Dinky.Keiko.Yana.Droppie Sency.Tricky eindelijk met foto s

Gestart door Gerdy, 10 mei 2006, 12:25:00

« vorige - volgende »

Gerdy

Hoi Allemaal..

Jippieeeeeee eindelijk is het zover Cocy krijgt een vriendje/vriendinnetje.. Dinky..we hebben haar gisteravond uitgezocht bij Diana..we wisten al dat Cocy een vriendje kreeg bij Diana vandaan maar nu heeft het vriendje een naam..we weten alleen niet of het een popje of een man is maar dat maakt nu niet zoveel meer uit..Ik had mijn vriend meegenomen naar Diana om uit te zoeken .. ik wilde al een cinamon witmasker dat wist Diana al..en die werd helemaal gek daar van..die en die en die wil ik wel hebben nu hebben we thuis dus al Cocy een wildkleur popje we krijgen Dinky een witmasker cinamon popje/mannetje en we krijgen ook nog een Lutino deze is nu besteld bij Diana hihihi en de naam weten we ook al voor de lutino dat word dus Tino [denk ik].Ik ga snel kijken of ik onze camera kan laten maken om veel foto s bij te zenden..

groetjes Gerdy

Riny

Hoy Gerdy
Leuk dat je ook aan een dagboekje begint.
Wat zal het wachten lang duren.
Je hebt wel iets mooi's om naar uit te kijken.
Groetjes Riny :D

Gerdy

Hoi Riny

Zo heel erg lang hoef ik gelukkig niet te wachten ..dit zijn de eerst geborenen wat ik begrepen heb van Diana en zodra ze zelfstandig eten mag Dinky komen en om dat goed in de gaten te houden heb ik gelukkig niet zoveel moeite geloof ik omdat ik de hele dag thuis ben...ik ben nu bezig de nieuwe kooi aan het klaarmaken en inrichten.

groetjes gerdy

Bogucci

Hoi Gerdy,

Dat is een leuk, een fikse gezinsuitbreiding van 1 naar 3 valkjes :-) Ben benieuwd hoe Cocy zal reageren?
komen de nieuwelingen tegelijk?

Groetjes,

Gerdy

Hoi

Nee ze komen gelukkig niet allebei tegelijk...als het goed gaat komt Dinky maandag en de lutino...wanneer die komt daar heb ik nog geen idee van..Diana heeft al wel kleine lutinotje s maar de geelwang lutino heeft nu een eitje gelegd en we weten niet wat daar uitkomt dus dat is nog een verrassing en ik ben echt heel erg benieuwd hoe Cocy er op reageerd.

groetjes Gerdy

Bogucci

Hoi Gerdy,

Lijkt me reuze spannend. Nog een paar daagjes en dan is het met de rust gedaan  ;D
Ik duim voor je dat het goed klikt tussen Cocy en Dinky.

Heel veel plezier met de valkjes.

Groetjes,

Gerdy

De kooi staat klaar en nu Dinky nog...ik vind het erg spannend allemaal en ben er helemaal vol van.

Bogucci

Kan ik me heel goed voorstellen. Ze geven je zoveel vreugde.
Ik heb een hond, een kat en een valkje en ik geniet met volle teugen van hun gezelschap.

Groetjes,

Gerdy

piep TT

Wat denk je..heeft ze die grote kooi helemaal ingericht en mag ik er niet in...nou pffffff heb ik lekker boven op die kooi gezeten en wat flatsen in de kooi laten vallen ..ik zal d'r krijgen,mooie kooi met veel meer speeltjes als in mijn kooi ben echt een beetje boos op mijn vrouwtje..komen ze gisteren terug van een weekendje weg..meestal mag ik mee maar nu ook niet..heb ik lekker mijn rug naar ze toegedraaid en geen geluid gemaakt.. ze zoeken het maar ff uit ben echt een beetje boos.maar oke vanmorgen wel weer lief gedaan en toen mocht ik mijn huisje weer uit en zit nu de hele dag te kijken  naar al die speeltjes..en te wachten op Dinky die als het goed is vandaag komt..nou tot de volgende keer maar weer Tum Tum..

Groetjes Cocy

Bogucci

Piep Cocy,

Vrouwtjes  ::) Ik word er ook zo moe van, ze begrijpen helemaal niets van valkjes. Zitten uren op het valkjes forum en doen net alsof ze er iets van opsteken, mooi niet hoor ::)

Laat ze maar een :censuur ruiken, zomaar een weekend weggaan zonder jou mee te nemen. Mijn vrouwtje heeft het ook al een keer gedaan en ik was er absoluut niet over te spreken.

Als ik jou was zou ik super lief zijn tegen Dinky. Mag je over een paar weekjes samen met Dinky in de mooie kooi. Kunnen jullie samenspannen tegen het vrouwtje  ;D

Ik denk dat jouw vrouwtje vandaag heel zenuwachtig is.

Piep, Tum Tum

Gerdy

Piep Tum Tum

Nou Dinky is vanmiddag gekomen hoor...ze ziet er wel lief uit hoor...ik heb niets tegen haar gezegd en me eigenlijk alleen maar uitgeslooft..ik bleef klimmen tegen de tralies op en neer een hele tijd achter elkaar...nou die Dinky zegt helemaal niets en keek niet eens en het vrouwtje maar zeggen..Cocy loop je niet zo uit te sloven..ik ga maar eens kijken hoe het morgen gaat .o en wat denk je..mag Dinky er vanavond uit en wat doet die!!! gaat vrouwtje eerst Dinky kroelen in haar nekkie en dan kruip Dinky zomaar op haar schouder en knuffelen ze samen..die sporen echt niet ...ik heb dat echt nog nooit gedaan...ik hoop alleen wel dat DInky morgen gaat eten en drinken anders moet ze morgen misschien weer terug heeft het vrouwtje gezegt..ik ga zo lekker slapen omdat ik niet weet hoelaat Dinky wakker word.

kroeltje Cocy

Bogucci

Piep Cocy,

Zo, die Dinky is een rare snuiter, komt meteen op haar schouder zitten om te kroelen.
Ik heb eerst de kat uit de boom gekeken. Maar nou vind ik kroelen best wel fijn en ik zit graag op vrouwtje's schouder. Moet je ook eens proberen.

Zeg maar tegen jouw vrouwtje dat ze zich geen zorgen hoeft te maken over Dinky. Ik heb de eerste dag ook niet gegeten en gedronken, ik moest nog een beetje wennen aan de nieuwe omgeving. Nu eet ik als de beste.

Cocy, wij blijven dikke maatjes.

Kroeltje TT

moonwitch (diana)

Hoi Gerdy

Ben blij dat het goed gaat met Dinky.

Leuk dat hij al zo aanhankelijk wordt.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Bogucci

Hoi Gerdy,

Hoe heeft Dinky de eerste nacht doorstaan?
Dinky is een mooie vogel.

Heel veel plezier met de nieuwe huisgenoot.

Groetjes,

Gerdy

Hoi Hoi

Ik ben ook echt heel blij met Dinky en vind haar ook supermooi..
de eerste nacht ging volgens mij goed ik heb niets vreemds gehoord..ze zit alleen wel steeds op dezelfde plek op haar zitstok en heb daar trosgierst gehangen .. daar kan ze dus echt niet van afblijven nu moet ze alleen nog gaan drinken en dan ben ik helemaal tevreden.
Cocy slooft zich alleen maar heel erg uit en beklimt de hele kooi van Dinky maar Dinky kijkt niet naar haar om..ik hoop vanmiddag een camera te lenen om foto's te maken.

groetjes Gerdy