DIERENPARADIJS van Piet en Wilma Deel 2

Gestart door Wilma1, 23 december 2006, 19:17:14

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Wilma,

Is de reiger nog langs geweest?

Hoop van niet voor je. En hoe is het met de gewonde vis?

Groetjes Anja

Wilma1

Wordt het een moie prins als ik hem zoen ??? NEEEEEE, dus zoen ik hem NIET  ::) :P ;D

Ik heb de reiger niet gezien, maar het net hing vanmorgen WEER in het water, dus iets hogerop getrokken en nog strakker vast gezet  ;D ondertussen krijg ik er een punthoofd van.

En ik zit met Coco bij me, die het steeds op mijn oorbel heeft voorzien  ;D hij trekt eraan alsof ie eruit moet......maar goed dat je het niet kan zien, want ik zit helemaal scheef op de bank....... met een KNALROOD oor  ::) ;D ;D ....daarbij wil ie me voeren, malloot  ;D ;D ;D
;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Yvon

Nou jaaaaaaa......geen vis kussen die misschien wel veranderd.
En nou wil je ook niet gevoerd worden door Coco.  ::) ???
;D ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Wilma1

Ik had net gegeten  ;D ;D ;D ;)  was wat aan de late kant door het trainen en massage ...... mmmmmm....dus buikje zat nog vol  :P :P :P

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

28 februari 2007, 20:13:12 #274 Last Edit: 28 februari 2007, 20:20:23 by Wilma1
Wat een varassend mooi weer vandaag, na fikse buien vanmorgen. Ik ben meteen naar een tiuncentrum gereden, om de tuin wat op te fleuren. Wel winterhard  ;D want je wet het nooit hier  ::)

Het ziet er weer netjes uit en wacht op wat warmer weer, zodat we er buiten van kunnen genieten....de fles wijn staat als deco klaar voor de "aanval"  :P

ZO was het....

en ZO is het nu....weer netjes weer daar achterin....met bloemetjes op tafel en op het plankje naast de deur en in de bak heide  :D

en zitklaar voor het voorjaar en de zomer

Roy de KOI leeft nog steeds  :D mijn zorg is toch wel goed geweest  :D hij zwemt door de hele vijver, en is nog steeds de enig die ik zie  :-\

Mausje had de filterwatten gevonden op tafel, die Piet vanmorgen niet heeft opgeruimd  ::) Maus heeft haar "slag geslagen", de watten eruit getrokken  ::) en er en lekker bedje van gemaakt, wat ze meteen heeft ingeslapen  ;D

Ik heb mezelf OOK verwend vanmiddag  ;D een SUPER de LUXE laptoptafel  :D

en daar zit ik nu achter....hij kan in 3 standen en de poten onder de bak geschoven, zit je als een vorst in de luie bank....met een "ober" naast me die mjn water op een blaadje presenteert......  ;D IDEAAL!!!!
;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

:o Wow, die is zeker een luxe tafel. Ik moet straks ook nog wat bedenken als mijn buikje gaat groeien dan past de laptop niet meer op min schoot.  ::)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

Citaat van: Caroline op 28 februari 2007, 21:14:07
:o Wow, die is zeker een luxe tafel. Ik moet straks ook nog wat bedenken als mijn buikje gaat groeien dan past de laptop niet meer op min schoot.  ::)

Bij Blokker zijn ze te koop...was een aktie tot vandaag voor €9,95...dus erg duur zullen ze niet zijn....en makkelijk voor jouw buikje  ;D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Bedankt voor de tip!!  :D

Ik ga morgen even kijken.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Citaat van: Caroline op 28 februari 2007, 21:42:12

Ik ben wezen kijken bij de Blokker, helaas was alleen een folderartikel, geen vast artikel, en inderdaad t/m gisteren dus nu niet meer leverbaar.

Grrrrh, echt stevig balen dus.

Als iemand weet waar ze nog meer te koop zijn ..... hoor ik het graag.  ;) :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

Citaat van: Caroline op  1 maart 2007, 19:29:12
Citaat van: Caroline op 28 februari 2007, 21:42:12

Ik ben wezen kijken bij de Blokker, helaas was alleen een folderartikel, geen vast artikel, en inderdaad t/m gisteren dus nu niet meer leverbaar.

Grrrrh, echt stevig balen dus.

Als iemand weet waar ze nog meer te koop zijn ..... hoor ik het graag.  ;) :D

Oooohhhhh  :o echt waar ??? er stond hier nog een hele stapel gisteren ??? wat zouden ze daar dan mee doen ???

Ik hou ogen en oren open voor je !!!!!!!!!
:-\ Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Caroline

Ik wil wel hier bij de blokker even kijken, aangezien ik hem eventueel gauw een keertje kan droppen bij jou desnoods.....aangezien ik binnenkort in Helmond een middag ga vertoeven...Verder heb ik hem ook wel eens gezien op zo'n televisieverkoopkanaal.

mara

Mara

Hoi Wilma

Ik heb iets leuks voor je!

Mara

Lin

Hey wilma,

Nou heb ik ook jou tuin gezien. Dat ik bij je was was het natuurlijk helemaal donker :D Tafeltje is zeker handig ik had hem ook gezien. Ik zal ook even in de gaten houden waar je die kan kopen.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Wilma1

3 maart 2007, 12:35:06 #284 Last Edit: 3 maart 2007, 14:46:30 by Wilma1
Hoi Eugenie,

INGEPIKT  ;D ;D ;D dat onbreekt ze hier nog ...een hangmat!!!!

Hoi Lin,
In donker zie je er niet veel van....nu is er ook licht in, een lichtslang langs de schutting,  dus zie je in ieder geval iets in donker en zomers wel gezellig, laat in de avond....die kerstverlichting  ::) ;D ;D ;D

Ik ben blij dat ie klaar is om weer van te genieten  ;D en de reiger lijkt spoorloos verdwenen  :P

Ruby heeft een schommel, zojuist in elkaar gefrummelt, maar hij weet nog niet wat ie ervan vindt...de onderste kralen heeft ie wel beproeft  ;D

Hij vertikte het op die stok te zitten in zijn kooi, scheit er alleen maar op  ::) nou dan maar een schommel ervan maken ???

Je ziet wel wat ik aan het doen ben  ;D piet moest zonodig een foto maken van mij en de dagelijkse "bezigheden"  :censuur.....maaaaaar...ehhh...ik lijk wel een ROOIE gloed op mijn HAAR te hebben  :o :o :o..... en ik  verf het NOOIT  ??? ??? ???

Joke zei laatst ook al..."heb je je haar rood geverft ???" toen ik zei ik nog "zeker teveel koffie gedrinken  ;D ".... dat zei mijn vader altijd, als ik 2x koffie wilde als kind....dan krijg je rood haar van veel koffie drinken  ::)......NOU dan mag ik dat ene bakkie per dag OOK wel laten staan  ;D

OF KOMT DAT VAN PEELNEUTJESKOFFIE ??? ???

RIIIIIIIINNNNYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3