5 mei 2025, 05:56:31

ik ga jullie verlaten

Gestart door es, 2 november 2006, 17:09:11

« vorige - volgende »

es

Hoi allemaal, nou ik wist zo snel niet waar ik dit berichtje moest plaatsen, dus heb ik het maar even onder verhalen gezet.

Zoals velen van jullie weten heb ik lang na lopen denken over hoe en wat met Dora.
Ik heb een beslissing genomen en ga haar vanavond bij Bianca terugbrengen.
Het lukt me niet. :-[ :-[
De wonden ontrent Tigo zijn me nog te vers, ik heb en kan het nog niet verwerken, en zie Dora als zijn plaatsvervanger, en dat is niet gaan werken.
Ik zal daarom niet meer (vaak) op het forum actief zijn, en zal een ieder van jullie erg missen.
Het is toch een soort van grote familie, en ken er (niet persoonlijk) toch wel veel mensen hier.
Maar ik heb voor mezelf vastgesteld dat er geen valkje meer komt, misschien heel ver in de toekomst, maar nu in ieder geval niet meer. :-\
Fouten zijn er om van te leren, Toch!!

Heel erg bedankt allemaal voor jullie goede adviezen en gezellige tijd hier op het forum, en misschien tot ziens  :-*
groetjes van Esther

Rianne

Ach Esther... Volgens mij ben je de enige die het zo ziet. Je houdt van valkjes, daarom heb je een nieuw valkje genomen, niet om Tigo te vervangen want dat lukt toch nooit...
Hopelijk zien we je in de toekomst weer terug op het forum. :D

Riny

2 november 2006, 17:26:04 #2 Last Edit: 2 november 2006, 17:30:17 by Riny
Hoy Esther
Dan wens ik je vanavond veel sterkte.
Dat je deze beslissing niet licht genomen hebt weten we allemaal.
Ik hoop wel dat je in "Het Peelneutje'' nog een keer komt vertellen hoe het nu met je gaat.
Groetjes Riny :D

es

Citaat van: Riny op  2 november 2006, 17:26:04
Hoy Esther
Dan wens ik je vanavond veel sterkte.
Dat je deze beslissing niet licht genomen hebt weten we allemaal.
Ik hoop wel dat je in "Het Peelneutje'' nog een keer komt vertellen hoe het nu met je gaat.
Groetjes Riny :D

doe ik zeker

marilyn

hoikes es

dat je heel veel verdriet hebt om tigo dat weet ik heel goed en dat je dora constant vergelijkt met tigo is heel normaal. je verdriet is nog niet verwerkt en daarom lukt het nog niet om dora te aanvaarden zoals ze is . ik  heb zo'n vermoeden dat deze beslissing voor jou heel zwaar is maar ik weet ook dat je van valkjes houd en als je na een tijdje tigo een plaatsje hebt kunnen geven zal het valkjesvirus wel weer komen kriebelen en dan weet je waar je je valkjesvrienden kunt vinden hé  ;) al heb je dan zelf geen valkje meer kan je altijd in het peelneutje terecht voor een babbel  ;)

groetjes marilyn

Mara

Hoi Esther

Ik vind het jammer om je te zien vertrekken en ik hoop je zeker hier terug te zien. Ik weet dat ik niet veel reageer maar ik lees wel veel. Ik hoop je toch echt eens terug te zien. En zoals Marily zegt, je kunt ook nog altijd in het Peelneutje terecht.

Sterkte vanavond.

Liefs

Mara

es

Dank jullie voor de lieve woorden enzo. :-*
Ik heb Dora gisteravond terug gebracht bij Bianca.
Ze vloog gelijk naar Dennis toe en begon te poetsen.
Heb nog een tijdje met haar gekroelt, maar ben toch snel weg gegaan.
Het afscheid werd toch moeilijker zo, als ik langer zou blijven. :-[
Het is nu erg stil in huis.
Liefs van Es :-*

Mara

Hoi Es

Ik kan me voorstellen dat het nu erg stil is.

Ik wens je veel sterkte.

Liefs

Mara

Caroline

Ach jeetje!!

Heel veel sterkte meis.

Hopelijk zien we je nog eens ......
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.