5 mei 2025, 08:56:13

DE VERHAALTJES VAN "DORA"

Gestart door es, 4 augustus 2006, 16:17:11

« vorige - volgende »

es

Ik heb alle tijd  ;D
Ik zie wel wat ik doe, vind 2 ook gezelliger hoor, maar dan denk ik ook wel eens als het nu niet klikt, dan heb ik 2 van die schreeuwbekkies  ::), neehoor grapje, maar je snapt wel wat ik bedoel toch  ???
We zullen zien. ;)

marilyn

hoikes es

ik begrijp wat je bedoelt neem gerust je tijd niemand zit je op de hielen  ;)

groetjes marilyn

es

Citaat van: marilyn op  6 september 2006, 21:56:05
hoikes es

ik begrijp wat je bedoelt neem gerust je tijd niemand zit je op de hielen  ;)

groetjes marilyn

KLOPT ALS EEN BUS
  ;)

es

hallo allemaal, eventjes snel tussendoor een update.
Met Dora gaat alles goed, er liggen lekker veel kleine en grote veertjes verspreid door het gehele huis, ik blij vegen en stofzuigen.
Maar ze is nog steeds een schatje, moest wel even haar nageltjes knippen, alleen begon ze aan mijn ring te bijten, en daartussen dus een velletje van mijn vinger, ach beetje zeer, maar gaf geen krimp.

Enja voor de rest gaat het met mij   :censuur
niet zo goed, heb 3 mensen verloren in mijn omgeving. :'(
Eerst 2 weken geleden de ex-vriend ( 40 jaar jong) van een vriendin van mij, die is verongelukt bij Roelofs-arends-veen met zijn auto.
Hij had in  totaal verdeeld 5 kinderen, waaronder 2 van mijn vriendin en 3 elders, en zijn laatste vriendin is 8 maanden zwanger  :'(.

Een paar dagen erna, de broer (25 jaar jong) van een vroerige schoolvriendin van mij, met haar andere broer heb ik nog contact die zijn kinderen zitten bij die van mij op school.
Hij is ook verongelukt met de auto hier vlakbij  :'(.

En afgelopen zaterdag is plotseling de oma ( 82 jaar) van mijn man overleden  :'(.
En toen brak ik even van binnen, ik zit er eventjes hellemaal doorheen  :'( :'(.
Ik hoop snel weer terug op het forum te komen.
liefs van Esther

marilyn

hoikes es

hemeltje lief  :o  :o  :o dat is idd niet om mee te lachen en ik kan me best voorstellen dat jij er nu eff doorzit  :-\
neem je tijd om dit alles te verwerken en we zien wel wanneer je je terug goed voelt om naar het forum te komen  ;)

dikke knuffel en  :-* marilyn

Caroline

Jeetje meis, dat is niet mis allemaal!!  :'(

Heel veel sterkte!!!

Liefs Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

es

Geplaatst: Di Okt 24, 2006 2:22 pm    Onderwerp:     

--------------------------------------------------------------------------------

Hoi allemaal,

@Met die moeder van het vriendje van mijn zoon, gaat het redelijk goed, ze ligt nu op een normale afdeling.

@En met mijn duim, tja, heb foto's laten maken, er was geen breuk op te zien, wel heb ik mijn spier gescheurd en een peesontsteking.
Ga nu 2x per week naar de fysio.
doet wel erg zeer allemaal, maarja zal ook wel weer overgaan met de tijd.

@ en met Dora gaat alles goed, ze is echt heeeeel lief, kroelt het liefst de hele dag, maar heb het gevoel dat ik haar niet verdien. 
Ik krijg het gevoel dat ik geen band met haar heb, ontdanks ze een schatje is, erg hé dat ik dat zo voel.
Heb dit nog nooit meegemaakt hoor, en heb het ook nog nooit van iemand gehoord eigenlijk.
Ik schaam me diep dat ik het zo zeg  , maar het is nu eenmaal zo.
Ik mis Tigo nog elke dag, en als ik foto's zie van hem kan ik het nog steeds niet gelofen, gek hé 
Hij was denk ik de enige echte voor mij, en paste echt bij ons.
Ik weet het het klinkt misschien voor sommige erg dom wat ik allemaal heb geschreven, maar zo voel ik me gewoon, en ga daar niet om liegen toch!!
ik weet het soms niet meer, zit er een beetje doorheen denk ik,

Groetjes van Esther

Riny

Hallo allemaal
Op verzoek van Esther sluit ik haar verhalenboekje.
Groetjes Riny / moderator.