Dagboek van Izzie & Spikey. Kan een slot op.

Gestart door danielle, 28 februari 2007, 19:39:40

« vorige - volgende »

Sally

Hallo Danielle,

Wat goed dat het langzaam aan beter met je gaat en met Izzie.
Ik zou niet weten waarom Izzie zo hard aankomt... misschien zoals je zegt omdat ze zo weinig vliegt...

Groetjes Sally

Anja

Hoi Danielle,

Het kan komen dat Izzie nu minder vliegt.
Krijgt ze veel trosgierst...........dat is ook een boosdoener.
En wat dacht je van zonnepitten.

Groetjes Anja

Sharon

Hoi Danielle,
fijn om te horen dat het langzaamaan beter met je gaat. En met Izzie natuurlijk ook. Ik zou niet weten waarom ze nu ineens zo veel aankomt.

Verwerk alles maar lekker op je eigen tempo meid, en we zijn er als je ons nodig hebt.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

danielle

Hoi Yvette,
Ik ben in ieder geval blij dat Izzie niet afvalt. Ik denk dat ze geen last meer heeft van de schimmel.

Hoi Sally,
Ja ze vliegt echt stukken minder. Eerst vloog ze altijd met Tommie de hele kamer door, maar nu ziet ze niet meer veel reden om te vliegen. Ze is een beetje lui geworden. Aan de ene kant maak ik me daar dan ook weer druk om. Ze slaapt veel, dut veel en is veel minder bewegelijk. Misschien komt dit toch nog doordat ze Tommie mist. Ze lijkt af en toe een beetje depri.

Hoi Anja,
Nee ze krijgt geen ander eten. Ze krijgt pellets als voer. Zo'n 2 keer per week zaadjes en een of twee keer in de week trosgierst.
Zonnebloempitten vind ze niet echt lekker.

Ik merk gewoon dat ik me nu zo snel zorgen maak. Ik twijfel zo of ik alles wel op tijd zie. Ik zie in alles wel iets verkeerds.
Ben een beetje overbezorgd geworden.

Groetjes Danielle

HOi Sharon (zie net dat jij ook nog berichtje heb geplaatst),
Dank je wel. Ik ben blij dat ik me weer wat beter gaat voelen en IZzie ook. En verwerken zal nog wel een tijd duren, kon dat maar in een dag dat zou wel fijn zijn. Maar ja, zo zitten mensen helaas niet in elkaar.

Anja

Hoi Danielle,

Dan zal het er waarschijnlijk toch aan liggen dat ze weinig vliegt.
Kan je haar op de een of andere manier niet stimuleren om te gaan vliegen?

Groetjes Anja

Bies

Hi Daniƫlle,

Ik ben een tijdje niet op het forum geweest, maar nu ben ik toch heel erg geschrokken. Gecondoleerd met Tommie. Je hebt goed gehandeld en meer dan dit kon je gewoon niet doen.

De megabacterie is een hele vervelende schimmelziekte. Yello had de megabacterie en ze is er gelukkig goed uitgekomen. Vandaag ben ik opnieuw naar de DA geweest voor controle van Yello en Punky. Nu blijkt dat Punky ook de megabacterie heeft. Ik moet nu Fungizone 2x daags 4 druppels gedurende vier weken aan Punky geven. Yello heeft nu niet meer de megabacterie, maar wel nog een gistinfectie in de darmen waarvoor ik ook Nystatine Labaz 2x daags 4 druppels moet geven. De megabacterie is een slopende ziekte en zeker niet zomaar over.

Blijf met Izzie vooral onder controle bij de DA tot dat je zeker weet dat ze niet meer ziek is. Houdt Izzie goed in de gaten, vaak kun je aan de ontlasting zien dat er iets niet goed is.

Sterkte met alles. Ik probeer je te blijven volgen.

Groetjes Marjon

Groetjes Marjon

Boekje Yello en Punky

danielle

Hoi Anja,
Ik denk inderdaad dat het komt doordat ze weinig vliegt. Ik ga proberen om haar wat meer te stimuleren, hoop dat dit gaat lukken.

Hoi Marjon,
Ik moest ook meteen aan jou denken, toen ik wist dat Tommie die schimmel had. Jij hebt hier ook al heel wat ellende mee gehad, hierdoor wist ik ook al een beetje wat het inhield en dat het echt een hele gemene schimmel is. Ik ben echt super blij voor jou dat Yello er helemaal van genezen is, je bent er echt net optijd bij geweest, door dat wondje. Echt super. Wat naar dat Punky het ook blijkt te hebben, maar gelukkig helpen die medicijnen heel goed en wederom ben je bij hem er ook op tijd bij. Ik hoop dat hij er ook helemaal van gaat genezen. Ik ga zeker Izzie nog controleren na de medicijnen kuur (ik moet het in totaal 21 dagen mengen door het water).

---------------------------------------------------

Ik heb goed nieuws  :D  :D   :D .

Izzie heeft zich laten kroelen. Ze liet het even toe, merkte dat het echt lekker was en gaf zich hierna helemaal over. Ze stopte haar kopje helemaal tegen mijn gezicht aan en genoot er echt van. Echt zo lief. Ik hoopte hier al op, omdat ik zag dat ze er zo van genoot als Tommie haar kroelde, maar het is toch even afwachten of ze het ook uiteindelijk mij zou laten doen.
Ze is zo super tam geworden in deze korte tijd. Ze zit het liefste bij mij en geniet ook echt van de aandacht die ze krijgt.

Ik wist wel dat het echt in haar zat om tam te worden, want ik had haar al in een week heel tam gekregen toen ik haar net kreeg, terwijl ze daarvoor in een voilere zat. Maar echt super tam was ze niet omdat ze veel naar Tommie toe trok, maar nu heeft ze mij echt als haar maatje gekozen. Dit ook omdat ze niets heeft met de grasjes.

Ik ben hier echt zo blij mee.

Groeten van Danielle

Sharon

Hoi Danielle,
wat ontzettend fijn om dat berichtje te lezen zeg! Dat doet me echt heel goed om te lezen dat jullie band steeds hechter wordt. Ik vind het echt ontzettend fijn voor je dat je haar nu mag kroelen en dat ze zo gehecht aan je begint te worden. Dat gaat helemaal goedkomen met jullie twee.
En ja, vogeltjes kunnen snel veranderen in een korte tijd. Gelukkig hebben jullie nu fijn elkaar om troost bij te zoeken.
Je bent dan ook echt een superbaasje Danielle. Het is overduidelijk hoeveel je om je vogeltjes geeft. Dat merkte ik bij het NOP ook al. Izzie boft maar met jou, net als je twee grasjes.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Dierenfreackske

Hopelijk gaat het beter met Izzie en raakt ze van die vervelende bacterie af en Puncky ! Hoop echt dat alles
ok blijft daat hoor ! Grtjs Ann

Mara

Hoi Danielle

Wat fijn dat Izzie zich heeft laten kroelen. Echt superlief. Hoe is het nu met je?

En Pipo vraagt of je Sammie en Sjimmie de groeten wilt doen.

Mara

Anja

Diaantje

HOi Danielle,

Wat super dat Izzie zich ineens laat kroelen...
Gelukkig maar... ben blij dat ze jou gaat zien als haar maatje.. ach val voor haar ook niet mee, eerst heeft ze een valkjesvriendje en dan ineens heeft ze die niet meer...en moet ze kiezen voor de grasjes of een mensenvriend..

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

*~Jeanine~*

Hoi Danielle,

Izzie wordt nog een echte kroelkont.
Wat goed van jullie samen.

Groetjes,
Jeanine.

Dierenfreackske

Nou dat vind ik ook !! Dat wordt echt nog
een kroelkontje he !!! Grtjs Ann

danielle

Hihi, jullie hebben helemaal gelijk  ;D .
Izzie is echt een kroelkont geworden  ;D .
Nu ze het eenmaal heeft ontdekt, wil ze niets anders meer.
Ze bedelt er echt om. Ze legt elke keer haar kopje tegen mijn gezicht aan of tegen mijn hand. En dat is toch wel apart, want een paar dagen geleden was ze nog echt bang voor mijn handen.
Ja ik ben wel super blij met haar.

Nu nog hopen dat ik woonruimte vind waar de vogeltjes ook mee mogen. Ik heb al op veel kamers gereageerd, dus het is nog even afwachten.

Groeten van Danielle