Dinky.Keiko.Yana.Droppie Sency.Tricky eindelijk met foto s

Gestart door Gerdy, 10 mei 2006, 12:25:00

« vorige - volgende »

Gerdy

ik heb haar hoge zitstok weggehaald en haar zit stok bij het eten laten zitten...ze loopt nu over de bodem te  banjeren en heb daar zaad neergegooid en nu dat daar ligt eet ze gelukkig daar ook van.

Gerdy

Hoi hoi

Cocy is helemaal uit haar hummejte..ze wil heel graag naar Dinky toe maar dat mag nog niet...nu zit ze de hele tijd op de kooi van Dinky en dan het liefst zo dicht mogenlijk bij Dinky

Bogucci

Hoi Gerdy,

Dat is goed nieuws. Ik was in eerste instantie ook even bezorgd toen TT de eerste dag niet at, maar inmiddels heb ik gelezen dat het een vrij normaal gedrag is. Heel veel valkjes moeten even aan hun nieuwe omgeving wennen, voordat ze gaan eten.

Ben reuze benieuwd naar de foto's.

Groetjes,

Gerdy

Hoi hoi
Dinky gaat het steeds meer naar d'r zin krijgen...ze is in de touw ladder geklommen en met de speeltjes gaan spelen..straks haal ik haar er weer eventjes uit.

Bogucci

Hoi Gerdy,

Te gek, zo te zien voelt ze zich al helemaal thuis.
Ik hoop dat Cocy en Dinky dikke maatjes worden.

Groetjes,

Gerdy

Hoi hoi

Gisteravond heeft Dinky los gevlogen en het ging eigenlijk heel erg goed..ze is twee keer tegen de trap aangekomen maar niet erg hard,ze bleef maar vliegen om ergens te kunnen landen en dat is tenslotte het keukenkastje geworden...ik heb haar daar vanaf gehaald en weer netjes in haar kooi terug gezet..
vanmorgen begon ze met haar eten te spelen en een van de zaadjes viel in het waterbakje..het zaadtje wilde ze eruit halen en merkte toen dat er water in zat en heeft meteen een slokje genomen..dus gelukkig eet en drinkt ze..
groetjes gerdy

Gerdy

Hoi Hoi

vanaf eind van de middag is Cocy bij Dinky in de kooi geklommen,ging eigenlijk best wel goed..Dinky moet alleen niet te dicht bij Cocy in de buurt komen dan gaat Cocy blazen en hap bewegingen maken...op het ogenblik hangt Cocy al een uurtje tegen de tralies in een bovenhoek van de kooi..ze hebben samen ook gegeten .ik ben heel benieuwd hoe dit verder gaat.
groetjes Gerdy

Bogucci

Hoi Gerdy,

Hoe gaat het met Cocy en Dinky, slapen ze al samen in een kooi?

Groetjes,

Gerdy

Hoi Hoi Bogucci

Ja ze slapen al een paar dagen samen in de kooi...gaat allemaal goed...soms hapt Cocy nog naar Dinky maar Dinky reageerd daar nu op terug...vandaag ging Dinky voor het eerst zelf uit de kooi om te vliegen ..geweldig om te zien...het valt mij nu ook op dat Cocy Dinky gaat volgen...vanavond moest ik Dinky in de kooi doen..ging wat moeilijker en Dinky schreeuwde nogal en meteen kwam Cocy eraan..
Volgende week neem ik de kleinere kooi vanaf de camping mee naar huis en zet Dinky daar in nu is de kooi te groot om Dinky goed tam te krijgen.
gr Gerdy

Bogucci

Hoi hoi,

Wat fijn dat het tussen de twee mormeltjes zo goed gaat. Dat is echt genieten.

Groetjes,

Gerdy

Pieppie

Hoi Tum Tum..nu mag ik eindelijk eens iets zeggen..ik snap niet dat jullie Cocy zo lief vinden...ze zit steeds in mijn pootje te pikken...nu heeft het vrouwtje de kweker gebeld en die zei..als het Dinky te veel wordt doet ze wel wat terug en nou dat doe ik nu dus ook..en wat denk je..Cocy is broeds of zo iets...weet ik veel wat dat is..komt ze steeds met haar kontje voor me zitten met haar staart omhoog en dat vind ik toch smerig...dat doe je toch niet....hihihihih en nog iets ik heb vanmorgen vrouwtje laten denken dat ik een mannetje ben..Cocy zat weer eens als een achterlijke te gillen en toen ben ik maar wat mooie  rollende geluidjes gaan maken en die zijn heeeeeeeel anders als die van Cocy..enne Tum T ik hoop dat wij ook vriendjes worden..

pieppie Dinky

Bogucci

Piep Dinky,

Nu heb ik een vriendje en vriendinnetje joepie-de-poepie, wat leuk.

Ik maak ook allerlei geluiden. Volgens het vrouwtje zou ik zo mee kunnen lopen in een protestmars, heb geen flauw idee wat ze bedoelt? Ik laat alleen van me horen als het me niet bevalt.

Oh, en zeg maar tegen Cocy dat ze zich netjes moet gedragen.

Ik ga er weer even vandoor moet nodig een zaadje eten.
Piep TT

Gerdy

Het gaat steeds beter met de twee dondersteentjes...ze vliegen regelmatig samen door de kamer...wij moeten echt bukken... er is welliswaar een luchtverplaatsing als die twee over je heen scheren.....Cocy wil nog steeds in de pootjes van Dinky happen maar dat zal vanzelf wel overgaan.

gr Gerdy

Gerdy

Hoi hoi

Ik ben een paar dagen weggeweest en wilde eigenlijk al eerder naar huis omdat ik mijn vriendjes mis...Dinky is in die paar dagen alweer behoorlijk gegroeid en ze zijn samen steeds lekker aan het scharrelen.

groetjes gerdy

Gerdy

Het gaat super met Cocy en Dinky..ze eten nu samen uit een bakje...vliegen samen..klauteren samen..en eten samen aan mijn broodje als ik die in mijn hand heb..als het Dinky nu teveel wordt dan hapt ze terug naar Cocy..ik geniet dagelijks van mijn twee boefjes