5 mei 2025, 16:12:00

Gipsy & Pucky

Gestart door Joy4ever, 17 december 2006, 18:57:27

« vorige - volgende »

Joy4ever

Dat fluiten is wel te hope..... Helaas heeft Gipsy hem ook het schreeuwen geleerd  ::)
En als ik die leuke deuntjes op de site e.d. laat horen, begint Gipsy al meteen te krijsen..... Maar de aanhouder wint  :P

Groetjes Joyce

Lees alles over mijn lieverds in
Gipsy & Pucky

Joy4ever

Zo het is alweer een tijdje geleden dat ik mijn verhaal heb gedaan hier, maar ja geen bericht is hier goed bericht.
De mannen kunnen steeds beter met elkaar opschieten, als ze los zijn en elkaar kwijt zijn roepen ze elkaar. Wel lopen ze af en toe nog ruzie te maken, maar ja dat zal er wel bij horen.

Vandaag zaten ze een keer bij mij op mijn schouders en Gipsy liep me toch een partijtje macho te doen.... Ik lag compleet in een deuk, en hij ging maar door met me te versieren, echt geinig. Pucky ging zich er ook mee bemoeien maar hij wou alleen maar gekroeld worden door Gipsy en tja Gipsy had alleen maar oog voor mij.... ;D
Ik heb er een filmpje van gemaakt, maar die is erg donker, misschien plaats ik hem wel maar misschien ook niet, moet er even over nadenken.

De laatste tijd maakte ik me een beetje zorgen over Gipsy, omdat hij na een paar rondjes vliegen zo aan het hijgen was en omdat zijn verenpak er nog steeds verschrikkelijk uitziet. Gelukkig merkte ik daarnet dat het hijgen na het vliegen al een stuk minder is, het was dus echt een conditie kwestie. Wel was hij een beetje (erg) moe na het vliegen en bleef zowaar op mijn vinger zitten (weliswaar na een noodlanding) en kon ik hem eindelijk een keer uitgebreid bekijken en he he eindelijk zie ik op alle kale plekjes pennetjes doorkomen, de een langer dan de ander maar het begin is er.

Ook gelijk de mannen maar weer eens gewogen, Gipsy is na een terugvalletje gelukkig weer op een goed gewicht, 85 gram, mag nog wel iets meer bij want Pucky lijkt wel een reus naast hem. Maar dat is ook niet zo moeilijk met zijn 96 gram......

Pucky is wel een schatje hoor, mag hem lekker kroelen alhoewel hij het de laatste paar dagen iets minder vind... Ik denk dat er een veertje dwars zit of zo.
Gipsy gaat trouwens ook al steeds beter met opstappen, hij doet het nu ook als wij dat willen, nog wel met enige aarzeling, maar hij doet het!!!!!

Al met al is het weer een heel verhaal geworden en kort samengevat alles loopt hier op rolletjes.

Groetjes Joyce

Gipsy & Pucky

Wilma1

Fijn dat het beter gaat met "de mannen", ze wennen dus steeds meer aan elkaar ....de broers van Pucky, zitten sinds gisteren bij elkaar.....wel leuk en geheel onverwacht...2 mooie fluiters bij elkaar.....Fluit Pucky ook al ???
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Joy4ever

Hey Wilma,

Pucky gaat al steeds meer fluiten, hij fluit Gipsy's toontjes allemaal al na, zelfs op dezelfde toonhoogte...... Is af en toe erg moeilijk om ze uit elkaar te houden....

Groetjes Joyce

Gipsy & Pucky

Wilma1

Alle manvalkjes bij Nellie vandaan fluiten heel mooi en Corky begint zelfs te pratenĀ  :D erg leuk!!!!
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3