Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

sandy

ManjaV

Hoi Mara,

Natuurlijk wens ik jou ook een heel prachtig en liefdevol 2008 toe!
Ik hoop dat het een heel leuk nieuwjaar voor je wordt.  :-*

Liefs,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Wilma1

Ik heb oneindig geprobeert een sms terug te sturen vannacht, maar ik kwam er niet doorheen  :-\....ok voor jou een gezond en vrolijk 2008!
:-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

Mara

Hoi iedereen

Dank jullie wel voor alle lieve nieuwjaarswensen. Nogmaals want mijn nieuwjaarswens staat ergens op ene andere pagina.  ;)

Het allerbeste voor 2008, veel geluk, gezondheid en gezelligheid.

De vogels buiten hebben het vuurwerk goed overleeft. Om 23.55 heb ik het licht in de voliere aangemaakt en ben ik terug naar binnen gegaan om mijn ouders een gelukkig nieuwjaar te wensen om middernacht (om 23.55 ook gauw mijn sms'jes verstuurd  ;D ). Daarna naar buiten gegaan om de vogels bij te staan, maar ach, de grasjes waren aan het kwetteren en zelfs aan het eten, de valkjes zaten met hun kuifjes omhoog naar het vuurwerk te kijken. De rosella's zaten in het nachthok en de twee overgebleven roodruggen vonden het allemaal wel welletjes, hoofdjes tussen de veren en maar doorslapen. Hier binnen hebben ze gewoon door alles heen geslapen, zowel Punky en Pipo als Beau en mijn petekindje.....

Mara

*Manon*

Hoi Mara,

Ik wil je een heel gelukkig en gezond 2008 toewensen!

Wat goed dat je vogels zo rustig waren, tis toch elk jaar weer even spannend hé!

Groetjes Manon

Dierenfreackske

Mara

HOi Manon, Romy en Ann

Dank jullie wel voor de nieuwjaars wensen.

Hoi iedereen

Het gaat goed in de voliere, Do'tje heeft 4 (nep)eitjes. Mocht er iemand zijn die eens al mijn vogeltjes langs wilt zien komen, met naam, dan hoor ik het graag. Dan stel ik nogmaals iedereen voor.

Mara

Ann

Hey Mara

Een beetje laat, maar toch nog de beste wensen voor 2008.

Groetjes
Ann

The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Mara

Hoi Ann

Beter laat dan nooit. Leuk om weer wat van je te horen. Hoe is het met je?

Mara

Kaatje

Hoi Mara,

Wat fijn dat het bij jou ook zo goed gegaan is met de vogels en het vuurwerk !! Ik moest wel erg lachen hoor, hoe je dat zo schreef dat ze gewoon lekker zaten te slapen  :D

Bedankt voor je sms, heb je de mijne nog gekregen !? Ik heb er namelijk een bulk sms uitgegooid en al van diverse mensen te horen gekregen dat ze hem niet hebben ontvangen :(

Ik ben heel blij dat het goed gaat in de volière, hoe reageert Do'tje op de nepeitjes, heeft ze dat niet door en wie is de papa !?

Groetjes Karin  :D

Mara

Hoi Karin

Je sms'je is niet aangekomen, jammer genoeg. Maar dat kan gebeuren hoor.

Do'tje boeit het niet of het echte eitjes of nepperds zijn, dat merkt ze volgens mij niet hoor. Ze zit samen met haar zoon te broeden. Hihi, ja leuk he, hoe ze daar zaten te slapen. Echt grappig hoor!

Hoi iedereen

Net anderhalf uur geen stroom gehad...echt vervelend hoor. Nu hebben we weer stroom maar de oorzaak...geen idee.

GRoetjes

Mara

Anke

Hoi Mara,
Ah gossie moeder en zoon samen broeden ;D
Wat vervelend geen elektriciteit >:(
Verder alles goed bij jou?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Mara,

Dat is inderdaad vervelend, ik had al zo'n vermoeden hoor  ::) Dat is balen zeg, zomaar uit het niets zonder stroom, en Do'tje met haar zoon  :o :o  Ik kan me voorstellen dat je dan nepperds neer hebt gelegd  :D

Ik zag het al helemaal voor me, ... wij zijn zelfs al alert op flinke knallen en de vogels gewoon overal doorheen dutten  ;D Dat was echt super om te lezen !!

Fijn dat jullie in ieder geval weer stroom hebben !!

Groetjes Karin