Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Wat fijn Mara dat het zo goed is gegaan in de voliere! 't blijft toch altijd weer spannend he..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

danielle

Hoi Mara,

NOg een fijn en gezond nieuwjaar toegewenst.
En bedankt voor je smsje  ;) .
FIjn dat het goed is gegaan met de vogels in de voilere.
En ja ik wil graag nog eens je voilere komen bekijken, lijkt me echt super leuk. Ik waarschuw je wel, ik kan blijven kijken naar grasjes en valkjes.

Groeten van Danielle

Mara

Hoi Anke

Het gaat wel, doodmoe, hoofdpijn, spierpijn en volgens mij een slaaptekort, kortom een rot week gehad maar verder alles goed hoor.  :D. Hoe is het met jou?

Hoi Karin

Hihi, Do'tje met haar zoon. Maar ze broeden wel trouw samen hoor. En ze laat zich weer kriebelen, gelukkig! Tja, die stroom. Erg vervelend maar goed, die dingen gebeuren. Gelukkig is het weer opgelost.

Hoi Debby

Het blijft inderdaad altijd heel erg spannend....

Hoi Danielle

Dank je wel voor je nieuwjaarswens en graag gedaan hoor.
Je weet me te vinden he!  ;) En je bent altijd welkom.

Mara

Kaatje

Hoi Mara,

Vervelend dat je doodmoe, hoofdpijn spierpijn en slaaptekort hebt  ::) Morgen fijn "uitslapen" voor zover dat lukt en eigenlijk niet vreemd als je bedenkt hoe je hebt lopen draven en vliegen de laatste week !!

Morgen lekker relaxen en misschien wel even tijd voor foto's  ;)

Groetjes Karin

Mara

Hoi Karin

Uitslapen wordt morgen denk ik niet veel, pap gaat klussen bij mijn beste vriendin. Maar ik denk wel dat het moet gaan lukken om foto's te maken.  ;D

Ik ga nu lekker op de bank hangen, glaasje cola erbij en toastje met petrella bieslook.  ;)

Tot morgen iedereen!

Mara

Dierenfreackske

Hallo Mara ...slaap maar eens lekker uit he !!!  Ik ken dat gevoel van doodop zijn enzo !! Dus de boodschap is ....goed en lang slapen en als je eens moe bent overdag ook rusten he !!! Grtjs Ann

Anke

Hoi Mara,
Rust maar lekker uit vanavond dan kan je er morgen weer tegenaan!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

♥Debby♥

Hoi Mara,

Het wil niet echt lukken om goed op te knappen he.. je blijft maar kwakkelen.. vervelend hoor!

Rust lekker uit vanavond en ik ben weer reuze benieuwd naar de foto's van morgen.. maar denk vooral goed om jezelf hoor!!

Fijn weekend!

Debby

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Petra*

Hey Mara,

Maak er maar een lekkere luie zondag van!!
Dat heb je soms nodig..

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Sharon

Hoi Mara,
wat ontzettend vervelend dat je je niet lekker voelt. Hopelijk voel je je snel weer helemaal beter!

Hoe is het met de birdies trouwens?

Oh, morgen misschien foto's!  ;D ;D ;D
Ik kijk er nu al naar uit.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Mara

Hoi Ann

Ik kan geen uren in bed blijven liggen vanwege mijn rug. Na een uur of 8 gelegen te hebben, is de rek er echt uit en moet ik opstaan, maar ik ga me straks nog even lekker op de bank liggen. Vanavond lekker relaxen bij een vriendin van me, ga lekker film kijken. Maar ik zal je advies van overdag rusten zeker ter harte nemen.

Hoi Anke

Dank je wel!!!

Hoi Debby

Dat ik zo kwakkel komt vooral door de zenuw/ spierknoop in mijn nek waar de nek overgaat in de rug. Bij te veel werken of stress of zo, span ik onbewust alle spieren aan en krijg ik daar pijn met als resultaat pijn in de onderrug, hoofdpijn en daar wordt ik dan weer moe van....Maar als het goed is heb ik de komende week een wat rustigere week, hoef maar drie dagen te werken. Begrijp me nu niet verkeerd, ik werk heel graag waar ik nu zit maar soms heb je ook eens dingen die je thuis wilt doen (mijn kamer lag donderdag dus helemaal overhoop, was aan het opruimen) en waar je dan niet aan toe komt....Maar goed...De foto's zijn gemaakt, ze staan al op de laptop, moet ze nog verkleinen, uploaden en plaatsen, maar ik weet niet zeker of dat nog gaat lukken vandaag...vanmiddag heb ik al andere plannen en vanavond ga ik naar een vriendin van me. Dus misschien tussendoor en anders morgen. Maar ze komen er aan.

Hoi Petra

Hihi...wat is dat, een luie zondag?  ;)

Hoi Sharon

Het komt wel goed hoor, gewoon een paar dagen even lekker uitrusten en dan kan ik er weer tegen. Komt allemaal goed!!! Met de birdies gaat alles goed, ze zaten daarnet aan de trosgierst en aan het brood. Heb vanmorgen de voliere al schoongemaakt en foto's gemaakt. Maar ik weet nog niet wanneer ik die ga uploaden. Zal vandaag of morgen zijn, maar ze komen er aan hoor!!!

Mara

Kimm

hoi mara, veel plezier vanavond bij je vriendin. lekker een filmpje kijken is heerlijk. tenminste ik vind dat heerlijk. ik kan er altijd afleiding in vinden. gaat alles goed met je hondje?
veel plezier vanavond!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Ik hoop dat je je weer een stuk beter voelt.
Heel veel plezier vanavond.

Groetjes,
Jeanine

Anke

Hoi Mara,
Lastig hoor als je last hebt van zo'n vervelende kwaal!
Ik hoop dat je het gezellig hebt met je vriendin vanavond!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Kimm

Ik heb een hele gezellige avond gehad, ik vind het ook heel gezellig en lekker ontspannend hoor een filmpje kijken. Met Beau gaat het heel goed. Foto's kun je in haar boekje bekijken.

Hoi Jeannine

Ik voel me al veel beter hoor, dank je wel voor de belangstelling. Ik heb me supergoed geamuseerd.

Hoi Anke

Het is wel lastig hoor, maar je went eraan. Ik heb een gezellige avond gehad!

Hoi iedereen

De beloofde foto's.

Do'tje.

Sparkle.

Pareltje.

Lichtgrijs grasje.

Grote Blauw, Pasteltje en Pipa.

Wat foto's van Pareltje aan het poetsen.

Chatima en Adsila.

Truus (wilde net wegvliegen).

De verlichting die ik in de voliere heb.

Nog een paar foto's van Truus.

Er komen nog meer foto's.

Mara