De 2 Knots gekke Valkjes RoCky & ZaZoe

Gestart door Big-Nigge, 4 oktober 2006, 21:40:55

« vorige - volgende »

margreet

hallo Amy,

Lief valkje heb je, zorg maar goed voor hem.
Wat leuk die trosgierst in een balletje, grappig speeltje
Wat bedoel je met grote kooi??, de huiskamer misschien.
lees wel weer hoe het verder gaat.

groetjes Margreet

Big-Nigge

over de kooi Nu is de kooi goed voor Rocky maar als die Volwassen is dan krijg die een Grooter kooi...en misschien nieuwe vriendje bij  :D maar dat duurt effkes maar eerst deze Scheetje groot en naar de zin maken  :D

Wat me op val als ik Rocky it de kooi haal gaat die gelijk mijn ring pakken..en dan doet Rocky ook uit rekken...en dan zie ik onder zijn veren Donergrijs met witte stipjes ..net als een pannestoel maar dan zijn de stipjes uit elkaar...vind wel grappig..en Rocky probeer te fluiten kei lief

Rocky probeer van Pierenwietje van mandy  Die sta ook bij Film en geluid want dat is een hele makkelijke toon voor de vogels..maar het werkt wel want savond probeert Rocky fluiten ;D maar komt nog wel goed...en ja dit was het Vroege verhaaltje (09.45) en misschien gebeurter iets in de middag of avond  ;D

Groertjes amy en Rocky  en fijne dag nog of avond  :-*
HALLLOOO AMY IS TRUG!!!!!:D:D:D Eindelijk wachtwoord ook gevonden!

Ineke

Hoi Amy, je kunt wel lezen dat jij heel enthousiast bent en helemaal stapel bent van Rocky. Je opa zal wel trots op je zijn, of niet?

Big-Nigge

Echt wel want...er zit wel in de Familie  ;D

mijn moeder deed kuikentjes Eten geven ..(toen ze 17 was)

Thuis vind iedereen Rocky kei leuk ..mn Pap zei zo van wat een lelijke vogeltje..(omdat rocky kaal is beetje achter koppie)En ik heb uitgelegt Dat Rocky nog een Baby is enzo..Maar hij zit de meeste zegu tegen mij waneer mag Rocky uit zijn kooitje bij mij komen zitte  ;D hahaha Ach jah ..

Vanmiddag is niks veder gebeurt met Rocky want die lig nu slapen  ;) dat moet ook een keer gebeuren middag dutje ,,

:D     Groertjes Amy en Rocky  :-* :-* :-*

heheh verbetere Foto van een Duifje naar een Valkparkiet

p.s Nieuwe foto van Rocky komen Zo weer aan :P

Big-Nigge

mensjes van ut goede leventje

ik wou effe zegu.. als ik achter klein muurtje zit Rocky ziet me niet dan Probeer die fluiten  ;D haha ik wil meej doen..dan is die stil Rocky ik heb idee dat hij me fluiten niet mooi  8)hihi

Groertjessss Amy en Rocky

Mara

Hoi Amy en Rocky

Wat leuk je verhaaltje over Rocky, en wat die ring betreft, mijn tamme grasparkiet is ook helemaal weg van ringen, kettingen en alles wat glinstert.

En wat je vraag betreft over het eten van zaadjes, laat hem maar even zijn gangetje gaan en eerst echt goed van de trosgierst eten.

Groetjes

Mara

Big-Nigge

Hier is Rocky

Auh...Ik Bijna...5 Weke..en..Krijg veel...Lief Van Amy

Amy eten..Make...Vore ..Rocky...

ooh..ooh...ik Weg Zijn..kijk naar foto

Amy komt Houdoe ik ben der vandoor   :-* :-* :-* (snavel)

Rocky

oei oei oei Ben hier betrapt!

Big-Nigge

Nouw vandaag heeft Rocky gevlogen ..ja beetje..en ze ging een half rondje maken en Vloog treug naar de kooi ...maar ze landde Recht in de kooi hahha :D...maar Rocky kan nog nie zo goed landen ...en Zondag of Maandag Ga ik op vakantie met mn moeder en mn kennis en de 2 kinderen en ROCKY  ;D ;D ;D...centerpark zo iets...Gelukkig is Rocky niet alleen thuis dan Die ga gezellig met mij meej ..op de eerste vakakantie [/b] 8)

groertjes Amy en Rocky

Knap van Mij dat ik op de Vinger kan Zitten  ;D :-*

Anja

Hoi Amy,

Fijn dat Rocky het steeds beter doet.
Als ie over een tijdje helemaal zelfstandig kan eten zou je eens op deze link kunnen kijken.

http://www.valkparkiet.com/nl/files/tammaken.htm

Aaien of kroelen kun je het beste in zijn nekje doen met vingers, neus of kin.
Wat mijn valkjes leuk vinden is dat ik met de kuiven speel.
Hierbij is meteen je vraag beantwoord die je via een IM hebt gestuurd.

Veel succes,

Big-Nigge

Zo Hier ben ik al weer (alle mensjesn denken oneej)

ik heb een foto waar Rocky togiest zit eten..(en spelen)

als ik er aan trekt loop Rocky achter aan  :D hihihi

Rocky zegt: hey geen foto maken als ik eet :D

groertjes amy en Rocky

Ineke

Citaat van: Big-Nigge op 12 oktober 2006, 21:59:28
Zo Hier ben ik al weer (alle mensjesn denken oneej)

:) Ik vind jouw verhaal altijd heel leuk, hoor!

Lin

Hey,
wat geniet je van je valkje? Groeit rocky nog een beetje goed? Lijkt me wel toch? Het zal nog wel even duren voordat rocky zelfstandig meestal is dat rond de 8 weken. Heb je nog goed alles gelezen over handopfok? Het is wel erg veel tekst maar je kan er veel van leren. Ik zal proberen hier af en toe wat te reageren.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Big-Nigge

Dag mensjes...van goede leventje

vandaag was me op gevallen dat Rocky allemaal stekkeltjes van de groeie Veren!!! ... :D

het is licht Grijs zie ik al  8) ..dus Rocky wordt al Grooote jonge of meidje...en Rocky had effe gevlogen ..en ik deed mijn Armen omhoog steken en deed Rocky noemen en lande ( botste) tegen mijn handen en Gelijk aan mijn Ring spelen  :o

ik schrok wel ik dacht effe dat die pijn had maar die kleine Ekster ging gelijk met mn Ring vervelen hihi en ja maandag ga we op Herfstvakntie..Centerpark ;D tjonge jonge de eerste keer op vakantie voor Rocky.. :D want ik kan mijn Sgatje niet aleen laten ...Ach ja ...op deze moment is Rocky slapen...en naar mij kijken klinkt raar maar is waar  ;)

Help Rocky heeft hier geen OGEN!!!! :o  :o  :o

Geintje :P ;D  ;D

en Hier is Rocky die mijn Ring pakt

Groertjess Amy en Rocky

Riny

Hoy Amy
Als je naar Center Parc's gaat moet je eigenlijk stickers meenemen, om op de ramen te plakken.
Anders vliegt Rocky tegen de ruiten.
Naar welk park ga je?
Groetjes Riny :D

Big-Nigge

ik dacht Heiden Bossen volgens mij  :D

en met dat Stikkers is goed idee...en ja Rocky zit liever bij mij dan Vliegen  :D haha

en we zitten dicht bij de Zwembad bij de centerpark ...dus is wel handig...maar ik doe Rocky net zo goed verzorgen Als altijd omdat vakantie is doe ik gewoon verzorgen wat Rocky is gewent  ;)

Groertjes amy en Rocky  :-*