12 mei 2025, 18:26:33

DE VERHAALTJES VAN "DORA"

Gestart door es, 4 augustus 2006, 16:17:11

« vorige - volgende »

trienke

Hoi es

ALs eerste wil ik je feliciteren met dora.

Wat is dora een mooi valkje zeg ;D
Lekker rustig haha.

Ik wens je veel succes met haar ;D. Ik zal proberen je verhalen te volgen

Groetjes Trienke

hippysuus

Hoi Es, mijn Tommy is ook zo'n stil meisje...komt zelden een piep uit of het is een chagrijnige :) En soms wil ze wel eens schreeuwen als ze uit de kooi wil maar verder is Tommy ook heel heel rustig. Ik vind dat wel lekker zo'n mutserig knuffel valkje  ;D

es

ja het is even wennen, als je altijd drukke hebt gehad, en nu dan ineens een stillewillie, maar wel een hele lieve :-*
Hé klopt het dat ze nu al in de rui is, vind het zo vroeg.
??? ???

es

het is geen rui wat Doortje heeft, ik heb Bianca gesproken en waarschijnlijk lijkt het erop dat ze op haar staart moet zijn gevallen. :-\ Ze heeft er nu 3 verloren en de 4de hangt erbij.
(staartveertjes dus)
Ze zijn niet gebroken, zie ook geen bloed ofzo. ???
ik zal vanavond een foto hierbij plaatsen, misschien dat iemand anders zoiets hebt meegemaakt.
Wat zou het anders kunnen zijn,

es

hier de foto's van haar staart-veertjes, er is er nog 1afgevallen dat is dan nummer 4, en er hangt er nog een scheef, die zal vandaag of morgen er ook uitgaan. :-[
Nu de balans....... heeft dan nog maar 2 staartveren over. :-\

je ziet dat de rechter-veertje is geknakt.

Caroline

Nog maar twee!!!  :o :o

Dan is ze er al veel meer kwijt joh!!

Ze hebben er 10 en dan nog die twee grootste is dus samen 12 staartveren.

Weet je zeker dat ze er nog maar twee heeft??

Sterkte ermee.

PS. Wel eventjes opletten met laten vliegen, mijn albino heeft er ook nog maar 5 en aan één kant en die kan alleen maar rondjes draaien en vliegt dus overal tegen aan alvorens neer te storten.  :-\
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Joyce28

Dora is een mooi valkje.Hier hangt af en toe ook eens een gebroken staartveer,maar niet zoveel als Dora,hopelijk groeien de nieuwe veren snel

Geen zorgen maken hoor dat je een stil valkje hebt,ik heb ook 2 ,hele stille valkjes Biko en Jiba.Die hoor je nooit.En heb er 1 die alles bij elkaar gilt s'morgens,Spokie.En Pino,die fluit normaal eentonig,niet hard en zacht
Allen poppen,en allen weer anders,qua karakter ook

hippysuus

Ooh arm Doortje, dat is zielig! Ik kan niet echt advies geven met dat soort dingen, daar ben ik niet zo handig in. Ik hoop dat het niets raars is ofzo.

marilyn

hoikes es

lieve hemel !!!!!!!!!!!!!! die staartveren en zoveel dat ze er kwijt is  :o  :o  :o ik hoop dat er snel nieuwe veren komen zodat ze weer een beetje normaal kan vliegen  ;) ocharme het kleine lieve schatje , geef haar een  :-* van mij

groetjes marilyn

es

hallo allemaal,
Ze is waarschijnlijk hard op haar gat gevallen, en zo doende zijn haar staartveren komen los te zitten, en vallen eruit.
[/b]

OOOH MY GOD.......wat er vandaag gebeurt is  :o :o :o :o :o

Ik was aan het werk en mijn schoonmoeder was op de kids aan het passen.
Dus ik belde trouw van of alles goed was, mwa ja ja nu wel zei ze.
Ik zo van nou wat is er dan...... hadden ze Dora losgelaten, en de vitrage dicht enzo, en Dora vliegt dus in de vitrage en valt op de grond, met gevolg dat mijn hond er boven opsprong. :o :o
aaaaahhhhg ik moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren. :-\
Het is dat mijn zoontje heel hard riep van "ROEBY NEEEEEE" en heeft toen de hond naar zijn plaats gestuurd om zo Doortje te redden. :-*
Gelukkig niet gewond en alles zit er nog op en aan.
pfffff wat een pak van mijn hart zeg.
Zo zie je maar een ongeluk zit in een klein hondje uuuhhhh hoekje. :P
Ze hebben Dora er maar niet meer uitgehaald.

Rob S

Citaat van: Es op 17 augustus 2006, 20:48:32
hallo allemaal,
Ze is waarschijnlijk hard op haar gat gevallen, en zo doende zijn haar staartveren komen los te zitten, en vallen eruit.
[/b]

OOOH MY GOD.......wat er vandaag gebeurt is  :o :o :o :o :o

Ik was aan het werk en mijn schoonmoeder was op de kids aan het passen.
Dus ik belde trouw van of alles goed was, mwa ja ja nu wel zei ze.
Ik zo van nou wat is er dan...... hadden ze Dora losgelaten, en de vitrage dicht enzo, en Dora vliegt dus in de vitrage en valt op de grond, met gevolg dat mijn hond er boven opsprong. :o :o
aaaaahhhhg ik moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren. :-\
Het is dat mijn zoontje heel hard riep van "ROEBY NEEEEEE" en heeft toen de hond naar zijn plaats gestuurd om zo Doortje te redden. :-*
Gelukkig niet gewond en alles zit er nog op en aan.
pfffff wat een pak van mijn hart zeg.
Zo zie je maar een ongeluk zit in een klein hondje uuuhhhh hoekje. :P
Ze hebben Dora er maar niet meer uitgehaald.

Wow, dan heeft Dora nog wel erg veel geluk gehad dat ze nergens last van heeft. Maar wat zul je geschrokken zijn zeg, net een nieuw valkje en dan gebeurt zoiets. En ook dat je zoon zo alert reageerde om de hond weg te halen.

Groetjes Rob

marilyn

hoikes es

jeetje dat zou al erger geweest zijn dan een paar staartpennen kwijt  :o  :o  :o  :o amai je doortje heeft al heel wat meegemaakt in haar korte leventje  :-\  gelukkig is alles goed afgelopen en ik hoop dat ze nu verder van zo'n toestanden gespaard mag blijven  ;)

groetjes marilyn

es

@ Rob, ja goed hé van hem om zo snel te reageren, we moeten hem ook altijd wel in de gaten houden, de hond dan, dus mijn kids zijn daar zo mee opgegroeid van als de vogel los is , hou de hond in de gaten.
Het is een hele lieve hond ( 4jaar jong), maar heel speels.

@ Marilyn, aagh die kleine Dora  :-*, toen ik thuis kwam heb ik haar er gelijk uitgehaald, maar ze was niet bang ofzo geworden, gelukkig maar.

hippysuus

Nou zeg...eerlijk is eerlijk, dat is ook niet erg slim van je schoonmoeder hoor. Ik zou niet willen dat iemand anders mijn valkjes eruit haalt behalve ikke  :D

es

Citaat van: hippysuus op 17 augustus 2006, 22:01:07
Nou zeg...eerlijk is eerlijk, dat is ook niet erg slim van je schoonmoeder hoor. Ik zou niet willen dat iemand anders mijn valkjes eruit haalt behalve ikke  :D

DAT MOGEN ZE OOK NIET MEER VAN MIJ, ZOU HET NIET AANGEKUNT HEBBEN HOOR, ALS HAAR WAT ZOU ZIJN OVERKOMEN. :-[
MAAR HET IS GELUKKIG GOED AFGELOPEN.