5 mei 2025, 01:28:49

DE VERHAALTJES VAN "DORA"

Gestart door es, 4 augustus 2006, 16:17:11

« vorige - volgende »

es

4 augustus 2006, 16:17:11 Last Edit: 10 augustus 2006, 20:52:08 by Es
  Hallo,

Ik dacht bij mezelf " kom ik ga alvast een stukje typen over mijn nieuwe aankomende liefde"

Nou verschillende hier op het forum zullen het misschien al weten dat ik een valkje heb besteld bij Bianca, en daar ben ik nu al ziels gelukkig mee (al is ze nog niet bij mij thuis  ;D)   
Het is een cinnamon bonte withmasker en ze gaat Dora heten.
Ze is echt super lief en is gek op kroelen, dus Bianca ga daar vooral mee door, ik neem het binnenkort van je over ;D  :-*
Ik zal mijn eerste foto's plaatsen kunnen jullie haar alvast bewonderen.
[/color] 

mooi is ze hé :-* :-* :-*

ROCKS

Hoi Es,

Ik vind het hartstikke leuk voor je dat je toch weer een nieuw valkje wil, ik kreeg helemaal kippevel toen ik het las en je Doraatje zag!
Gaaf hoor, ik weet zeker dat het een kroelkip blijft, wedden? ;)

Groetjes en een fijn weekend, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Caroline

Gezellig hoor!!

Welcome back!!!  :D

Alleen vond ik wel dat je liefste foto niet kon missen hier hoor.  ::)

Hij is zo leuk, de eerste foto van jou en Dora.

Heel veel plezier met je nieuwe verhalenboekje.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

es

4 augustus 2006, 16:34:17 #3 Last Edit: 4 augustus 2006, 16:40:14 by Es

Hoi Nellie, ben eventjes valkjes/loos geweest, ben blij dat er weer leven in de brouwerij komt, al ik mijn Tigo nooit zal vergeten. :-[

Dank je Caroline voor mijn inderdaad eerste foto van Dora en mij, ben blij dat je mij vanaf de zijkant ziet  ;D ;D dus ik blijf nog incognito (ofzoiets)  :-*

en ja I´M BACK

hippysuus

Hoi Es,

Ik ben heel erg blij voor je, en Dora is niet alleen een schoonheid om te zien...ik vind dat ze ook een heel leuke naam heeft!  :D

es

Citaat van: hippysuus op  4 augustus 2006, 17:58:45
Hoi Es,

Ik ben heel erg blij voor je, en Dora is niet alleen een schoonheid om te zien...ik vind dat ze ook een heel leuke naam heeft!  :D

hahaah die heeft mijn dochtertje verzonnen, leuk hé, ik had ook gelijk zoiets van JA dat word het.
Ik heb nog niet veel te vertellen over Dora, maar dat komt nog wel.
Mijn verhaal is in ieder geval begonnen, en zeker nog niet afgelopen :D

valkchico

hallo Naamgenootje,

Wat een lieverd krijg je binnenkort zeg en ook nog zo mooi.
Heel leuk dat je toch weer aan een valkje "begint" Ik weet zeker dat je Dora tot in den treure verwent.Net als je hiervoor hebt gedaan.

en een nieuw boekje goed van je!
Alvast heel veel plezier van de voor pret!!!!!

ge Esther

moonwitch (diana)

Hoi Es

Je krijgt echt een super mooi valkje aan jullie Dora (best een leuke, gezellige naam) ze ziet er in ieder geval heel lief uit.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

carco

Hoi

Ik ben heel erg blij voor je dat je weer toe bent aan een nieuw valkje.
En wat een beauty zeg!!
En die foto van jullie samen is zó lief!!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Christine

Hoi Es
De gedachten van Tigo zullen je altijd bij blijven! ;) Neem al de mooie herinneringen van hem op! :-*
Dora is een pracht valkje en lijkt enorm op Tosca! ::)

Groetjes
Christine :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

es

Ja ze is echt super  :-*
Ik kreeg net bericht van Bianca dat ik haar een woensdag a.s. mag komen ophalen.
oooohhhhhh nog 2 nachtjes slapen, en heb nu al pijn in mijn buik van de zenuwen ;D ;D ;D spannend weer.

En ja Christine, Tigo is nog altijd en blijft altijd in mijn hart, ik heb het zoeken nog niet opgegeven, maar zie het triest in hoor, het is nu al zo lang, maar denk nog iedere minuut van de dag aan hem, ik kan en wil hem nooit vergeten  :'( :'( :'(
En is Tosca ook zo'n schatje? ik zal eens naar een foto gaan kijken van Tosca in je dagboek.

Hoi Caroline, ja ik liep er tegenaan hihihih Ik zag eerst een foto van een ander valkje waar ik voor viel, maar achteraf toen ik was wezen kijken bij Bianca was dat niet de goede keus totdat ik Dora zag, en ze hoopte ook wel dat zij het zou gaan worden omdat het zo'n  :-* poepie is, en zo is het gekomen.

Hoi naamgenootje, verwennen ik Dora neeeee het word erger hahahaha ik kan niet meer wachten hoor nog 2 nachtjes.
maar dan word mijn geduld beloond  :D :D :D

Joyce28

Ze is een mooie valkje,hoop dat je daar veel plezier aan gaat beleven,maar dat gaat helemaal goedkomen :)

Caroline

Hé, eindelijk!!

Gefeliciteerd.

Nog twee nachtjes ........  :D :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

es

Ja ik weet nu al dat ik vanavond lekker vroeg naar mijn bedje ga, en dan is het snel nog maar 1 nachtje  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Rob S

Nog 2 nachtjes slapen en dan heb je weer een supervalkje ;D! Ik hoop voor je dat ze net zo lief en leuk wordt als Tigo!

Groetjes