Dagboek van Izzie & Spikey. Kan een slot op.

Gestart door danielle, 28 februari 2007, 19:39:40

« vorige - volgende »

danielle

Sharon

Hoi Danielle,
wat een ontzettend leuke en lieve foto's heb je weer gemaakt zeg! Echt om van te genieten. Jij hebt echt twee grote kroelkonten hoor.
En die foto's van jou met je birdies zijn echt ontzettend mooi. Heel erg lief ook.
Ik heb er zeker van genoten!

Liefs
Sharon

ps: ik heb ook nieuwe foto's!!  ;D
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Sally

hallo Danielle,

Leuke foto's heb je van je 2 beauty's genomen.
En leuk dat jij ook op een paar foto's staan. Hebben we een gezicht bij de naam he. :D
Echt mooie foto's!

groetjes Sally

Anja

Hoi Danielle,

Nou ik heb iig wel genoten. En wat leuk te zien wie nu Danielle is.
Je hebt erg mooie foto's gemaakt.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Leuke en mooie foto's Danielle !!
Toffe valkjes heb je daar !!
Grtjs Ann

Mara

Hoi Danielle

Leuke foto's zeg! Hihi, zit Sammie zo graag op je hoofd? Dat doet Pipo ook zo ontzettend graag. Echt heel erg leuk. En nu hebben we ook een gezicht bij de naam. Hoeven we in elk geval niet te wachten tot de 21ste...goh, die datum komt steeds dichterbij.  :-*

Mara

Diaantje

Leuke foto's!!!!
Gezellig met z'n drieen bij je...
Het lijkt op de foto of Izzie een heel klein kuifje heeft, of heb ik dat verkeerd gezien?

groetjes

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

danielle

Hoi Diaantje,

Nee je hebt helemaal gelijk  :D . Izzie heeft inderdaad een mini kuif. Dit komt omdat TOmmie in het begin vaak iets te hard aan haar kuif trok  ::) , hij wist zich tijdens het kroelen niet echt te gedragen. Net een onhandige puber  :P

Dank jullie wel allemaal voor jullie complimentjes. Dat is wel leuk om te horen. En tja dan weten jullie inderdaad eens wie ik ben he  :) , maar als jullie goed hadden opgelet hadden jullie al eens eerder mij gezien in mijn dagboekje  :P .

Mara, Sammie zit inderdaad graag op mijn hoofd. Mijn valkjes landen ook altijd op mijn hoofd, maar die kan ik eraf halen, Sammie schrikt dan meteen en is dan weer weg.

Maar denk maar niet dat jullie mij kennen op 21 oktober, want ik onderga over een paar dagen weer een hele metamafose  ;D. Dan zijn mijn haartje weer lekker donker.

Groetjes Danielle

Diaantje

Ik heb al een paar keer gelezen over 21 oktober... wat is er dan ook weer precies..??

Dagboek Tjippy en Yuki

Mara

Hoi Diaantje

21 Oktober is er een meeting in het NOP te Veldhoven. Je kunt meer info vinden in het stukje tentoonstelling hier op het forum.

Meeting NOP 21 oktober

Mara

Diaantje

Bedankt Mara, heb gelijk even gekeken..
Ik vindt het wel erg leuk, maar is voor mij best een aardig eind..
Ik heb gevraagd of er nog iemand uit mijn omgeving komt... dus even afwachten, vindt het niet leuk om alleen te gaan rijden..

Dagboek Tjippy en Yuki

Yvette

Ik heb van jouw foto's genoten en ik weet nu gelijk ook wie Danielle is

Kaatje

Hoi Danielle,

Wat een ontzettende lieve foto's en wat leuk om een gezicht bij een naam te zien  ;D Wat een lieve birdies heb je zeg en wat een schatjes zijn het !! Volgens mij ben je behoorlijk trots zo te zien  ;)

Alles goed met de studie !?

Groetjes Karin  :D

*~Jeanine~*

Hoi Danielle,

Wat een prachtige foto's.
Ik heb nog niet je hele dagboek gelezen maar ga dat zeker doen.
Je vogels zijn allemaal even mooi.

Groetjes Jeanine en Zazou.

danielle

Hoi Diaantje,
Het zal erg leuk zijn als je ook meegaat naar het NOP. Het is echt een super leuk park, je kijkt je ogen uit. Het word voor mij al de derde keer dat ik mee ga  ;D .
Ik kan je wel ophalen op het station tilburg of eindhoven, dan kun je het eerste stuk misschien met de trein gaan?

Hoi Yvette,
Dank je wel  ;D .

Hoi Karin,
En of ik trots ben op mijn vogels! Ik vind ze zo geweldig. Ik word altijd zo vrolijk van ze en krijg echt een warm gevoel van ze. Vind het heerlijk om ze 's ochtends weer te zien of als ik thuis ben. Ik zou echt niet meer zonder ze kunnen.

Tja studie, dat gaat nog niet zo goed de eerste periode. Ik ben september met een nieuwe variant begonnen. Ga nu twee dagen naar school en de andere dagen werk ik. Maar omdat ik ook net nieuw werk had, is school teveel op de achtergrond geraakt en heb ik veel te weinig kunnen doen. Het wennen aan mijn nieuwe baan heeft me gewoon te veel energie gekost. Nu gaat het wel weer beter, maar ik merk het effect nog steeds. Dus dat zal pas in de nieuwe periode beter worden, dat is over zo'n 5 weken. Dat is dus wel balen.

Hoi Jeaninen,
Wat leuk dat je in mijn dagboekje komt kijken :-) . Gelukkig is mijn dagboekje niet al te groot en kun je het misschien nog redelijk doorlezen. En dank je voor het compliment  :D

--------------------------------------
Ik ga toch al een vriendje halen voor mijn grasje Sammie. Het is nu een maand geleden dat Gijsje is overleden. Sammie is zo stil in haar kooitje en ik mis haar brabbels. Ook slaapt ze nog steeds altijd aan de tralies. Ik merk gewoon dat ze het gezelschap mist, buiten de kooi gaat het goed, want dan vermaakt ze zich met mijn valkjes, maar ik durf het gewoon niet aan om ze in een kooi te doen.

Op een of ander manier zie ik het absoluut niet zitten om weer een jong parkietje te kopen, waar ik dan moet van gaan houden. Op een of ander manier denk ik dat ik me dan steeds schuldig blijf vinden tegen over Gijsje.
Nu heb ik me er dus in verdiept om een parkietje te adopteren. En op een of ander manier heb ik daar een super goed gevoel over en ik vind het geweldig om een al wat oudere parkiet een goed leven te kunnen geven. En het vreemde is dat als ik hier over nadenk dat ik dan helemaal niet een schuldgevoel heb en al bij het idee zelf van dat beestje ga houden.

Ik weet nu eigenlijk niet of dit vreemd klikt en of dit een gezonde gedachte gang is. Wat denken jullie?

Als er een parkietje in het asiel zit, ga ik hem morgen al ophalen.
Het gaat om een mannetjes grasparkiet dat helemaal onder de schurftmijt binnen is gekomen. Hij is daarvoor behandeld en als hij daarvan genezen is mag hij weg. Hij is dus nog wel heel erg bang, vooral door de behandeling die hij heeft gekregen. Maar hij krijgt hier van mij alle tijd om te wennen en ik ga dan ook niets forceren. Eerst zet ik hem dan in een apart kooitje, maar als het met Sammie klikt mogen ze al snel samen in de kooi. 
Maar ja het is nog even afwachten of hij al weg mag.

Groetjes Danielle