Dagboek van Izzie & Spikey. Kan een slot op.

Gestart door danielle, 28 februari 2007, 19:39:40

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Danielle,

Allereerst gecondoleerd met je opa, jeetje wat een schok zal dat zijn geweest, toch nog zo onverwachts de dag dat je op vakantie ging !!

Super, super en nog eens super dat je zo heerlijk van je vakantie hebt kunnen genieten ! Lekker zeg op wintersport en ik blijf het altijd knap vinden als ik zie hoe mensen zo'n piste afdalen .... Ik zeg het eerlijk, ik kan niet skieën, ik kon alleen waterskieën maar dat schijnt heel iets anders te zijn  ;)

Ik ben heel blij om te lezen dat Izzie zich heel goed vermaakt heeft op haar logeeradres en ik kan me wel heel goed voorstellen dat je er weer heel erg naar uitkeek om haar op te gaan halen !!

Ik vind het zo geweldig om te lezen dat ze je stem gelijk herkende en gelijk naar de tralie kwam om een kroeltje te komen halen, ... daar smelt je toch helemaal van !?

Wat zal ze het weer fijn vinden in haar eigen omgeving met jou in haar buurt en dat ze weer lekker alle aandacht van jullie heeft gekregen !! Heerlijk hoor meid, genieten jullie maar weer leker fijn van elkaar want ik weet zeker dat je haar gemist zult hebben !!

Groetjes Karin

*~Jeanine~*

hoi Danielle,

Gecondoleerd met je Opa.

Gelukkig heb je toch van je vakantie kunnen genieten.
Dat Izzie meteen naar je toe kwam voor een kroeltje is helemaal geweldig.
Dan weet je ook dat ze jou ook heeft gemist ondanks dat ze het fijn heeft gehad op haar logeeradres.
Geniet er maar lekker van dat jullie weer samen zijn ;)

danielle

Hoi Sharon,
Ik heb inderdaad heerlijk genoten van de vakantie. Ik ben blij dat het goed met mijn vogels is gegaan. Ik ben altijd weer blij als ik ze weer lekker thuis bij mij heb.

Hoi ANja,
Dank je wel voor je lieve kaartjes!

Hoi Marlies,
Dank je wel. Ja echt verbazend hoe tam Izzie is geworden. Ik weet nog dat ik bij je was en echt dacht van oh jee, hoe krijg ik haar ooit tam  ;) . Izzie is echt een geweldig lief, speels, grappig vogeltje. Ik ben echt super blij met haar.
Het is echt zo dat ze personen goed herkennen. Eerst dacht ik altijd dat het verbeelding was, maar dat is toch niet zo. Zelfs bij mijn grasje Sammie merk ik het.

Hoi Karin,
Dank je wel! Het is voor mij de derde keer dat ik op skie vakantie ben gegaan. Het ziet er enger uit dan het is. Als je een tijdje les hebt gehad, dan weet je hoe je moet remmen en vanaf dan gaat het eigenlijk best gemakkelijk. Waterskieen lijkt me wel echt super leuk, maar juist moeilijk.

Ik ben blij dat de vogeltjes weer lekker bij mij zitten, ik geniet echt van ze. Maar ben blij dat het goed is gegaan bij hun oppas adres.

Hoi Jeannine,
Dank je wel! Ik vond het echt geweldig dat Izzie mijn stem meteen herkende en meteen na me toe kwam.

--------------------------------------------------------
Ik ben echt aan het genieten hier. Izzie is net lekker lang uit de kooi geweest en heeft bij het speel huisje gespeeld. Ik merk dat ze helemaal blij is weer lekker thuis te zijn. Ze zit nu in haar kooi en is er geweldig op aan het los brabbelen. Het is dan wel een vrouwtje, maar ze doet haar best om allerlij soorten brabbels maken. Klinkt echt super leuk. Tijdens de vakantie heeft ze wat nieuwe brabbels geleerd.
Ook Sjimmie mijn grasje is er de hele avond gezellig aan het fluiten. Wat kan ik hier toch van genieten.

Ja ik ben echt super gek op mijn vogeltjes  ;D .

Groeten van Danielle

Dierenfreackske

Hoi Danielle....wat tof dat je een leuke vakantie hebt gehad !
Heerlijk he om zo te genieten en van je grasje en valkje !
Ik kan daar ook zo van genieten om ze samen bezig te zien !
Heerlijk toch he ! Grtjs Ann

*Manon*

Hoi Danielle,

Gecondoleerd met het verlies van je opa.

Wel fijn dat je zo genoten hebt van de vakantie en ook om weer thuis te zijn voelt dan altijd weer goed hé!
Heerlijk dat je weer lekker in je vel zit en dat het goed gaat met de vogeltjes.

Ik zie dat Izzy ook van die gelige veertjes op haar borst heeft, Sascha die ik krijg van Karin heeft dat ook... ben er als een blok voor gevallen ;D ;D ;D

Groetjes Manon

Sharon

Hoi Danielle

ik vind het echt heerlijk om te lezen hoe gek je op je vogeltjes bent. Ik zie je hier gewoon helemaal stralen en gelukkig zijn. Ik vind het echt geweldig voor je dat je zoveel plezier beleeft aan je vogeltjes, en zij aan jou. Echt heerlijk gewoon!

Geef Izzie maar een megakroel van me!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

danielle

HOi Ann,
Ja ik heb zeker genoten van de vakantie. En ik kan echt uren naar mijn vogels kijken hoe ze bezig zijn.

Hoi Manon,
Dank je wel! Het is dubbel genieten om weer lekker thuis te zijn en mijn vogels om me heen te hebben. Alleen daarom is het al lekker om op vakantie te gaan  :D . En ik zit inderdaad weer helemaal lekker in mijn vel.

HOi Sharon,
:D grappig dat je het helemaal voor je ziet. Ja die vogels stelen toch ons hart. Allemaal met hun eigen karakter, wat het zo leuk maakt. En je krijgt zoveel terug van hun.

-----------------------------------------------------------
Om jullie alvast even te verheugen op iets...........
Ik ga vanavond foto's maken en dan plaats ik ze in mijn dagboekje. Want Izzie is echt een mooie vogel geworden, dus dat wil ik graag aan jullie laten zien.

Groeten van Danielle

danielle

Hallo allemaal,

Hier een paar foto's van mijn mooie Izzie.
Ze zijn niet allemaal zo scherp, maar het is denk ik goed te zien hoe ze er op dit moment uit ziet.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Is het niet schadelijk voor een vogel om flits licht in een ogen te krijgen?

*Manon*

Hoi Danielle,

Wat een beauty zeg.... heel mooie foto's van Izzy.
Ze gaat er ook helemaal voor zitten hé....

Groetjes Manon

Anja

Hoi Danielle,

Wat een mooei foto's heb je gemaakt zeg. Wat is ze mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi.

Het lijkt mij niet dat de flits schadelijk is voor valkjes. Als dat zou zijn dan waren mijn valkjes denk ik toch wel blind.

Groetjes Anja

Sharon

Hoi Danielle

wat een prachtige foto's van je heerlijke lieve kroelkip! Ze is inderdaad heel erg mooi in haar veren komen zitten zeg. Echt ontzettend mooi, dat cinnamon bont gepareld.

De close-ups van haar zijn ook echt zeer goed gelukt! Ze heeft zo'n ontzettend lief koppie  :-*

Ik heb er echt weer van genoten meid.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

♪ Marlies

Hoi Danielle, ;D

Izzie ziet er heeeeeel goed uit. Zo te zien is het een stevige tante. Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar haar gewicht. :P

Groetjes Marlies ;)

danielle

Hoi Manon,
Dank je! Izzie is de fotocamera nog niet zo gewend. Daarom lijkt het alsof ze er echt voor gaat zitten  ;) .

Hoi Anja,
Dank je dat je haar zo mooi vindt. En daar heb je wel een punt, met de flits  ;D . Dan zal ik ook maar meer foto's gaan maken.

Hoi Sharon,
Dank je wel! Ze is bijna helemaal uit de rui en dat zie je wel aan de veertjes, eerst was ze zo'n warboel, maar dat is helemaal weg. Ze had eerst ook echt een mini kuif, omdat Tommie de veertjes eruit had getrokken  ::) , en ze had een heel klein staartje, omdat die helemaal in het begin waren uitgevallen door de schrik. Maar dat is weer helemaal goed gekomen.

Hoi Marlies,
Ja Izzie is een mooi valkje  :) . Ik heb haar net gewogen en het valt op zich wel mee, want ze weegt 91 gram.
Ze is een tijd lang echt een dikkertje geweest, net na TOmmie was overleden. Ze bewoog toen heel weinig en vloog bijna niet, toen heeft ze een tijd op 110 gram gezeten. Maar nu zit ze weer op haar oude gewicht, ze is nu ook weer heel speels en actief.

Mara

Hoi Danielle

Ook hier weer bijgelezen.

Gecondoleerd met het verlies van je opa. Maar ondanks alles heb je toch een fijne vakantie gehad?

Leuk is dat, als je huisdieren blij zijn dat je weer thuis bent.

Geniet maar lekker van Izzie, mooie foto's trouwens.

Mara

Yvette

Namens mij ook heel veel gecondoleerd met je opa en ook veel sterkte

En wat ontzettend leuke tijd heb je weer met Izzie en de grasjes dat ze ontzettend veel van je houden