wil ik haar ook weer niet missen, ben toch aan haar gehecht. Ze komt wel bij me zitten als ik eerst wat eten bij me heb. Toen Tommie er was zat ze veel meer bij me, omdat Tommie dat voorbeeld aan haar gaf. Ook krijg ik haar amper meer de kooi in. Kan dit nog allemaal veranderen?

Ook denk ik dat ik Sammie ook beter kan behandelen met de medicijnen. Ik durf het er eigenlijk niet op te gokken dat hij het niet heeft. Ze zaten toch altijd met z'n allen op de ventilator waar ook poepjes van Tommie lagen. Ik zal het nog wel met da overleggen. Ik kan het niet aan om nog een beestje te verliezen.

Oh ik mis mijn lieve Tommie zo, ik was zo aan hem gehecht, hij was zo tam, hield zo van kroelen en kon zo leuk zingen. Zelfs al praten.

Groetjes Danielle

oh ja drinkt een valkje wel van water met medicijnen. Heb haar nog maar een keer zien drinken en toen trok Izzie een heel vreemd gezicht. Verder heb ik geen water bakje in haar kooi staan.

Anke

Hoi Danielle,
Wat ontzettend naar dat je lieve Tommie het niet heeft mogen overleven :'( :'(
Met tranen in mijn ogen zit ik je boekje te lezen.
Valkjes drinken over het algemeen goed water met medicijn. Soms (als het medicijn heel vies is) kan je het water wat zoeter maken. Maar dit zou ik wel even overleggen met de dierenarts of het wel kan naast het medicijn wat je geeft.
Is het misschien een idee om de ontlasting van Izzy en je grasje te laten testen op de megabacterie? Ik heb geen idee hoe ze elkaar besmetten met deze bacterie.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Ik wens je heeeeeeeeeeeel veel sterkte in deze zo moeilijke tijd.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sanne.

Hoi Danielle,

'k las vaak in je dagboek, maar 'k heb eigenlijk nooit wat gepost.
'k vind 't heel erg voor je dat je die lieve Tommie verloren bent  :'(
'k leef met je mee en 'k wil je heel veel sterkte wensen...

Groetjes,
Sanne

Inge88

Vind het echt heel erg voor je Danielle, wat een narigheid! En nog zo jong. Wens je heel veel sterkte.
Ik las ook over je vriend, nu ex-vriend. Dat moet ook niet makkelijk zijn.

Tommie is toch niet in aanraking geweest met andere vogels? Behalve die van jouzelf, en Izzie is dan wel een nieuwkomer, maar dan zou zij het ook moeten hebben toch? Hoe kan hij dan geinfecteerd zijn geraakt met het virus?

Yvette

Hoi Danielle

Ik wens jou heel veel sterkte de komende tijd
En ook dat je nieuwe buren heel erg vervelend en lawaaiierg zijn en dat je op dat moment even niet kunt gebruiken

Kaatje

Hoi Danielle,

Eerlijk gezegd weet ik nog steeds niet de juiste woorden te vinden ( die zijn er ook niet denk ik  :'( ) maar wens je al het beste toe ... Doe het maar rustig aan met alles en denk ook even aan jezelf !!

Liefs Karin

♥Debby♥

Hallo Danielle,

heb net de laatste dagen van je dagboekje doorgelezen.. ik ben er stil van.. heel veel sterkte!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.