Dagboek van Izzie & Spikey. Kan een slot op.

Gestart door danielle, 28 februari 2007, 19:39:40

« vorige - volgende »

Diaantje

Hoi

Leuk zeg die foto's Tommie is echt mooi hoor!
Die prijs van pellets valt inderdaad mee ik dacht ook dat ze duurder waren.
Ik geef daar naast gewoon voer van Xtravital en hij eet het allemaal.
Lekker zeg dat Tommie gister lekker in je nek ging slapen....
Tjippy zit zich al een uur te wassen en af en toe mag je hem kroelen en dan ineen sals ie het zat is dat gaat ie lopen happen, met andere woorden van nu ben ik het zat, ga weg..haha..

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Diaantje

Dagboek Tjippy en Yuki

danielle

Hoi allemaal,
Ik mag nog even snel een berichtje sturen van mijn baasje. Ze is net terug van haar werk, maar ik kreeg gelukkig aandacht van mijn tweede baasje.
Het gaat heel goed met me  :). Mijn vleugeltje blijft al goed op zijn plek zitten. Ik oefen al vaak om met mijn vleugels te flapperen. Ik hou me dan stevig vast aan mijn stokje en ga dan met mijn vleugels wapperen. Ik speel ook veel en eten blijft nog mijn grote hobby.
Ik ga me maar even verstoppen, want ik denk dat ik zo moet gaan slapen en daar heb ik geen zin in.

:-*Tommie

*Manon*

;D ;D ;D ;D Die Tommie,

Wat ben je toch een grappig vogeltje!
Gelukkig gaat het al beter met je... aan je praatjes te horen!

Wordt maar snel weer beter
:-*

Diaantje

Hoi Tommie,
Wat fijn dat het beter met je gaat!
Leuk is dat het fladderen als je je stokje vast houd.. dat doet Tjippy ook heel vaak..
Dat moeten jullie in de zomer al shet heel warm is maar vaak doen, zo een lekker windje..

Dagboek Tjippy en Yuki

maveef

Een schatje die Tommie, ja het is wat bij die enge man he, maar gelukkig voel je je nu wel beter :)
Lieve foto's :)

danielle

Hoi allemaal!!!!!!!!!!!!

Het is wel handig om er schattig uit te zien, nu word ik ontzettend vaak geknuffeld  ;D
Ik vroeg me af of jullie valkjes ook zo van eten houden? Ik kan namelijk wel een uur achter elkaar eten. Alleen krijg ik wel elke dag dezelfde hoeveelheid, dat is wel jammer.
Verder heb ik ontdekt dat spelen echt leuk is. Ik heb net een heel rondje door mijn kooi gemaakt en met alles gespeeld, ik eindig natuurlijk weer voor mijn etensbakje.
Gister heb ik de hele avond bij mijn baasje op de bank gezeten en heb me toen de hele tijd vermaakt met een ketting. Hij blonk ook zo mooi. Eerst zat hij om mijn baasjes hals, maar toen moest ze de hele tijd lachen  ;D. Ik vond dit wel leuk, maar ze haalde hem er jammer genoeg van af. Maar toen ging ze hem steeds bewegen en hield hem heel hoog en ik er maar als een gek achteraan.
Met mijn vleugeltje gaat het goed hoor, ik vlieg nog niet, maar ik train ze al wel. Dan kan ik dadelijk als de beste vlegen.

:-* :-* jes van Tommie

*Manon*

Hoi Tommie,

Fijn dat het zo goed met je gaat. Ik heb ook een valkje en die heet Pipi, die eet ook graag maar geen uur achter elkaar.

Jij bent dus echt een vreetzak... ja dan moet je ook wel veel bewegen en praatjes hebben hé, anders wordt je straks nog een heel dik valkje, maarre...
heb een foto gezien toen je aan het eten was van de trosgierst..... man man wat kun jij boos kijken zeg....  ;D
:-*

danielle

Citaat van: Kruimel op 14 maart 2007, 14:41:30
Hoi Tommie,
heb een foto gezien toen je aan het eten was van de trosgierst..... man man wat kun jij boos kijken zeg....  ;D

Ja, maar dat zijn toch ook geen manieren............mij een beetje storen met zo'n vervelende lichtflits als ik aan het genieten ben van het eten.  :censuur ...........ja daar ga ik dan boos van kijken.

Diaantje

Hoi Tommie,

Ik ben blij dat het weer beter gaat na al het ongeluk van de afgelopen tijd in jou nog maar korte leventje...
Zit jij ook overal aan te knagen?
Tjippy nl wel... je moet een een schuifspeldje(zonder de dopjes aan  het eind) proberen die vind Tjippy toch helemaal geweldig..
Leuk dat jij zo weg bent van je speeljes...
Ennnuuhh nog niet gaan vliegen he, anders gaat het weer mis..nog even je rustig houden...

Dagboek Tjippy en Yuki

danielle

Hoi Allemaal  :D

We krijgen vandaag bezoek hoorde ik van mijn baasje. Ik vind het altijd wel leuk als er mensen langs komen, dan krijg ik lekker veel aandacht  ;D. En vandaag komen ze ook nog speciaal voor mij langs, om mij te bekijken. Mijn baasje vond dat ik er wel mooi uit moest zien, dus vond ze dat ik maar nat gemaakt moest worden. Opeens werd ik besproeid met heerlijk water. Ik vond het echt lekker, ik ging lekker met mijn vleugeltjes flapperen en op mijn kop hangen. Sammie was ook lekker mee aan het genieten, maar Gijsje is een bangerik die was alleen maar aan het schelden en aan het vluchten.
En toen was ik nat en zag ik er niet meer uit  :-[.
Ik was een beetje aan het rillen, wou mijn baasje me droog maken met een doekje, maar dat vond ik niet leuk hoor.
Toen dacht ik ik ga maar fladderen. Ik kan al niet goed fladderen, maar als je nat bent lukt het helemaal niet  >:(. Had niemand dat mij even kunnen zeggen, ik kan toch nog niet alles weten. Gelukkig viel ik niet zo hard, maar schrok wel hoor.

Ik vind dus dat ik al goed kan vliegen en dat mijn vliegverbod al lang genoeg heeft geduurt. Mijn baasje denkt daar anders over, maar ze kan me niet altijd tegen houden hoor, ik word snel  :D.
Maar mijn vleugeltje zit al goed op zijn plek, hij hangt niet meer zo zielig naast mijn lichaampje.  Ik kan dus al een heel klein stukje vliegen heb ik ontdekt toen mijn baasje even niet keek.
Niet zeggen hoor  :-X.

Nou ik ga me even schoon poetsen voor het bezoek. Tot snel
Ohw ja ik zal eens vragen of ik ook van die leuke haar speltjes krijg.

:-* Tommie

danielle

Nou het bezoek was gister leuk hoor! Ze vonden me zo mooi  ;D.
Ik ging ook zo netjes op hun vinger zitten en liet me ook door hun lekker kroelen. Ik ben ook niet zo eenkennig hoor, ik vind iedereen wel leuk.
Maar die grasparkietjes willen maar geen vriendjes van me worden  :'(.
Gijsje heeft geen interesse in me en Sammie bijt me constant.
Dat is eigenlijk wel jammer, nu mogen we niet altijd meer samen uit de kooi, want dat word meestal nog fikse ruzie. Hopelijk komt het nog.
Mijn baasje noemt me vaak een expresso apparaat, blijkbaar maak ik zo'n geluid. Maar ik heb zelf nog nooit zo'n apparaat gehoord  ???.

Dikke  :-* van Tommie

Diaantje

Hoi Tommie...
Als de grasjes geen vriendjes van je worden dan vraag je toch aan je baasje ze nog een zelfde vriendje als jij bent wil kopen..??? ;)
Das gezellig en voor jou ook leuker ;D ;D ;D

Dagboek Tjippy en Yuki

danielle

Ik heb dat al eerder gevraagd, ja zoiets vraag ik gewoon hoor, ik ben geen bang vogeltje.
Maar ik mag geen vriendje erbij  >:(. Niet waar ik nu woon, misschien als de baasjes zijn verhuist. Maar dat duurt nog lang, namelijk ongeveer een half jaartje.
Maar ik heb van Gijsje gehoort dat het best te doen is, als je pas later een vriendje krijgt. Gijsje is 1,5 jaar alleen geweest en nu nog zegt ze dat ze het soms stiekem nog wel leuk vindt om alleen te zijn. Soms gaat ze zich namelijk verstoppen voor Sammie. Dan verstopt ze zich in de badkamer en dan is iedereen haar kwijt. Sammie wordt dan helemaal gek, want ja die is nooit alleen geweest.
Ja, lachen kun je wel met die kleine 'ettertjes'.

Judith

Hee, Tommie,
Heb je dagboek gelezen en ben helemaal bij! Wat een belevenissen heb jij al achter de rug.En je bent een beauty ook! Als jij nou een vrouwtje bent dan kunnen we misschien eens een keer afspreken :-[ :-*Ik ben een man! En wat voor 1
Ik ben nog nooit naar de da geweest maar geloof dat ik daar ook niet zo graag heen wil.
In jou dagboek zag ik ook een foto van Tjippi, het had mijn broer kunnen zijn! Het blijkt dus een look-a-like van mij te zijn.
Goed idee! Als ik naar de da moet heb ik een stand-inn! ;D ;D ;D
Het beste met je poot en met je "vlerk" ;) Geloof dat dat weer goed gaat komen.
Kroel van Paco

Kroelen in mijn favoriete hobby, maar chips is ook erug lekker