18 juli 2025, 13:13:28

De 2 Knots gekke Valkjes RoCky & ZaZoe

Gestart door Big-Nigge, 4 oktober 2006, 21:40:55

« vorige - volgende »

Big-Nigge

ik hoop mijn rocky sgatje goed komt want die eet opeens geen papje meer  :-\...ik hoop dat nie slecht is...Rocky eet al Zaadjes  parkiet en togiest...en gister dronkt Rocky voor eerst water ...Rocky is nu 5 weken half want 3 of 4 dagu is die 6 weekjes...zucht ik hoop dat alles op pootjes terecht

wens me gelukjes  :)  :-* Amy en Rocky
HALLLOOO AMY IS TRUG!!!!!:D:D:D Eindelijk wachtwoord ook gevonden!

Mara

Hey meid

Sorry voor de late reactie maar voelde me gisteren niet zo toppie.

Mijn grasje wilde op een bepaald moment ook geen pap meer, maar ik liet hem toch altijd wat van de lepel eten. Het is goed dat ie zaadjes eet, echt wel.

Fijne vakantie.

Groetjes

Mara

Big-Nigge

oooh mensjes ik ben toch zo blij ...eerst wou Rocky geen papje meer eten ik was in paniek....en ik deed vandaag om 11.00 papje maken van ei voer...een beetje gemaalt met kookent lauw water...en Rocky ging knorre als een Varkentje  :D tjonge jonge die had honger...eindelijk ...ja Rocky At al zaadjes...maar moest nog pap krijge.,..en over 3 of 4 daagjes Dan is Rocky 6 weken  :D joepppie en Rocky krijg al veertjes op zijn kaale koppie...(ik maak nog foto)

en ja dit was het beetje ik wou effe op hoogte houden ..en ja maandag op vakntie ik en Rocky gaat meej  :D menne sgatje laat ik nie aleen want hij is nog een babytje..ook als die 8 jaar is is toch een Babytje ...dat is ook bij jullie alle valkjes  8)

IEDEREEN FIJNE VAKNATIEEEEEEEEEEEEE

Mabey kom ik weer met een verhaaltje Groertjesssss Dikke kusssie Amy en Rocky  :D

Lin

Fijna vakantie morgen!

zorg je goed voor Rocky. ik vind het wel een beetje eng hoor een valkje meenemen. Maar misschien ben ik wel erg bezorgd.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Big-Nigge

hey lin

jij ook fijne vakntie  :-* kisssjes Rocky en Amy

ps Ceck persoonlijke berichten

Ann

Hey Amy

Fijne vakantie in Center Parks.

Nog veel plezier met Rocky en we horen wel hoe het daar was als je terug bent :D.

Groetjes
Ann :)

The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Anja

Hoi Amy,

Ook van mij een hele fijne vakantie gewenst en we horen vast je avonturen die je hebt beleefd.

Groetjes Anja

Big-Nigge

HALLOTJES HIER ben ik weer met Rocky

het vakantie was beetje saai want  er waren geen kinderen van mijn leeftijd ....

maar gister Schrok ik van rocky want ik heb een klein bakje water in zijn kooitje gezet en opeens ging rocky in zijn bakje zitten en werdt kei nat en dat was ook zijn eerste kleer in badje gegaan ...aleen in een verkeerde moment....

want in een drink bakje zit niet echt comfortabel.... ;D ;D ;D

en nu ga ik veder uitpakken van spullentjes ...Groertjes amy en Rocky  :D Groertjes tot snel :-*

Big-Nigge

ik heb paar foto van Rocky ...kunnen jullie ook al de verschillen zien ??

Foto 1  hier was Rocky 4 en halfe week

en Deze is Rocky 6 weken oud

laat mijn iets weten mensjes Groertjes Amy en Rocky

Riny

Hoy Amy
Jammer dat je vakantie een beetje tegen viel.
Waar ben je naar toe geweest?
Vlak bij ons ligt ook een park van Center Parcs.
En Rocky is goed gegroeidt en het kale kopje is helemaal weg.
Groetjes Riny :D

Big-Nigge

...Heey Riny ja lando Creen park...is ook centerpark maar dan een andere naam...ik zat bij VenneBos...en de Mascotte Was Puk en Pelle (voor de kleine kinderen)....dus jah....maar wat ik wel vind zijn veertjes zijn wel flink gegroeit...van Rocky..aleen de pennen moeten nog open gaan (net als een Bloem de bladeren) als je snap wat ik bedoel...en ik wil snel weten als Rocky een meisje is of een jonge is  :D als ik fluit dan probeer die na doen...en dan is Rocky stil en ik ga fluiten dan zeg die niks meer...mIsschien heb ik een meidje die kan fluiten hihihi Groertjes

Amy en Rocky  :-*

Groertjes amy enb

Ann

Hey Amy

Rocky is inderdaad precies goed gegroeid he :D.

Groetjes
Ann :)

The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Anja

Hoi Amy,

Wat jammer dat je vakantie tegenviel.
Rocky is idd gegroeid.
Het verschil is nu zichtbaar.

Groetjes Anja

Ineke

Het verschil is goed te zien, zijn biljartballetje zit nu vol veren!
Wat leuk dat Rocky wil badderen :)

Mara

Hey Amy

Wat een verschil zeg!! Kale koppie is niet meer echt kaal.

Jammer dat je vakantie tegenviel.

Eet Rocky nu een beetje zelfstandig?

Groetjes

Mara