Dinky.Keiko.Yana.Droppie Sency.Tricky eindelijk met foto s

Gestart door Gerdy, 10 mei 2006, 12:25:00

« vorige - volgende »

Gerdy

vandaag heeft Cocy zijn vlieguren voor denk ik wel drie weken gehaald.,..ze was de hele dag erg mopperig en constand vliegen..als ze maar een minuut of vijf op de kooi zat dan ging ze weer...was echt niet normaal..
vandaag weer ff bij Keiko gekeken...was is het een mooi valkje en errug lieffies..

Gerdy

Afgelopen vrijdag was het zover ...Cocy heeft haar eerste eitje gelegd..nou ja gelegd..laten vallen vanaf de bovenste stok in haar kooi en stuk dus...deze maar wel opgeruimd omdat het er niet zo fris uitziet..het tweede eitje ligt er nu maar madam laat het gewoon links liggen..de eitjes zijn niet bevrucht omdat er geen mannetjes bij haar zitten...ik kan wel merken na haar eerste eitje dat ze rustiger is en niet meer zo nerveus..

Gerdy

Nou nou..... Cocy en Dinky zitten weer appart van elkaar..Cocy kon niet van de pootjes van Dinky afblijven en Dinky ging ook het schreeuw gedrag van Cocy overnemen..we moeten maar even zien hoe dat verder allemaal gaat voordat Keiko bij ons komt wonen.

Gerdy

Hoi allemaal

pppppffff is al weer een tijd geleden dat ik geschreven heb en er is ondertussen veel gebeurd hier thuis....ik zag dat ik aan het schrijven was over Keiko die zou komen ..maar ondertussen hebben we nu 6 valkjes...Cocy is naar de voliere gegaan bij Diana omdat ze zicht totaal niet prettig voelde bij ons en nu heeft ze een heleboel vriendjes en gaat het heel goed met haar...maar we hebben uitbreiding van de valkjes...wie zijn erbij gekomen...Yana een lutino popje..droppie een witmasker mannetje....Cency een gepareld wildkleur popje en sinds een week of  twee Tricky een wildkleur mannetje denk ik...hartstikke gezellie die ondeugdjes bij elkaar...en afgelopen zondag ben  ik gezwicht voor een ander vogie erbij...nou ja twee dan...twee kleine bonte pastel parkietjes...ik ga heel snel kijken of ik mijn camera programma kan installeren op de comp.....als ik het kan vinden..we zijn twee weken geleden verhuisd en nog niet alles is boven water...
groetjes Gerdy

Gerdy

en wederom hebben we uitbreiding in huis..ik kan het beter de beesten bende gaan noemen..gisteren hebben we ons hondje opgehaald een beagle tje viereneenhalve maand..een scheet van een hondje..de vogies waren wel onrustig toen ze binnenkwam maar na een uurtje of twee hadden ze er niet veel meer mee..morgen ga ik ze weer los laten en dan kijken hoe Dana er op reageerd..en natuurlijk hoe de vogies op Dana reageren.

gr Gerdy