7 mei 2025, 05:44:38

DE VERHAALTJES VAN "DORA"

Gestart door es, 4 augustus 2006, 16:17:11

« vorige - volgende »

es

Dora heeft haar schommeltje ontdekt  :-*
Sorry  :-[ voor de kwaliteit van de foto's zijn niet kraak helder, komt denk ik door de trailies van de kooi, kon het niet goed scherp stellen :P

Weet je ook wat zo leuk was, ik kon er ook weer vanaf komen, wat ben ik toch een knappe meid hé

Rianne

Het is zeker een knappe meid! ;D Bonte witmaskertjes hebben sowieso wel iets schattigs vind ik :)

marilyn

24 augustus 2006, 15:05:46 #92 Last Edit: 5 september 2006, 21:56:57 by marilyn
hoikes es

volgens mij zal dora vele uurtjes speelplezier hebben op haar schommeltje  ;) mijn valkjes vinden hun schommeltje ook zo leuk en het gebeurt zelfs dat ze er met 2 of 3 opzitten (is een touwladdertje van mij hé) vind ik maar goed dat de valkjes buiten ons nog plezier hebben in iets dan blijven ze lekker bezig als wij er eventjes niet zijn  :D
amai dora gaat naar haar kooitje om te eten  :o  :o  :o de mijne hongeren zichzelf liever uit dan terug te gaan naar hun kooi  ::) ook al zitten ze uren aan een stuk buiten , er zal er geen één naar binnen gaan om te eten  ::) maar ja ze vinden ook altijd wel iets buiten hun kooi om eff aan te snoepen hé  :-\ dat moet ik echt eens afleren om altijd iets voor hen klaar te zetten of te leggen , soms is het trosgierst of soms es groentjes een zeldzame keer wel eens zonnebloempitjes, rozebottel, mais altijd wel iets dus waarschijnlijk ligt het daaraan dat ze niet uit zichzelf terug naar de kooi gaan als ze honger hebben  ;) in geval geval heel goed van dora  :D ze wordt een echt flinke meid  ;)

groetjes marilyn

es

hahahaha  ;D het is bij die ene keer gebleven ben ik bang, vandaag en gisteravond is ze gewoon op mijn schouder in slaap gevallen. :P
Ik blijf wel met haar oefenen elke keer, om naar haar kooi terug te gaan.
En ik weet dat de aanhouder wint. ;D ;D

marilyn

hoikes es

met dora komt het echt wel goed  ;) als je haar zoveel aandacht geeft zoals nu zal ze nog heel veel leren en ja oefenen om terug in de kooi te gaan is echt wel nodig als ik zo de verhalen lees op het forum  :o  ::) ik heb er gelukkig geen probleem mee  :P en als dora al uit zichzelf terug naar haar kooitje gaat om te eten dan denk ik dat jij ook niet echt problemen daarmee zal hebben dus het gaat zeker de goed kant op met dora  ;D  ;D  ;D

groetjes marilyn

hippysuus

Dat ze zelf in en uit de kooi gaat en op haar schommel gaat zitten is een teken dat ze zich inmiddels helemaal thuis voelt in jouw huis.

Dat van dat gillen als je de kamer uitloopt ken ik wel, dat doen ze hier in stereo ::) en dan roep ik vanaf het toilet dat ik er zo weer aan kom  :P

Caroline

Wat fijn dat ze het zo geweldig doet, en leuke foto's in haar schommeltje.

Het roepen als je weggaat is wat minder  :-\ maar de aanhouden wint dus ook dit zal ze wel gaan minderen, toch??  ::)

Groetjes!!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

es

zou het van dat roepen, denk het niet  ::) ::) ben ik bang.
Tigo kon dat ook zo goed, en dan het liefst als je s'morgens wou uitslapen  ;D ;D, maarja jou ik reageer er niet op.
Wel probeer ik haar in de keuken te zetten en dan zelf naar de kamer te gaan.
Ze is zo plak bij mij, ze wil zelfs niet eens bij iemand anders zitten, ik doe het wel elke keer als iemand komt zet ik haar bij een van hun neer, en zeg dan niets.
Ach joh, ze ziet mij als haar enige vriendinnetje denk ik hihihi wel lief  :-*
Zou het helpen als ik er nog een bij zou nemen met de tijd  ??? wel erg gezellig lijkt me dat.

angelina

Hoi Es,

Fijn om te lezen dat het allemaal goed gaat met Dora.
Ze is een beauty hoor. :o

En tja een valkje erbij is natuurlijk heel gezellig hoe meer valkjes hoe gezelliger zeg ik altijd maar. hahaha ;D
Maar meer dan 4 worden het er niet bij mij denk ik.
Voor Dora zou een soortgenootje misschien ook wel heel leuk zijn. Maar voor nu zou ik heerlijk genieten van het zwaan kleef aan gedrag want wie weet als ze gaat ruien dat ze ff niks meer wil :-\. Dat had ik met Abu en daarna is ie nooit meer dezelfde geworden. :-[

Greetz Angelique ;)

Love birdies

es

Ja ik wil ook even wachten totdat ze klaar is met haar eerste rui, ik heb alle tijd.
Tigo van mij toen sloeg ook om als een blad aan een boom, maar dat was echt een stoere man.
Doortje van mij is een pop, zal denk ik toch anders zijn, toch  ???
Heb wel met de rest van mijn gezinnetje afgesproken dat hun meer tegen haar moeten gaan praten.
Ze reageert alleen maar op mijn stem.
Tja ik ben dan wel haar baasje, maar vind het zielig als ze heel de tijd naar mij loopt te roepen van "vrouwtje waar ben je nu, vrouwtje kom nou" vrouuuuuwjteee.
Ik hou het met de tijd, maar bij 2 denk ik, eerst nog even mijn man voorbereiden, alhoewel die er niet over te vertellen heeft. ;D

angelina

Love birdies

Joyce28

Ik denk wel dat het zeker zal helpen er 1 bijzetten,zodat ze jou niet als partner ziet,zeg maar.
Hier zijn ze ook maf van de schommels,vind het altijd een lief gezicht
:)

Caroline

Ook ik had hier een popje, Coco, die  mij altijd riep(soms zelfs schreeuwde) als ik de kamer uit was of als ik thuis kwam. Zij zat in een kooi met 3 andere valkjes. Tot ik als ze los was met andere ontdekte dat ze verliefd was op Pablo uit de ander kooi. Ze zitten nu bij elkaar in een kooi met nog een koppeltje.

Ik vond het roepen van Coco (nog) niet echt vervelend maar sinds ze samen met haar vriendje is hoor ik haar niet meer.  :D

Kom ik in de buurt van de kooi is ze nog steeds net zo gek op me en klimt bijna door de tralies om bij me te komen en ook als ze los is komt ze nog steeds heerlijk kroelen onder het toeziend ook van haar vriendje.

Het zou dus een oplossing kunnen zijn een ander valkje maar dan moet het wel klikken, want hier hielpen de andere valkjes ook niet.  ;)

Voorlopig lekker van je kroelkippie genieten.  :D

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hoikes es

ik denk ook wel dat dora graag een vriendje erbij zou hebben maar net zoals de anderen zeggen zou ik nog een beetje wachten  ;) en wat hun karakter betreft ................. chanel (pop) is in haar rui geen haar verandert ze is nog altijd een even grote kroelkont als voordien maar tiny (man)  !!!!!!!!!!!!!!!!!! ojeeeeeeeee die heb ik uit de buurt van de kleintjes moeten zetten want hij viel hen allemaal aan, de enige die zijn aanvallen niet pikte en hem zelf een knap onders zijn donders geeft is chanel dus nu zit die maar samen met chanel in de kooi en de andere zitten appart , ik vraag me nu eerlijk gezegd wel af of dit soms geslachtsgebonden kan zijn  ::) want chica (die nu bij mijn vrienden zit ook een man) is ook zoveel verandert qua karakter in zijn rui  :o nu ja geniet nog maar van je lieve dora  ;) de rui is nog niet voor direct  ;)

groetjes marilyn