Dagboek van Izzie & Spikey. Kan een slot op.

Gestart door danielle, 28 februari 2007, 19:39:40

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hey ....het is normaal hoorvan Izzy denk ik .....ze zal
ook wel niet weten wat er allemaan gebeurd en zal dat ook wel aanvoelen als je je wat down voeld denk ik en met Tommie die er niet meer is is het toch ook wel weer wennen aan de nieuwe situatie ....ik weet ook wel dat je hem verschrikkelijk mist he !!! Izzy waarschijnlijk ook maar ze zal wel weer veel bij jou komen hoor ....ze zal natuurlijk ook moeten wennen omdat haar maatje weg is he !!! Grtjs Ann

Mara

Hoi Danielle

Ik zou wel Sammie behandelen, en eventueel Sjimmie ook. Maar dat kun je het beste met je da even bespreken.

Wat Izzie betreft, ze rouwt om haar vriendje, dat is heel erg normaal. Ik heb er hier binnen twee zitten die een tijdje terug Lotje zijn verloren, het duurt een tijdje maar ze wennen aan het feit dat diegene er niet meer is. Het scheelt misschien ook dat Izzie Sammie en Sjimmie nog heeft. Daar zal ze wel wat steun en troost bij kunnen vinden.

Liefs en heel veel sterkte.

Mara

danielle

Dank jullie wel!
Ik heb de dierenarts  gebeld. Het kan zijn dat ze lang weigeren om te drinken van water met medicijnen, vogels kunnen ook heel lang zonder water. Maar uiteindelijk gaan ze er wel van drinken.
Sammie ga ik ook behandelen, de arts zei wel dat er weinig kans is dat het goed aanslaat, omdat grasjes nog minder drinken. Maar daar is misschien bij mij een voordeel, want sammie drinkt juist veel, omdat ze altijd al een  wat zwak maagje heeft (is niet iets zorgelijks, daar kunnen ze gewoon heel oud mee worden, dr. Hedwig heeft haar al eerder helemaal gecontroleerd).
Sjimmie hoef ik niet te behandelen, omdat ik haar er nog nooit uit heb gehaald en ook nooit heb vastghouden en het dan ook geen zin heeft omdat ze weinig drinkt.
Ik moet wel even vragen of ik Sjimmie over een week bij Sammie kan doen, want dat word ook wel eens tijd, om die twee te matchen.

-------------------------------------------------------
Morgen een erg zware dag voor me..........
Ik heb Tommie nog niet kunnen ophalen, mijn vriendin was gekomen, maar gister was de hele dag de dierenarts er niet. Vandaag kan ook niet, heb ook geen auto.
Dus het moet morgen. Mijn ex-vriend heeft nu al een studio'tje in eindhoven gevonden en krijgt vandaag de sleutel. Morgen worden dus al zijn spullen meegenomen en dan moet ik een keer meerijden om Tommie op te halen.
Ik ga hem denk ik wel alleen begraven, want ik denk dat het me anders allemaal veel te veel word.

Met Izzie gaat het redelijk, eet goed en weegt nog 90 gram. Ze brabbelt weer wat, maar blijft nog wel veel roepen. Af en toe blijft ze bij me zitten, maar ze vind het nog leuker om te spelen bij het huisje of op de ventilator. Je merkt echt nog dat het een jong valkje is.

Groetjes Danielle

Kaatje

Hoi Danielle,

Heel veel sterkte met het ophalen van Tommie ! Zoek maar een heel mooi plekje voor hem uit ... jemig, ik krijg gewoon weer een krop in mijn keel  :(

Nogmaals heel veel sterkte hoor, hou je haaks meid !!

Liefs Karin

Carin

Heey meis,

Ik heb even jouw boekje bijgelezen. Wat heb je veel te verstouwen gekregen afgelopen periode.

Ik wens je heel veel sterkte en denk aan jezelf!

Anja

Hoi Danielle,

Heel veel sterkte voor morgen als je Tommie op gaat halen.
Ik zal aan je denken.

Groetjes Anja

Sharon

Hoi Danielle,
slim van je om Sammie en Izzie ook preventief te behandelen. Zo weet je zeker dat hun niets overkomt.
Ik ben blij om te horen dat Izzie nog steeds goed eet en dat ze weer begint te brabbelen. Ik hoop dat ze niet al te lang verdriet zal hebben.

Ik wens je morgen heel veel sterkte meid.
Zoek maar een mooi plekje voor hem uit en geef hem maar een mooi afscheid.
We zullen aan je denken.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Yvette

Heel veel sterkte met het ophalen van Tommie
Maar ik zal morgen even aan je denken

Mara

Hoi Danielle

Ik wil je ook voor morgen heel veel sterkte wensen. Het zal niet makkelijk worden, zeker niet. Ik denk aan je.

Wel fijn dat Izzie er toch wat meer vrede mee lijkt te hebben. En het is zeker goed om Sammie te behandelen, al is het maar preventief hoor.

Sterkte ermee.

mara

Anke

Hoi Danielle,
Veel sterkte morgen met het ophalen en begraven van Tommie.
Heb je al een mooi plekje in gedachten?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Bello

Hoi Danielle

ach gossie morgen word dus de zware dag voor je.

Was het huisje waar je in woont van jou? Omdat je ex vriend iets anders heeft gevonden?

Begraaf je Tommie maar in je eentje en doe het op je gemakkie.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

danielle

Hoi Dorothe,
Het was een gezamenlijk appartementje. Ik mag er zo lang blijven totdat ik ook iets nieuws heb. Het is namelijk veel te duur. Het zal wel leeg worden naar morgen  :-\ .

Hoi Anke,
Tommie krijgt een plekje naast Gijsje. Dat is in een hele mooie park vlak bij waar ik nu woon.

Hoi Mara,
Ja word zware dag morgen, moet in de ochtend ook nog werken.
Izzie is al wat rustiger, hierdoor mis ik wel nog meer de serenades van Tommie. Ik hoop dat ze beide van het water gaan drinken, het zal wel niet echt lekker zijn.

Hoi Yvette,
Dank je wel

Hoi Sharon,
Ja ik kan het niet verdragen om nog meer beestjes kwijt te raken. Dus hoop dat het goed werkt. Vooral bij Izzie omdat die bijna zeker de schimmel ook heeft. Ik hou haar goed in de gaten.

Hoi Anja,
Dank je wel

Hoi Carin,
Dank je wel. Ja alles komt tegelijk bij mij. Als je me zo'n 4 weken geleden had gevraagd hoe het met me  ging had ik gezegt: uitstekend. Ik probeer aan me zelf te denken. Maar lukt moeilijk, eten lukt niet goed, moet veel overgeven. Slapen lukt gelukkig weer een beetje. Maar ja mijn lichaam is gewoon helemaal van slag, dat zal met de tijd wel weer beter worden.

Hoi Karin,
Dank je wel. Ik heb al een mooi plekje in gedachte voor TOmmie.

Groetjes Danielle

Sally

Hallo Danielle,

Ik wil je alvast veel sterkte wensen voor morgen! Het zal een zware dag worden.
Ik denk aan je!

Groetjes

Dierenfreackske

Heel veel sterkte voor morgen en zoek maar
een heel leuke plek uit voor Tommie !! Ik
krijg het echt moeilijk als ik dit lees hoor !
Grtjs Ann

carco

Heel veel sterkte morgen met de loodzware dag.

Doe je ook al wat druivesuiker of roosvicee door de ab heen zodat het wat lekkerder wordt?
En wat ik nu ook doe is ze geen groenvoer geven voor de tijd van de kuur, daar zit nl. ook vocht in en dan drinken ze weer minder.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!